Vestaa Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Roter jeg eller avskrev ikke wenger at vi var interesserte i podolski? Skal vel uansett tahva han sier med en klype salt, men han pleier å snakke sant når det gjelder hvem vi ikke er interesserte i. Tror uansett ikke det er realistisk at vi henter en slik profilert spiller før til sommeren. Vi har jo Henry i 2mnd nå. Henter vi noenblir det vel en back 28 august 2011: "Jeg har ingen interesse i å signere Arteta" - Wenger. Resten av historien kjenner vel de fleste til. Wenger har ALDRI avslørt navnet på de han vil/skal signere, og det kommer ikke til å forandre seg. Endret 1. januar 2012 av Vestaa 4 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 http://www.givemefootball.com/premier-league/liverpool-alerted-by-arsenals-wing-wizard-contract? Good riddance i så fall. Meget oppskrytt har har vært elendig hele sesongen Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Drøyt hvis Walcott forlanger såpass høye lønninger, men han ligger visstnok på temmelig høy lønn allerede. Syntes han til tider har vært utrolig god for oss og han har stått blant mange av van Persie sine mål. Det er ei heller tilfeldig at Arsenal sin form dabbet av når Walcott sin form dabbet av. Vil gjerne ha Walcott i klubben for jeg tror han kan bli utrolig god etterhvert, men jeg syntes fortsatt at vi burde hente inn en kantspiller/offensiv midtbane som kan rotere/konkurrere med Gervinho, Wilshere (når han er tilbake), Walcott og Chamberlain. Helst de tre første selvfølgelig da jeg håper på et stort navn som Hazard eller Götze. Arshavin er utelatt da jeg mener at et salg av Arshavin på £10-14M burde bli gjort for å finansiere og åpne for et lag i troppen til en av disse to. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Wing wizard, hahaha. Lol Forøvrig: Husk at en av grunnene til at vi faktisk er med i Champions League er fordi Walcott scoret i begge oppgjørene mot Udinese (og en briljant strafferedning fra Wojciech) når ingen andre klarte å score. Van Persie puttet vel et, men også han slet litt i sesonginnledningen når rytmen i laget var helt borte. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Walcott gjør noen ganger bra ting, men han er ingen verdensklasse ving som jeg føler er hva Arsenal trenger. Han eier ikke innleggsfot, kan ikke drible andre enn seg selv og har vel egentlig kun en sterk egenskap, fart. En egenskap som ofte blir litt for skralt om det står en mann mellom han og målet, og gode lag tar han ganske enkelt ut av kampen. Om prisen er riktig synes jeg personlig det ville vært bedre å kvitte seg med han og få inn en som kan slå innlegg presist igjen og igjen, og ikke bare med flaks. Kanskje drible av en mann eller to om det skulle være nødvendig også. Han vil alltid i mine øyne ha en stjerne i boka for jobben han har gjort, men det blir ingen tårer felt om han forsvinner. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Walcott gjør noen ganger bra ting, men han er ingen verdensklasse ving som jeg føler er hva Arsenal trenger. Han eier ikke innleggsfot, kan ikke drible andre enn seg selv og har vel egentlig kun en sterk egenskap, fart. En egenskap som ofte blir litt for skralt om det står en mann mellom han og målet, og gode lag tar han ganske enkelt ut av kampen. Om prisen er riktig synes jeg personlig det ville vært bedre å kvitte seg med han og få inn en som kan slå innlegg presist igjen og igjen, og ikke bare med flaks. Kanskje drible av en mann eller to om det skulle være nødvendig også. Han vil alltid i mine øyne ha en stjerne i boka for jobben han har gjort, men det blir ingen tårer felt om han forsvinner. Walcotts svake punkt er når han ligger foran forsvaret. Han er dårlig teknisk og har en dårlig førstetouch, men ikke si at han har en dårlig innleggsfot. Der er han faktisk ganske god synes jeg. Dessuten er han en god avslutter, og scorer så og si alltid når han kommer alene med keeper, i motsetning til f.eks Gervinho. 