Xanman Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Fun fact: Thomas Sørensen har reddet fem av de seks siste straffene mot seg. Stoke kjøpte som kjent Asmir Begovic helt på slutten av januar-vinduet, så denne overgangen burde absolutt være mulig å få i boks. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Han er en god keeper. Vi burde absolutt hente han, og ser ikke noen grunn for at han ikke skal ønske seg hit hvis det er som 1. keeper. Kan være et smart kjøp. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Han er en god keeper. Vi burde absolutt hente han, og ser ikke noen grunn for at han ikke skal ønske seg hit hvis det er som 1. keeper. Kan være et smart kjøp. Synes vi kan gjøre mye bedre dersom vi faktisk skal kjøpe en keeper noe jeg tviler på vil skje. Vi må bare slå oss til ro med at Al er vår førstekeeper i minst 2 sesonger fremover. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Stoke har faktisk bare sluppet inn ett mål mer enn det vi har. De har også sluppet inn 15 mål mindre enn Blackburn, som ligger likt med en kamp mindre spilt. Inn med Sørensen, ut med Almunia og kanskje Fabianski. Så kan Szczesny være back-up/cupkeeper. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Stoke har faktisk bare sluppet inn ett mål mer enn det vi har. De har også sluppet inn 15 mål mindre enn Blackburn, som ligger likt med en kamp mindre spilt. Inn med Sørensen, ut med Almunia og kanskje Fabianski. Så kan Szczesny være back-up/cupkeeper. Synes fortsatt vi burde satse høyere. Skal vi være en toppklubb bør vi ha en toppkeeper, ikke en som er grei nok. Når det er sagt så er Sørensen en oppgradering. Selg Fabianski, men behold Almunia synes jeg. Han er grei backup. Så har vi Mannone i bakhånd. Szczesny kan lånes ut en sesong til. Denne gangen til en premiership klubb som kjemper i toppen. Cardiff f.eks. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Thomas Sørensen er langt mer enn "grei nok". 35 innslupne mål er veldig lite med tanke på at han spiller for Stoke. Husk at Edwin van der Sar spilte for Fulham før han reiste til United. I de tre siste sesongene han spilte for Fulham, slapp de inn henholdsvis 50, 46 og 60 mål. Nå er han kanskje den beste keeperen i ligaen. Som regel trenger en keeper gode folk foran seg før han virkelig blomstrer. Dessuten har Sørensen nok av PL-erfaring etter 12 år i England. Han vil også være en veldig billig løsning. Skal vi kjøpe Adler, Neuer, Lloris eller en liknende keeper, vil det koste flesk. Wenger er ikke villig til å hente keepere for en slik pris. Dessuten har vi som kjent et supertalent ved navn Szczesny i klubben, og han vil bli ødelagt om vi kjøper en ung keeper. Endret 10. april 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Tviler på at Szczesny blir ødelagdt om vi kjøper en relativt ung keeper. Han vil forsatt kunne blomstre som de aller fleste unge keepere gjør, utleid eller som reserve. Jeg håper at vi kjøper en klasse keeper. Greit vi må se framover, men i det siste har det blitt aaaalt for langt framover. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Arshavin "to leave Arsenal" in summer Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Sikkert bare oppspinn, men det hadde likevel ikke vært noen krise. Arshavin er en lat fyr med dårlig arbeidsmoral. Jeg liker ikke den holdningen han har til tider. Dessuten har vi allerede Nasri, Rosicky, Walcott, Eboue, van Persie, Bendtner, Vela, Eduardo, Traore, Barazite, Wilshere, Merida og kanskje Chamakh som alle kan spille ving. Vi får nok uansett en god slump med penger for ham, så i verstefall kan vi uansett hente inn en erstatter. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Sikkert bare oppspinn, men det hadde likevel ikke vært noen krise. Arshavin er en lat fyr med dårlig arbeidsmoral. Jeg liker ikke den holdningen han har til tider. Dessuten har vi allerede Nasri, Rosicky, Walcott, Eboue, van Persie, Bendtner, Vela, Eduardo, Traore, Barazite, Wilshere, Merida og kanskje Chamakh som alle kan spille ving. Vi får nok uansett en god slump med penger for ham, så i verstefall kan vi uansett hente inn en erstatter. Arshavin ut og Hazard inn, please Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Har ikke lyst og selge Arshavin jeg. Liker fyren veldig godt, selv om han kan virke litt lat og uinteressert til tider. Glemmer aldri når han terroriserte Liverpool på Anfield. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Bare å selge Arshavin, gammel og dårlig. Disse ser jeg helst forsvinner i sommer: - Arshavin - Almunia - Silvestre - Senderos Endret 12. april 2010 av Sattern Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg reagerer på at du kaller Arshavin dårlig. Helt klart, fyren gir ikke 100% hver kamp, og det er litt kvalmende. Men jeg klager ikke om han er her til neste sesong, for han skaper noe ut av ingenting når han prøver. Og jeg driter egentlig i om han er anonym omtrent hele kampen sålenge han dukker opp og vinner kampen for oss. http://www.youtube.com/watch?v=NdXFrnTyTHI Han kommer også veldig godt ut på statistikkene i sin tid i Arsenal. Arshavin blir. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Dårlig er han hvertfall ikke. Shava sier selv at han ikke har spilt opp mot sitt beste denne sesongen pga. skadeproblemer. Dessuten har han måttet spille i en uvant posisjon. Jeg håper Arshavin blir i Arsenal til neste sesong, og overbeviser oss alle, for den mannen har syke skills. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Arshavin spilte med en skade så og si hele første halvdel av sesongen. Dagen før han scorte det vanvittige målet mot Liverpool klarte han såvidt å stå på beinet, men allikevel så spilte han hele kampen. En skadefri og motivert Arshavin er en av verdens aller beste fotballspillere, uheldigvis for oss har vi ikke klart å finne en posisjon hvor han fungerer optimalt, de fleste av oss trodde vel at han kom til å være fantastisk på venstresiden av 4-3-3 formasjonen, men det har vist seg at han var bedre på venstrekanten i en 4-4-2 enn hva han er akkurat nå. Håper Arshavin blir i minst et par år til, en fantastisk fotballspiller når han er i form. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 http://www.football-italia.net/apr12p.html Hva faen? Skjer med at halvparten av nøkkelspillerene våres linkes bort. Jævla skitne Inter, dra dere til helvete vekk. Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 The 27-year-old would be more than happy to move to Milan but negotiations are still at an early stage. More than happy? Bare fordi Bac smiler mye betyr ikke at han blir more than happy for alt du skriver, din idiot. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Barcelona have not ruled out Cesc Fábregas bid says sporting director Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Muntlig avtale om å ikke by på fabregas i sommer Endret 15. april 2010 av -Lasse Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Barcelona have not ruled out Cesc Fábregas bid says sporting director På norsk for de som foretrekker det Det der er to veldig forskjellige nyhende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå