MartinF Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Begynner å bli skikkelig keen på Balotelli. Rykter, I know, men AC Milan skal være villig til å la han gå for rundt 25 mill. Sign him up! Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Hele 9 overganger "forventes" å bli bekreftet før VM sparkes i gang torsdag kveld;Ivan Rakitic (Barcelona)Denis Suárez (Sevilla, lån ut sesongen som en del av Rakitic avtalen)Alberto Moreno (Liverpool)Bravo (Barcelona)Cesc Fabregas (Chelsea)Diego Costa (Chelsea)Filipe Luís (Chelsea)Carlos Vela (først Arsenal, så Real -> bytte mot Morata i Real Madrid)Tiago Mendes (Chelsea - free transfer) Rykter som jeg håper ikke er sanne... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Den Vela-greia der kommer aldri til å skje. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Arsenal-manager Arsene Wenger er i ferd med å sikre seg en spiller fra Paris Saint-Germain, og har håp om å få med seg ytterligere en når han returnerer til London. Daily Star skriver at 17 år gamle Kingsley Coman er svært nær en overgang til The Gunners. Angriperen ser veien inn på PSGs lag som svært lang og nekter å signere en ny kontrakt med klubben. Dermed kan Arsenal slippe unna med å betale utdanningskompensasjon til den franske storklubben. Men Wenger vil også ha midtbanespilleren Adrien Rabiot. Men det er flere klubber som er interessert i midtbanespilleren. Fra troverdige Daily Star Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Styreformannen til Sociedad skal angivelig ha sagt at Arsenal har aktivert klausulen på Vela. Da er det vel bare opp til han om han vil tilbake. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Styreformannen til Sociedad skal angivelig ha sagt at Arsenal har aktivert klausulen på Vela. Da er det vel bare opp til han om han vil tilbake. Bare å krysse fingrene for at dette stemmer og at Vela vil tilbake + at Wenger har som mål å faktisk gi Vela tillit denne gangen. En av de mest produktive kantspillerene i Europa og en spillertype vi sårt mangler i Arsenal pdd. Åpner også opp for å bruke mer penger på en spiss og midtbanespiller da Vela koster nærmest ingenting i overgangssum og trolig heller ikke har vanvittig høy ukeslønn i Real Sociedad. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 (endret) Jepp, jeg er all for it. Kantspiller er ikke det vi trenger sårest, så hvis vi får styrket den posisjonen for såpass lite penger er det fantastisk. Vi henter kvalitet, samtidig som det nesten ikke påvirker budsjettet våres som vi kan bruke på spiss- og midtbaneplassen. Han kan i tillegg spille overalt fremover. Kan være et genitrekk av Wenger. Endret 10. juni 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Jeg vet jeg har sagt at det er en "no-brainer" en million ganger nå, men det er virkelig det. £3,3m for Vela er i fotballverdenen absolutt ingenting. Og da særlig enda mindre tatt i kontrast av hvor mye penger vi har og hvor mye vi har økt inntektene våre det siste året. Hvis Vela er villig og blir hentet inn så kan han enten slå til og være en fantastisk spiller for oss. Hvis ikke kan han floppe totalt neste sesong og bli solgt videre, men mtp. hans siste 3 sesonger så er det garantert at han blir solgt videre med profitt. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Vela har vel uttalt at han ikke trivdes i Arsenal og vil bli værende i Real Sociedad. Han trives bedre i Real Sociedad fordi alle der kom fra "youth acadamy" elns og var bedre stemning i garderoben. Leste det i en eller annen transfer-artikkel for noen dager siden. Hvor vidt det er sant vet jeg ikke. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 (endret) -- Endret 10. juni 2014 av MartinF Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 (endret) Den Vela-greia der kommer aldri til å skje.Haha! Mr. Skråsikker!Presidenten i Real Sociedad har bekreftet at Arsenal har aktivert buy-back klausulen for 3,5 mill pund. Vela is coming back!.. Vel, mest sannsynlig.. Endret 11. juni 2014 av Adrax Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Den Vela-greia der kommer aldri til å skje.Haha! Mr. Skråsikker! Presidenten i Real Sociedad har bekreftet at Arsenal har aktivert buy-back klausulen for 3,5 mill pund. Vela is coming back!.. Vel, mest sannsynlig.. Jeg sa aldri at Vela ikke kommer tilbake. Vi henter ikke Vela for å bytte han mot Morata. Ikke kan vi gjøre det heller. 2 Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Spiller jo ingen rolle om vi har aktivert buy-back klausulen når Vela ikke vil tilbake til Arsenal? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Fuck Petter Veland. Det vet han ingenting om. Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Moro at du sier så. Han har nok mer oversikt enn samtlige av de selvutnevnte sofaekspertene her inne. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Fuck Petter Veland. Det vet han ingenting om. Vel, det var vel presidenten i Real Sociedad som sa det. Det kan sikkert stemme, men alle kan jo overtales. Dessuten er jo dette noe han "må" si. RC holder jo alle kortene om Vela ikke vil vekk. Tror nok vi sonderte terrenget om vi faktisk har benyttet oss av klausulen. men jeg har mer tro på at vi faktisk forhandler om å gå litt ekstra cash for Vela. At RS kjøper seg ut av den som det også går rykter om. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Men har han innsikt i hva Vela føler og ønsker? Neppe. Det er det ingen utenom Vela som har, og jeg kan tenke meg at han ikke har gjort en avgjørelse enna. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Men har han innsikt i hva Vela føler og ønsker? Neppe. Det er det ingen utenom Vela som har, og jeg kan tenke meg at han ikke har gjort en avgjørelse enna. Tror nok presidenten i RS har snakket med Vela. I believe we have the advantage because the player wants to stay in San Sebastian and Gipuzkoa. Let's see if we can close the talks to our benefits. Oversatt naturlig nok. Tar forbehold om lost in translation osv. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Petter Veland er vel like troverdig som alle andre "spanske eksperter"? Ihvertfall mer troverdig enn såkalte ITKs. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 (endret) Men har han innsikt i hva Vela føler og ønsker? Neppe. Det er det ingen utenom Vela som har, og jeg kan tenke meg at han ikke har gjort en avgjørelse enna. Tror nok presidenten i RS har snakket med Vela. Det er helt vanlig. "Alle" pleier å si at man trives i klubben og kunne tenkt seg å bli der, intill en overgang skjer. Dette fordi det er kan være leit dersom en overgang ikke skjer og man blir værende i klubben, når man tidligere har sagt at man vil dra. Derfor tar jeg aldri spillernes utalelser om overganger helt seriøst. Mener også at Vela sa tidligere i år i et intervju at han kunne tenkt seg å dra tilbake til Arsenal. Endret 11. juni 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå