Rosicky_Gunner Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Chamakh kan sikkert spille på høyre, ja. Vi brukte høyden til Bendtner til tross for at han spilte på høyre før skaden hans. Da Almunia sparket ballen mot høyre siden, flyttet motspillerne seg også til høyre, og Arshavin fikk mer rom. I tillegg bør Bendtner være intelligent nok til å skjønne når han burde flytte seg til midten. Heldigvis spiller han hos Arsenal der man ofte får bytte posisjon. Tror at vi bør beholde 4-3-3 slik at Diaby, Song og Fabregas får spille sammen. I tillegg kunne Song kanskje ikke ha fått være DM hvis vi spilte 4-4-2 pga dette: Song's late-season surge has prompted speculation that he could replace Mathieu Flamini in the centre of midfield following the Frenchman's decision to join AC Milan. Song is comfortable in the engine room - he shone in that role while on loan at Charlton last season - but Wenger has other plans for the Cameroon international. "Trust me, if I make a decision it is because I know all the characteristics of the player whether they are physical or mental characteristics," he said. "When I put a player somewhere, I know why I do. If I play Song at centre back it is because I believe he will be a great centre back for Arsenal Football Club. "In Song's case, he can play in central midfield. But can he play 60 games there? I am not convinced." Husker at jeg ble litt deprimert da jeg leste dette (mot slutten av 07-08), jeg og tc hadde lyst til å se ham spille som dm... flott at Wenger figured it out Endret 23. mars 2010 av Rosicky_Gunner Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 http://www.thefirstpost.co.uk/61336,sport,football,transfer-talk-inter-milan-close-to-a-deal-for-cesc-fabregas-mario-balotelli At det går an. Har lest mye rart, men dette tar nesten kaken. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 det der er bare absurd. i samme artikel står er van der vaart nevnt. det virker mer sansynlig. da vil inter også få sneijder/van der vaart på midtbanen. kan være en fin kombo Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) http://www.thefirstpost.co.uk/61336,sport,football,transfer-talk-inter-milan- close-to-a-deal-for-cesc-fabregas-mario-balotelli Sånn. Latterlig lesning. Endret 24. mars 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 http://goonertalk.com/2010/03/27/abraham-sad-news-set-to-hit-arsenal-fans-in-the-summer/ Vet ikke helt hva jeg skal si om dette. Eneste jeg kan tenke meg kan være "sad news" er klart Fabregas. Gallas, Arshavin og RvP er jo også slike kandidater. Men det virker veldig rart om det skulle være nesten klart allerede nå. Hvis det er fabregas synes jeg det er et noe merkelig valg. Han har hvertfall 10 år igjen på toppnivå og hvis han virkelig elsker Arsenal så mye som han sier er det rart om han forlater oss til fordel for Barcelona nå. Har ingen tro på at Fab drar til Inter, Milan, City, Real, whatnot. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 RvP har også blitt linket til FC Bayern,de har vel også tenkt på Elija som erstatter for Ribery vist han blir solgt. det virker som Van Gaal prøver å lage et Nederland lag i tyskland hehe. Jeg har dog ingen tro på RvP til tyskland Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 http://www.football365.com/story/0,17033,8689_6070091,00.html Nye Hazard rykter..det er jo ikke første gang. Hva tror dere om denne unge mannen? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg hadde hoppet i taket om vi hadde kapret Hazard, men det skjer nok ikke. Han blir alt for dyr. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg hadde hoppet i taket om vi hadde kapret Hazard, men det skjer nok ikke. Han blir alt for dyr. hvor lang kontrakt har han igjen i lille? Er en bosman-avtale aktuell kanskje? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg hadde hoppet i taket om vi hadde kapret Hazard, men det skjer nok ikke. Han blir alt for dyr. Jeg ser ikke helt behovet til Hazard pdd. Da må vi selge en av venstrekantene våre (det er der han spiller, ikke sant?). Dersom Arshavin forsvinner er Hazard en god erstatter for fremtiden. Da kan det også rulleres med spillere som Rosicky, Eduardo og Vela. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Arsenal set to sign Marouane Chamakh Virker mer og mer som om denne avtalen går i boks. Ser heller ingen grunn til at det ikke skal gå - Chamakh vil til Arsenal og Wenger har beundret ham lenge. Nå har han sjansen til å komme helt gratis. Velkommen skal du være, !مروان الشماخ Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Greit for meg at han kommer. Han er faktisk veldig god nå. Gutten har en enorm spenst, og det er farlig hver gang man legger inn i feltet når han befinner seg der. Kan bli spennende dette. Btw, Wikipedia: "It was confirmed that on the 4th of April, Chamakh signed for Arsenal on a four-year deal. He signed on a free transfer bleurgh." Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Chamakh klar for Arsenal Kan vel nesten si at han er en Arsenal spiller da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Gunners give the nod to Rod Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Håpar og trur det berre er oppspinn. Nei takk! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Sikkert bare oppspinn for å få til en semi-kul overskrift. Sjekk forresten dette drøye målet av Chamakh mot Olympiakos. Ser ut som tidenes frispark i starten, men på reprisen ser vi at han faktisk bare hopper.. http://www.youtube.com/watch?v=FMEPau3iJhM Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Har sett flere videoer av fyren og han ser ut til å være fantastisk god på hodet. Tror dette blir en veldig god signering. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg samtykker dessverre med brukeren ovenfor. Chamakh blir en hit i PL. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Lurer veldig på om det blir RvP på høgre eller Chamakh. Wenger ser nok hvor bra RvP spilte i midten og forsetter nok med det. Det som suger litt da er at vi ikke får utnyttet Chamahk sin hodestyrke ultimat! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 I think they have shown some great qualities and will be stronger every year. We have to add something that is for sure but we have some time to think about that. Bra at Wenger ser at vi trenger forsterkninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå