Tekk Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Derfor tar jeg aldri spillernes utalelser om overganger helt seriøst. Mener også at Vela sa tidligere i år i et intervju at han kunne tenkt seg å dra tilbake til Arsenal. Ah, liker at du står for det du sier. Du skifter jo mening allerede i neste setning. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 (endret) Nei, det gjorde jeg ikke. Det var for å vise til dere, som stoler blindt på Vela's utalelser om situasjonen, at han også har sagt at han kunne tenkt seg tilbake. Det skulle kanskje vært et avsnitt der, men det er lov å tenke. Endret 11. juni 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Gamle uttalelser betyr lite. Cesc har jo sagt at han kunne tenke seg å bli i Arsenal karrieren ut og at han aldri kunne spilt for andre enn Barca og Arsenal. BS alt sammen. Ting forandre seg. Dessuten utelukker ikke uttalelsene hverandre. Vela foretrekker å bli, men det betyr ikke at han eventuelt avslår en overgang. Kommer an på mange faktorer antagelig. Spilletid, lønn, osv. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 "You can’t sign players before the World Cup" - Sitat Wenger. Vel, nå har Chelsea allerede handlet to verdensklassespillere, og åpningskampen spilles ikke før om noen timer. FÅ UT FINGERN WENGER. Faen i helvete! Lenke til kommentar
atwater Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 "You can’t sign players before the World Cup" - Sitat Wenger. Vel, nå har Chelsea allerede handlet to verdensklassespillere, og åpningskampen spilles ikke før om noen timer. FÅ UT FINGERN WENGER. Faen i helvete! Blir vel ikke å hente noen nye før deadline day i år heller... Må jo vente til alle klubbene er ferdig handla, også kan vi starte Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 "You can’t sign players before the World Cup" - Sitat Wenger. Vel, nå har Chelsea allerede handlet to verdensklassespillere, og åpningskampen spilles ikke før om noen timer. FÅ UT FINGERN WENGER. Faen i helvete! Du er så søt. Wenger sa aldri det. Dessuten er ikke en gang vinduet åpnet. Det er mulig å ha en ørliten smule tålmodighet. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 (endret) Du er så søt. Wenger sa aldri det. Dessuten er ikke en gang vinduet åpnet. Det er mulig å ha en ørliten smule tålmodighet. Kan ikke si det samme om deg. Og jo, Wenger sa det. Jeg siterte litt fritt, men basically sa han at man ikke kan signere spillere før VM. At vinduet ikke er åpent er totalt irrelevant. Men kan handle uansett. Endret 12. juni 2014 av MartinF Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Han sa det er "vanskeligere" å signere spillere før VM. Det er forsåvidt helt riktig. Dessuten har klubben bekreftet at de er "in deep talks" med flere spillere, så kan du klare å vente? Vi kommer til å signere spillere. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 (endret) Vi kommer til å signere middelmådigheter, mens de fem-seks lagene rundt oss vil signere world class. -- Endret 12. juni 2014 av MartinF Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Det er bare i ditt eget hode. 1 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 (endret) Hvem andre har arsenal godt glipp av siden andrew allen skrev 2-0 ? Jeg følger litt dårlig med om dagen. Endret 12. juni 2014 av Everket Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Utav alle spiss-ryktene som har vært den siste måneden, hvem håper dere vi _IKKE_ signerer? Tatt i betrakting at vi kun signerer 1 spiss altså. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Dere vil heller bruke 24 mill på Morata med andre ord? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Det er ikke prisen som er avgjørende. Og det vil ikke nødvendigvis bety at jeg ønsker Morata, men Balotelli ser jeg så mange faresignaler med at han er i en posisjon for seg selv av spillere jeg ikke ønsker i Arsenal for mitt vedkommende. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Nei. 1. Cavani 2. Benzema 3. Remy¨ Rekkefølgen på hvem jeg har mest lyst på. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Har minst lyst på Morata og Remy. Vil ha Balotelli, Cavani eller Benzema. Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 (endret) Har minst lyst på Morata og Vela. Vela har kanskje mange mål i forrige sesong, men ingen av målene lyser verdensklasse. Har mest lyst på: 1. Jackson Martinez 2. Balotelli 3. Cavani 4. Benzema 5. Remy Endret 12. juni 2014 av Reptilia Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Hadde vært perfekt, men han blir nok for dyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå