Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg begynner å grine hvis det stemmer. Og det er jaggu heller ikke en spesiell høy pris for en meget meget meget spesiell spiller som opprinnelig ville til Arsenal.

 

Hvis det stemmer og Wenger ikke engang prøvde seg med et bud og vi dropper ut av topp 4 (noe vi kommer til å gjøre) så kommer jeg til å hate han til evig tid.

Lenke til kommentar

Meget trist hvis dette stemmer. Jeg er slett ikke overrasket.

 

Nei samme her. Minner om Mata overgangen hvor Mata først uttrykte interesse ovenfor en overgang til Arsenal, men hvor budet aldri kom og Chelsea poppet inn og snappet han opp. Lurer på hvor vi hadde ligget på tabellen hvis vi hadde hentet inn Mata tidlig i juli. Det samme med Mertesacker og Arteta også egentlig. Vedder på at vi ikke ville vært like dårlig stilt som det vi er nå.

 

Det eneste som kan få gjerrigknarken Wenger til å faktisk gjøre noe er hvis han opplever nok et gedigent tap. Det er nesten sånn at jeg håper på et 1-6 tap mot United til søndagen bare slik at Wenger tar grep og kjøper inn spillere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

28m pund er mer enn 10m pund enn det Wenger er villig til å gi for en spiller. Han gikk for AoC i stedet. Hazard er uansett et for stort navn for Arsenal. Har ikke råd til lønninger eller overgangssum. Det var alltid en urealistisk drøm å få han til klubben.

 

Wenger gjør neppe noe i overgangsvinduet fra eller til. Han hentet Henry. Blir spennende å se hva som skjer til sommeren. Tipper Wenger drar sin kos sammen med Walcott og RvP dersom vi ikke klarer topp 4.

Lenke til kommentar

28m pund er mer enn 10m pund enn det Wenger er villig til å gi for en spiller. Han gikk for AoC i stedet. Hazard er uansett et for stort navn for Arsenal. Har ikke råd til lønninger eller overgangssum. Det var alltid en urealistisk drøm å få han til klubben.

Wenger gjør neppe noe i overgangsvinduet fra eller til. Han hentet Henry. Blir spennende å se hva som skjer til sommeren. Tipper Wenger drar sin kos sammen med Walcott og RvP dersom vi ikke klarer topp 4.

 

Du har nok riktig med at han gikk for Chamberlain fremfor Mata eller Hazard, men som alltid er det helt latterlig hvis det stemmer. Særlig da Chamberlain fortsatt er langt unna å kunne prestere dag inn og ut.

Dog lå Mata på utrolig høye lønninger i utgangspunktet og ville mest sannsynligvis vært fornøyd med rundt £80,0000 mens Hazard heller ikke har så utrolig høy lønning i Lille. Ville trolig nøyd seg med nogenlunde det samme som hva Mata ville vært fornøyd med da begge to virker å sette sportslige ambisjoner og utvikling høyere enn penger (Hazard har allerede avslått tanken på å gå til PSG f.eks. som ville gitt han uendelig mye penger og av lojalitet til Lille. Det er ikke akkurat tegn til en moneygrabbing wh*re alà Flamini/Nasri). Tror hvis Wenger hadde brukt en god del penger i januar og i sommer at han kunne overtalt Hazard til Arsenal hvis han kun var villig til å bruke disse fordømte pengene han ruger så vanvittig på.

 

Det siste er hva jeg også tror. Tror Henry er alt som kommer til å skje selv om vi trenger en venstreback (Bridge i Wenger's øyne), offensiv kreativ spiller og en kvalitetsbackup for van Persie.

 

Er derimot ikke enig med deg at det blir spennende til sommeren. Hvis situasjonen er lik den den er i dag så er vi garantert til å havne utenfor topp 4. Vi ligger jo allerede 10 fordømte poeng bak Spurs og 4 bak Chelsea. Med en skade på van Persie nå (ligger jo litt i lufta da han har vært så godt som skadefri i et år nå) så er dette laget her nærmest nedrykkskandidat.

Lenke til kommentar

Laget skriker etter forsterkninger, og vi er i en svært gunstig finansiell posisjon i forhold til mange andre lag for øyeblikket. Wenger har innsett det en gang tidligere og hentet en Arhavin som allerede var på topp til £15 mill, om han da ikke ser at Hazard til £28 mill kan være et kupp tror jeg faktisk klubben kan være best tjent med å finne en ny manager til sommeren. Jeg er evig takknemlig for det Wenger har gjort, men Arsenal sitter på penger for øyeblikket, trenger forsterkninger og Wenger har fullt ansvar for hvordan de benyttes/ikke benyttes.

 

Red.: Jeg veit ikke om Hazard er løsningen, for laget skriker etter en spiss til og en venstrebavk også, men noe bør skje før 1. februar.

Endret av Atald
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er forøvrig snakk om 28 millioner euro og ikke pund. Så han er faktisk hakket billigere enn du nevner :p

 

Men, er helt enig med deg på det meste der. Bortsett fra at sistnevnte så skriker dette laget etter spillere i alle disse posisjonene like mye. Venstrebacken skriker minst imo. mens spiss og kreativ midtbane er det som skriker høyest.

 

Skulle også gjerne sett en 28-30 år gammel backup eller konkurrent for Song som kunne presset han litt. Syntes han har vært usedvanlig dvask i det siste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...