Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Vet ikke så mye om Suarez, men han ser jo helt fantastisk ut på skrytevideoene (uten at det nødvendigvis har så mye å si). Kan umulig være dårligere enn Chamakh og Park. Veldig spennende rykter, og det ser ut til å være hold i dem også. Javier Perez skal visstnok være en pålitelig kar, Suarez selv har sagt at det er to klubber som er interesserte i ham og jeg vet at vi har speidet på ham. Håper inderlig at vi henter ham så fort som mulig. Vi trenger desperat offensive forsterkninger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke så mye om Suarez, men han ser jo helt fantastisk ut på skrytevideoene (uten at det nødvendigvis har så mye å si). Kan umulig være dårligere enn Chamakh og Park. Veldig spennende rykter, og det ser ut til å være hold i dem også. Javier Perez skal visstnok være en pålitelig kar, Suarez selv har sagt at det er to klubber som er interesserte i ham og jeg vet at vi har speidet på ham. Håper inderlig at vi henter ham så fort som mulig. Vi trenger desperat offensive forsterkninger.

Det ingen "drømmesignering" sånn på navnet hvertfall, men hvis han er kvalitet så driter jeg virkelig i det. Dog skulle man virkelig ønske et stort navn som det oser kvalitet ble hentet inn en gang iblant.

Lenke til kommentar

Har lest gjennom timelinen til Javier Perez nå. Han sier at han har tre kilder i Suarez sin "krets". Suarez skal være desperat etter en overgang, men Anderlecht er usikre på om de vil selge da mange andre spillere allerede er på vei ut av klubben. Budet vårt er visstnok på rundt €10m.

http://www.youtube.com/watch?v=AVVNWRzFAhA

Vet at jeg kommer til å bli skuffet til slutt, men dersom jeg en gang i løpet av sesongen får se dette laget, vil jeg være en veldig, veldig lykkelig mann:

Szczesny

Sagna - Koscielny - Vermaelen - Santos

Arteta - Song - Wilshere

Suarez - van Persie - Gervinho

*sikle*

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Har sett Suarez ved en 3-4 anledninger i europa. Har ikke lagt noe spesielt merke til han i de kampene, har heller ikke sett spesefikt på han da. Kjenner navnet godt ifra FM, hvor han er god :) Hadde uansett vært gøy å fått inn en spiller som kan gjøre litt mer på egenhånd en stallen vi har nå. Nydelig ballkontroll på fyren.

Lenke til kommentar

Aldri sett denne Suarez spille, så skal ikke uttale meg om hans kvaliteter. Dog trenger vi kantspillere som tørr å utfordre noe det ser ut som Suarez kan (utifra videon over). Hadde selvsagt foretrukket en Reus eller en Podolski, men om Suarez leverer så skal det selvsagt ikke klages fra min side. Wenger er jo kjent for å grave opp talenter fra "middelhavsfarere" i Europa. 23 år er jo en neste perfekt alder også. Fint med konkurranse til Walcott!

Er ikke superimponert over statsene til Suarez. 96 kamper -> 25 mål. Ingen oversikt over assists.

Alt i alt ambivalent ift en eventuell overgang. 10m er jo ikke noe særlig å snakke om uansett i disse tider og han krever neppe astronomiske summer i lønn.

Eneste er vel at RvP neppe ser på dette som en storsatsning mtp at vi gjerne vil beholde ham.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Vel, jeg mener Chamakh er en god spiller. Problemet er at han ikke passer ordentlig inn i vår spissrolle hvor han må møte en del ball, får for få gode innlegg osv. En annen ting er at han heller ikke klarer å tilpasse seg godt nok og han har rett og slett blitt en skygge av seg selv, dessverre.

Personlig håper jeg han kan få en skikkelig god periode i Arsenal, men realistisk sett får han nok ikke det og vi bør selge han.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Se på 90% av de situasjonene Chamakh scorer på der. Får aldri sånne forhold når han spiller for Arsenal. En god spiller spilt helt feil. Bøtter inn mål for Marokko, og bøttet inn mål for Bourdaux. I tillegg så kom han gratis og har likevell flere mål enn Caroll og Torres til sammen, de kom for £85 mill. Håper han blir solgt av den enkle grunn av at han kommer aldri til å få ut potensialet sitt i Arsenal. Om ikke vi finner ut at vi skal ligge om til en litt lavere 4-4-2.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Han bøttet aldri inn for Bordeaux heller, aldri scoret mer enn 13 ligamål på en sesong. Fordelt på 34 kamper. Siste sesongen der scoret han 10 mål på 38 kamper.

For Marokko har han 17 mål på 51 kamper, heller ikke det jeg kaller å bøtte inn.

FourFourTom @FourFourTom

According to the Mail, Demba Ba has £10mil release clause in his Newcastle contract. Newcastle are going to be sweating all January. #NUFC

Om det virkelig stemmer burde vi lagt pengene på bordet sent i desember.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Da Chamakh var på sitt beste i Bourdeaux spilte de 4-2-3-1, så hvordan mener dere at han blir spilt feil i Arsenal? Hver gang Chamakh er på banen bøttes det inn innlegg mot han, men han er rett og slett ikke sterk nok til å vinne duellene mot stopperkjempene i de ulike PL-klubbene. På nesten alle målene han har scort for Arsenal har han nærmest fått gå opp i duellen upresset, med unntak av årets mål mot Blackburn. Det som gjør at Chamakh er dårlig i Arsenal er at han har for dårlig teknikk til å henge med i spillet langs bakken. Gang på gang ser vi at spillerne triller ball og prøver på ulike kombinasjoner, og når ballen kommer til Chamakh mister han den, eller stopper opp det flytende spillet.

Jeg sitter dog med en følelse at jeg heller vil ha Chamakh i klubben enn M. Suarez..

Lenke til kommentar

Hvorfor så negativ til Suarez? Skjønner at du er skeptisk til en spiller du ikke har sett i aksjon, men det får da være måte på. Jeg leste og så veldig mye av ham i går, og har en virkelig god følelse av at han kan bli en hit i PL. Mye av det han gjør på skrytevideoene er ting Chamakh aldri har gjort i hele sin karriere. Kan omtrent ikke huske å ha sett Chamakh passere en spiller en gang.

Lenke til kommentar
Belgian media baffled by suggestions Arsenal have bid for Matías Suárez. They also say #AFC would have work permit issues with him.

Typisk om det skulle bli komplikasjoner med tanke på arbeidstillatelse. Jeg stiller meg uansett positiv til disse ryktene. Virker som en spennende spiller og et godt supplement til stallen. Jeg satt oppe til halv tre i natt for å grave frem flest mulig videoer, men vanskelig å danne seg et skikkelig inntrykk av kvalitetene til spilleren.

Uansett virker det som det ligger noe i dette her, og det gleder meg!

Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar

Jordan Rhodes for Huddersfield puttet 5 mål mot Wycombe i går (!) Det gir han 23 mål på 14 kamper. I tillegg har han 6 mål på 6 kamper for Skottlands U21.

Alt dette i en alder av 22 år. Noe for ungdomstroppen vår?

Kilde: YoungGunsBlog.

Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar

Mange PL klubber som var å så på han i går. Blant de Liveprpool og Tottenham. Sistnevnte skal visstnok ha lagt inn bud på 6 mill., noe som er 2 mer enn West Ham la inn.

Men jævlig spennende spiller som "alle" er ute etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...