Tekk Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Di María hadde vært en god spiller å fått hentet, men tviler på at det skjer. Han har uansett noe vi til dels mangler. Per nå så har det kun vært Ramsey som har vært farlig på skudd utenfor 16m, og dette er noe di María uten tvil kunne tilført laget, ettersom han er en av de mest skuddvillige i Real. Dette åpner for nye rom til Giroud, ettersom forsvaret ikke lengre kan stå å vente på at vi skal spille oss gjennom forsvaret. Men igjen, jeg tror nok ikke di María kommer til oss, og jeg tviler i det hele tatt på at han er til salgs. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Vi linkes til Griezmann i dag. 30 millioner euro er utkjøpsklausulen hans. Meget spennende og god venstrekant. 12 mål på 15 kamper som kant i La Liga er bra og kan være en god signering. Litt stiv pris da. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Griezmann og Morata inn i vinter + ny kontrakt på Sagna og Mertesacker hadde vært rimelig perfekt. Deretter Pogba og Batshuayi inn i sommer med en ung midtstopper så er vi godt sikret i noen sesonger fremover. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Griezmann er en av spillerne jeg drømmer om å se i Arsenal Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Må nok opp i nærmere £17-18m for at Sociedad skal selge han, men mtp. at vi har forhandlet med de om Vela tidligere og gitt de han til en vanvittig lav pris og fortsatt har en utkjøpsklausul så er de nok litt mindre vrange med oss enn med andre klubber. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Men nå har i hvertfall Wenger startet løpet om å få tak i en ny spiss i Januar! Og det er et godt tegn Lenke til kommentar
atwater Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 (endret) Står at Arsenal vil legge inn bud på Draxler denne måneden! Summen er svimlende 40 mill pund. Kilde: Goal og Daily Star Sunday Endret 12. januar 2014 av Nyrili Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 https://twitter.com/indykaila/status/422150107770150912 Linken funker ikke 1 Lenke til kommentar
atwater Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 (endret) Endret 12. januar 2014 av Nyrili Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 40 mill for Draxler er overpris Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Da foretrekker jeg heller at vi henter Griezmann for nesten halve prisen av Draxler Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Griezmann har en utkjøpsklasul på £30m. Draxler sin er visstnok på £35-40m. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Det er jo bare useriøse aviser som melder det ryktet, så ikke ta det for god fisk. Daily star, Goal og Mirror bommer jo på alt de ikke får fra andre aviser (Telegraph, Guardian). Daily Star er for meg den verste avisen. Bare sinnssyke rykter. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Ryktene til Draxler har vært rimelig sterke (og ustoppelige) siden sommeren så det er utvilsomt noe i de. Draxler har selv fortalt at han har vært på omvisning på Emirates blant annet, men så langt er det ikke noe konkret informasjon som har kommet ut. Interessen er der hvertfall, men som du sier så er The Guardian, The Telegraph og The Times hakket mer troverdig enn de andre tulleavisene. Ellers er jeg forøvrig ikke i tvil om at jeg heller vil ha et verdensklassetalent/verdensklassespiller til £35-40m fremfor et godt talent/god spiller til £25-30m. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Nå kjøpte nettopp Arsenal Griezmann på FM saven min (jeg er ikke Arsenal ). Kan jeg være sannspilt? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Tar gjerne Morata på permanent basis. Det beste ville som jeg har påpekt tidligere vært et lån med opsjon på kjøp da det ville vært en mindre risiko, men han er såpass ung og talentfull + at han er såpass kjent allerede at han uansett ikke vil miste noe særlig verdi om han ikke slår til hos oss. Er langt mer positiv til et kjøp enn bare et lån uten opsjon som tidligere har vært greia rundt Morata. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Ryktes at Schalke er i ferd med å re-signere Lewis Holtby. Erstatter for Draxler? De har allerede hentet Sidney Sam. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 (endret) I tillegg har de en spiller i Max Meyer som kommer til å bli meget god(trolig bedre enn Draxler). Sier ikke nei takk til Draxler, til tross for at jeg heller vil ha en høyrekant. Draxler har for øvrig ikke utkjøpsklausul før sommeren så han blir nok nærmere 50 millioner euro... Endret 13. januar 2014 av cfthompson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå