MartinF Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Coleman blir aaalt for dyr. £20 snakkes det om... Lenke til kommentar
atwater Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 The Telegraph melder Vermalen klar for United.. http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/arsenal/10902101/Arsenal-captain-Thomas-Vermaelen-agrees-deal-to-join-Manchester-United-this-summer.html Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Dette gjør det bare lettere å bruke penger med tanke på FFP. Ikke at jeg tror Wenger blir å overstige 100 Mill pund i sommer akkurat da.. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Herregud Wenger. Om det stemmer håper jeg han har noe stort i planene, for da trenger vi plutselig en midtstopper også. Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Hva er greia å selge alle spillerne til rivalene våre, ARSENAL OG WENGER KAN SUGE SEG SELV! 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Faen er greia med å selge kapteinen til rivaler?! Fuck off Wenger... Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Skjerp dere. Det er bare løse rykter. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Skjerp dere. Det er bare løse rykter. Virkelig? Han har gjort det før, og TV5 er på vei ut. Hva faen får deg til å tro at Wenger ikke vil selge til United? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) Jeg har respekt nok for Wenger at jeg ikke kritiserer han for en overgang som ikke har skjedd og som enda bare er rykter. Det kan godt hende at det kommer til å skje, men jeg venter til den tid før jeg sier noe om det. Endret 16. juni 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Dette er i det minste snakk om en kaptein som ikke spiller, og mest sannsynlig ville slitt med å ha fast plass også neste sesong. Surt å selge til United, men akkurat i Vermalen sitt tilfelle klarer jeg ikke helt bygge opp den store aggresjonen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Dette er i det minste snakk om en kaptein som ikke spiller, og mest sannsynlig ville slitt med å ha fast plass også neste sesong. Surt å selge til United, men akkurat i Vermalen sitt tilfelle klarer jeg ikke helt bygge opp den store aggresjonen. Jeg er forberedt på at han vil bli solgt, men det er totalt idioti å selge til United, IGJEN. Han kommer til å få spille fast for dem, også kommer alle ekspertene og sier at det er "uforståelig" at han ikke spilte mer for oss. Og med TV5 borte sitter vi nå med to midtstoppere. Han har litt av en jobb i sommer, og jeg har null tro på at vi 10. august mot City (Community Shield) har en tropp som er bred nok til å vinne noe som helst. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) Hva ekspertene måtte finne på å si bryr meg ikke stort. Og han har sine svakheter som vi alle vet, og som vi da forhåpentlig kan utnytte om han skulle ende opp med fast plass på United. Jeg mener fyren er en god fotballspiller, men om han er svaret for United til å nå nye store høyder er jeg mer tvilende til. Ser ikke dette salget som at vi styrker en konkurent i noen betydelig grad. Jeg har også vanskelig for å se Wenger selge unna Vermalen uten å ha en plan for hva som skal erstatte han. Man kan si mye om Wenger, men selv han skjønner at du ikke kan gå i gjennom en sesong med to midtstoppere. Endret 16. juni 2014 av archongamer Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 100% sikker på at vi har noen deilige signeringer i vente! 2 Lenke til kommentar
atwater Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 100% sikker på at vi har noen deilige signeringer i vente! This! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Jeg er relativt sikker på at vi går skuffet og svekket ut av dette vinduet. Kan også tenke meg at Vermaelen fort kan nå formen han hadde i sin første sesong for oss i United 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Jeg er relativt sikker på at vi går skuffet og svekket ut av dette vinduet. Kan også tenke meg at Vermaelen fort kan nå formen han hadde i sin første sesong for oss i United Så synd da, fordi Ornstein har bekreftet at Vermaelen til United er bare bullshit. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Javel. Det spiller forøvrig liten rolle. Poenget mitt er at med kontinuitet kan Vermaelen finne tilbake formen og være veldig god. Som han var den første sesongen for oss. Om han får det i United eller at annet sted spiller egentlig liten rolle, men går han til en av rivalene våre har det jo en direkte innvirkning på oss. Ikke om han drar til feks Italia. At Vermaelen blir solgt i sommer er dessuten ganske sikkert. Han har ett år igjen av kontrakten og vil neppe forlenge. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Kan godt være han blir solgt, men Wenger kommer aldri til å selge til United eller noen andre rivaler med mindre de overbyr. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Kan godt være han blir solgt, men Wenger kommer aldri til å selge til United eller noen andre rivaler med mindre de overbyr. Lol. Faen du er naiv. Lenke til kommentar
Prodigy8 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) Vi avviser Fabregas, Sagna og Vermalen går, og det er ingen pålitelige rykter ute og går. I tilfelle rundt Fabregas, så tror jeg den rette avgjørelsen ble tatt. Fra fansen sitt synspunkt er dette selvfølgelige tungt og kjipt.. Selv ble hele dagen min ødelagt da jeg hørte om overgangen til Chelsea. Sterke følelser knyttet til den spilleren. Fra en managers "point of view", så er jeg sikker på at dette var den riktige avgjørelsen. Vi har en midtbane som er sterk nok fra før. Når det kommer til salget av Vermalen og Sagna så mener jeg at vi sender ut feile signaler når vi lar slike spillere gå til slike rivaler. Håper vi henter inn en spiss og en erstatter for Sagna ihvertfall. Så får vi se på om ryktene rundt Vermalen er sann. Frykter Wenger kommer til gamble på Joel Campbell nå og unnlater å kjøpe inn en ny spiss. Vil i hvertfall føkge tett med på han videre i VM, kanskje han er en kommende Arsenal legende? Endret 16. juni 2014 av Prodigy8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå