Stefan_B Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Bare for å pirke litt.. hvorfor ta opp dette i overgangstråden og ikke Highbury tråden? 1 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Bumper opp den her. Tror dere det er noen mulighet for at Dempsey kommer til Arsenal? Og tror dere han vil passe inn? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Bumper opp den her. Tror dere det er noen mulighet for at Dempsey kommer til Arsenal? Og tror dere han vil passe inn? God som backup/rotasjon, men tror ikke han ender opp i Arsenal nei. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Passer ikke sååå godt inn i Arsenal, men kanskje rett bak RvP. Håper for guds skyld ikke han kommer da. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Hvor kan han evt. brukes? Kan vel egentlig spille på begge kanter, offensiv midtbane og spissplass. Veldig anvendelig. Skulle gjerne sett han komme inn som ren backup. Passer ikke sååå godt inn i Arsenal, men kanskje rett bak RvP. Håper for guds skyld ikke han kommer da. Som førstevalg så håper jeg ikke han er vurdert engang, men som andrevalg i en rekke posisjoner hadde han vært helt ypperlig. Man skal slite med å få et bedre andrevalg enn Clint Dempsey. Jobber og sliter som en helt gjør han også og en god pasningsspiller (og som fotballspiller generelt holder han et høyt nivå). Er heller ikke redd for å skyte og det er en egenskap som har gitt Fulham ufattelig mye poeng denne sesongen. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Snikreklame.. :-P Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Trengs litt liv i denne tråden. Hvem ønsker folk seg til Arsenal i januar? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Luis Muriel/Graziano Pellé/Konstantinos Mitroglou eller en annen spiss som kan å skyte. Ønsker meg Jenkinson på utlån og en ny backup for Sagna, som bør signeres på en ny kontrakt. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Luis Muriel/Graziano Pellé/Konstantinos Mitroglou eller en annen spiss som kan å skyte. Ønsker meg Jenkinson på utlån og en ny backup for Sagna, som bør signeres på en ny kontrakt. Basically this, men jeg tviler sterkt på at Wenger handler. Han har ikke for vane å gjøre det i Januar. Hvis det blir noe så blir det på lån ut sesongen. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Basically this, men jeg tviler sterkt på at Wenger handler. Han har ikke for vane å gjøre det i Januar. Hvis det blir noe så blir det på lån ut sesongen. Ja, var mer ønsketenkning. Har null forhåpninger for ny spiss, men vi får jo Yaya Sanogo tilbake fra skade, så det er jo en ny signering i følge Wenger... Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Ja, var mer ønsketenkning. Har null forhåpninger for ny spiss, men vi får jo Yaya Sanogo tilbake fra skade, så det er jo en ny signering i følge Wenger... Dette er forøvrig altså den samme spilleren som Wenger mente "like så godt kunne kostet £50m" fordi han var så utrolig god, men fordi han var et ukjent navn så bitcha supporterene om at han hadde blitt hentet inn fremfor et større navn og en bedre spiller. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Ryktes på twitter at dere følger nøye med på Diego Costa. Skjer den overgangen så vinner dere ligaen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Ryktes på twitter at dere følger nøye med på Diego Costa. Skjer den overgangen så vinner dere ligaen. Det ville vært helt sykt, men hvorfor skulle han forlate Atletico for oss nå? AM er for tiden minst like gode som oss, så med mindre han veldig gjerne vil til England ser jeg ikke dette skje. En annen ting er at brasilianere ofte har slitt i PL og Costa vil nok trenge tid til å tilpasse seg, så store utslaget for vårparten av sesongen tror jeg ikke han ville gitt. Ville likevel tatt imot ham med åpne armer. Dog tror jeg ikke vi handler i januar og i hvert fall ikke et såpass profilert navn. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Med oss kan han vinne serien, det kan han ikke med AM. Wenger har vært ute og skrytt med han tidligere, så ser ikke bort i fra at ryktene stemmer. Har dog null tro på at det skjer, i alle fall i januar. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Snasent rykte. Er fullt mulig at det kan skje en overgang om det stemmer. Tror Wenger har lyst til å gripe muligheten for å ta gull i år. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Ryktes på twitter at dere følger nøye med på Diego Costa. Skjer den overgangen så vinner dere ligaen. Er personlig ikke noe fan av Diego Costa. En bedre spiller enn Giroud er han helt klart og hvis han klarer å opprettholde formen så er han utvilsomt en meget god spiller, men føler ofte at han scorer en del drittmål som keeper/forsvar i PL ville vært på. Samtidig er han mer brutal enn han er elegant og teknisk. Kommer seg ofte forbi pga. fysikk fremfor teknikk og ren skjær arbeidskraft/vilje fremfor talent. Så langt fungerer det ypperlig for han, men usikker på om det vil fungere like godt i Premier League kontra La Liga. Det er selvfølgelig også en annen ting som jeg ikke er fan av og det er prisen. £32m for en spiller som har en utrolig halv sesong bak seg syntes jeg er en rimelig stiv pris. Men.. selvfølgelig hvis han fortsetter denne formen så er det selvsagt en pris som er verdt å betale da det er særdeles få spisser tilgjengelig på markedet som koster noe særlig mindre og som kan vise til scoringsstatistikkene til Costa denne sesongen. Bedre enn Giroud er han hvertfall. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Ja, var mer ønsketenkning. Har null forhåpninger for ny spiss, men vi får jo Yaya Sanogo tilbake fra skade, så det er jo en ny signering i følge Wenger... Wenger "Yaya Sanogo will be back soon so I don't need another striker" Haha. Told you! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Wenger "Yaya Sanogo will be back soon so I don't need another striker" Haha. Told you! Sitatet der er vel ganske gammelt nå? Mener det var rundt den tida han avkreftet ryktene om Pato og Morata? Ellers lurer jeg på om Balotelli kunne vært et alternativ å gå for i januar hvis Diego Costa ikke vil flytte på seg. Alltid digget han som spiller og han har skjerpet seg betydelig siden han forsvant fra City. Har absolutt alt man kan ønske seg fra en spiss og er jo fortsatt kun 23 år gammel + at fremtiden hans i Milan har vært usikker siden i høst. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Sitatet der er vel ganske gammelt nå? Mener det var rundt den tida han avkreftet ryktene om Pato og Morata? Ellers lurer jeg på om Balotelli kunne vært et alternativ å gå for i januar hvis Diego Costa ikke vil flytte på seg. Alltid digget han som spiller og han har skjerpet seg betydelig siden han forsvant fra City. Har absolutt alt man kan ønske seg fra en spiss og er jo fortsatt kun 23 år gammel + at fremtiden hans i Milan har vært usikker siden i høst. Ah, kan godt hende! Så ikke gårsdagens pressekonferanse, men leste bare mangfoldige tweets der folk sitret Wenger om Sanogo og "new signing" så antok at det var fra gårsdagens pressekonferanse. Er enig angående Balotelli, men den avtalen kan slå ut begge veiene. Det er en risiko Wenger må. Men ser gjerne at vi går for noen fra Milan, El Shaarawy, De Sciglio, Balotelli og Montolivo er alle spillere jeg hadde likt og sett i en Arsenal-drakt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå