Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Ah, kan godt hende! Så ikke gårsdagens pressekonferanse, men leste bare mangfoldige tweets der folk sitret Wenger om Sanogo og "new signing" så antok at det var fra gårsdagens pressekonferanse.

Er enig angående Balotelli, men den avtalen kan slå ut begge veiene. Det er en risiko Wenger må. Men ser gjerne at vi går for noen fra Milan, El Shaarawy, De Sciglio, Balotelli og Montolivo er alle spillere jeg hadde likt og sett i en Arsenal-drakt!

Så den ikke jeg heller forsåvidt, men jeg vet han sa noe lignende om Sanogo omtrent samtidig som han sa det om Pato og Morata hvertfall. Når det gjelder twitter så skal det ikke mye til før det kommer en bølge med klager hvis noen tweeter noen nye eller i det tilfellet her trolig gamle sitater. :p

Balotelli kan slå ut begger veier ja, men han er uansett såpass ung og talentfull at han vil ha en høy verdi en god stund til. Særlig hvis han skjerper seg i oppførselen som han virker å ha gjort. Ingen tvil om at han kunne vært vanvittig god i Arsenal hvertfall. Rask, sterk, rå teknisk og en veldig variabel målscorer da han kan score alle typer mål. Husker jeg argumenterte for Balotelli når han var på vei vekk fra Inter, men det viste seg å være lurt å styre unna da mtp. at han oppførte seg som en idiot.

Nå derimot virker det som om han har modnet litt. Tror han har hatt godt av å få et par år ekstra på baken samt å få oppleve litt forskjellig med både City og Milan. Kunne virkelig vært et monster for oss!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Skjønner virkelig ikke alt dette snakket om Balotelli. Han signerte nå i sommer og stortrives. Hvorfor skulle han dra tilbake til England igjen så tidlig?

Lenke til kommentar

Det er/var også rasisme greiene Balotelli blir utsatt for gang på gang som muligens har noe å si?

Grunnen til at det var så mye rykter for akkurat en måned tilbake var fordi han skrev "This is the end. :-)" på twitter like etter en kamp mot Genoa hvor han bommet på straffe i en kamp hvor Milan spilte uavgjort. Balotelli ble deretter "singlet" ut som hoggestabbe fra Milan fansen som ventet på gutta når de skulle inn i bussen.

Samtidig så er det også som nevnt ovenfor at Milan kun er en skygge av seg selv og at Wenger sa han var interessert i Balotelli før han dro til City den gangen. Har ikke store håp, men jeg tror det ikke akkurat er urealistisk å legge inn et bud på rundt £25-30m som Milan ville godkjent.

Lenke til kommentar

Skal ikke se bortifra at Balotelli er på markedet i januar på tross av det der. Er jo idiotisk av Milan å gå ut og si at han er til salgs da det vil presse prisen ned. Har vært såpass mye med rykter rundt Balotelli fra september og til nå at det trolig er noen flammer der.

Er forøvrig ingen spillere som har scoret flere mål enn Balotelli i Serie A i 2013. Er "kun" 18 mål, men det er tross alt også bare på 25 kamper.

Lenke til kommentar

ifølge The Sun så skal Arsenal være ute etter Berbatov for 2M pund.

Man trenger Sun+ for å lese hele artikkelen: http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/5352546/Arsenal-closing-in-on-shock-2million-swoop-for-Dimitar-Berbatov.html

Tar gjerne Berbatov jeg fremfor Morata eller hvis vi ikke finner en annen klassespiss som vil til Arsenal eller som ikke er til salgs. Hvis han bare vil så er Berbatov en helt fantastisk spiller, men motivasjonen til bulgareren vet man aldri om han finner frem. Går fort fra himmel til helvete, men man skal være rimelig bortreist om man ikke er enig i at Berbatov har noe magi i seg som særdeles få andre spillere har.

Slik jeg ser det er det hvertfall meget usannsynlig med noen store navn inn i januar og jeg tror at sjansen for at vi faktisk går for Berbatov er høyere enn hva mange tror den faktisk er.

Lenke til kommentar

Enig. Han har 6mnd igjen hos Fulham og der er det vel lite sannsynlig at han blir. Fulham må altså selge nå om de vil ha noe for ham.

Er litt skeptisk til eventuelt lønn på en så gammel spiller. Blir her neppe utover neste sesong. Han er også en humørspiller. Går det dårlig er han dritt og dasser rundt, men er fantastisk når det først går bra.

for 2m og moderat lønn hadde jeg lett tatt ham i mot.

men så har vi Sanogo og han er jo verdt 42m i følge Wenger... med mindre Giroud får en alvorlig skade tviler jeg på at noe handles.

Lenke til kommentar

Sanogo hadde først en strekkskade deretter denne langvarige ryggskaden? Han er uansett i mine øyne milevis unna å være god nok for førstelaget. Ifølge folk som følger reservelaget er jo også Afobe visstnok milevis foran han i generelt spill selv om Sanogo er en bedre avslutter.

Håper virkelig vi henter inn et ungt talent som Batshuayi (som jeg har nevnt her tidligere) som er et langt langt større talent enn samtlige av være unge spisstalenter samt et nytt førstevalg på topp sånn at vi er godt dekket der fremover i tid.

Berbatov er forøvrig den beste kortsiktige spissen vi kan slå klørne i mine øyne. Han passer perfekt inn i systemet vi spiller. Er en overlegen teknisk spiller kontra Giroud (samt høyere fart og bedre spilleforståelse), han er "proven" i ligaen og bor allerede i London og har også vunnet ligaen 2 ganger med United. Som vi så i Fulham i fjor når han er i motivert så er han en helt jævlig spiller å spille i mot.

Som Perry Groves sa: Dette er en "no-brainer".

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...