Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Chamakh kan sikkert spille på høyre, ja.

Vi brukte høyden til Bendtner til tross for at han spilte på høyre før skaden hans. Da Almunia sparket ballen mot høyre siden, flyttet motspillerne seg også til høyre, og Arshavin fikk mer rom. I tillegg bør Bendtner være intelligent nok til å skjønne når han burde flytte seg til midten. Heldigvis spiller han hos Arsenal der man ofte får bytte posisjon.

Tror at vi bør beholde 4-3-3 slik at Diaby, Song og Fabregas får spille sammen. I tillegg kunne Song kanskje ikke ha fått være DM hvis vi spilte 4-4-2 pga dette:

Song's late-season surge has prompted speculation that he could replace Mathieu Flamini in the centre of midfield following the Frenchman's decision to join AC Milan. Song is comfortable in the engine room - he shone in that role while on loan at Charlton last season - but Wenger has other plans for the Cameroon international.

"Trust me, if I make a decision it is because I know all the characteristics of the player whether they are physical or mental characteristics," he said.

"When I put a player somewhere, I know why I do. If I play Song at centre back it is because I believe he will be a great centre back for Arsenal Football Club.

"In Song's case, he can play in central midfield. But can he play 60 games there? I am not convinced."

Husker at jeg ble litt deprimert da jeg leste dette (mot slutten av 07-08), jeg og tc hadde lyst til å se ham spille som dm... flott at Wenger figured it out :)

Endret av Rosicky_Gunner
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://goonertalk.com/2010/03/27/abraham-sad-news-set-to-hit-arsenal-fans-in-the-summer/

Vet ikke helt hva jeg skal si om dette. Eneste jeg kan tenke meg kan være "sad news" er klart Fabregas. Gallas, Arshavin og RvP er jo også slike kandidater.

Men det virker veldig rart om det skulle være nesten klart allerede nå. Hvis det er fabregas synes jeg det er et noe merkelig valg. Han har hvertfall 10 år igjen på toppnivå og hvis han virkelig elsker Arsenal så mye som han sier er det rart om han forlater oss til fordel for Barcelona nå.

Har ingen tro på at Fab drar til Inter, Milan, City, Real, whatnot.

Lenke til kommentar

RvP har også blitt linket til FC Bayern,de har vel også tenkt på Elija som erstatter for Ribery vist han blir solgt. det virker som Van Gaal prøver å lage et Nederland lag i tyskland hehe.

Jeg har dog ingen tro på RvP til tyskland

Lenke til kommentar

Jeg hadde hoppet i taket om vi hadde kapret Hazard, men det skjer nok ikke. Han blir alt for dyr.

Jeg ser ikke helt behovet til Hazard pdd. Da må vi selge en av venstrekantene våre (det er der han spiller, ikke sant?). Dersom Arshavin forsvinner er Hazard en god erstatter for fremtiden. Da kan det også rulleres med spillere som Rosicky, Eduardo og Vela.

Lenke til kommentar

Greit for meg at han kommer. Han er faktisk veldig god nå. Gutten har en enorm spenst, og det er farlig hver gang man legger inn i feltet når han befinner seg der. Kan bli spennende dette.

Btw, Wikipedia:

"It was confirmed that on the 4th of April, Chamakh signed for Arsenal on a four-year deal. He signed on a free transfer bleurgh."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...