1 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg reagerer stadig vekk på hvor mange innlegg Walcott slår rett i førsteforsvarer. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg mener han har et utpreget svak innleggsfot jo. Han avslutter bedre enn Gervinho ja, men det skal jo ikke så mye til, og det er på grunn av hans mangler alt for sjelden han kommer så langt at han får brukt den egenskapen. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Walcott er en god avslutter. Grunnen til at han bommet på gigasjansen i går var at han brått og uventet havnet under press, og måtte ta en rask avgjørelse. Svakt av Theo, men han setter vanligvis de sjansene. Innleggsfoten hans har også forbedret seg - spesielt når han får muligheten til å slå harde, lave innlegg i skumle områder. Det som frustrerer meg mest om dagen er hvor dårlig han plasserer seg. River meg i håret hver gang han står i offside. Dessuten er han rævva mot lag som ligger lavt med forsvaret. Her er jeg faktisk uenig med archongamer som mener at Walcott lett blir tatt ut av kampen mot gode lag. Vi har sett ham briljere mot lag som Barca og Chelsea. Grunnen til dette er at de spiller med en høy forsvarslinje, som gir Walcott mer bakrom å utnytte. Problemet til Walcott er at de fleste lag som møter oss i PL spiller med en lav forsvarslinje. Jeg tror faktisk at the Ox kunne gjort en bedre jobb mot slike lag, da han har langt bedre teknikk enn Walcott i tillegg til at han er en bedre pasningsspiller. Endret 1. januar 2012 av Le Professeur Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Walcott er ikke verdensklasse, og han fortjener definitivt ikke den summen i uka, men han er en grei squadspiller med en X-faktor og et stabilt endeprodukt. (Han leverer i det minste et stabilt et) Dog så blir han som mange andre sier lett tatt ut av mange av våre kamper pga lagene som ligger på egen 5 meter konstant. Har han ikke rom er han ganske useless vis han ikke er i toppform. Han er faktisk litt bortkasta i en klubb som Arsenal der han ikke får det rommet han trenger, tror han hadde levert mye bedre i feks Liverpool. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Heh. Vi kunne trengt han i kveld sammen med Podolski, Götze og en back eller to. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Håper tapet kan bringe med seg noen gode nyheter. Et kraftig ballespark, slik som tapet mot United. Jeg er sikker på at om vi hadde tapt 2-1 i den kampen hadde det skjedd svært lite overgangsmessig mot slutten av august. Wenger må se det samme som resten av verden, denne stallen trenger forsterkninger. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Bildet er postet her allerede. I Highbury-tråden... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Er ikke et problem for meg å se bilde bli postet flere ganger, jizzer like mye hver gang. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Vis litt baller, hent Gøtze før 22 jan. Herregud så vi trenger forsterkninger! Hent Podolski når du først er i gang. Spend some fucking money ellers er jeg faen meg redd at CL ryker... 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Vis litt baller, hent Gøtze før 22 jan. Herregud så vi trenger forsterkninger! Hent Podolski når du først er i gang. Spend some fucking money ellers er jeg faen meg redd at CL ryker... Vi har faktisk råd til det også. Kvitter vi oss med Arshavin så har vi pengene til Podolski der alene. Et valg mellom Podolski og Arshavin er temmelig lett om dagen spør du meg. Og da gjenstår det kun kjøpet av Götze som Wenger visstnok har vært billig til å bla opp rundt €30M for tidligere. Spørsmålet er vel om han er det nå i januar? Når Götze kanskje kan utgjøre forskjellen på Champions League eller Europa League neste år så mener jeg at vi kanskje burde vurdere å betale så mye som €40M for han. Ellers håper jeg på en back. Vertonghen hadde vært konge, men ærlig talt så ser jeg på det som lite realistisk at bare Götze eller Podolski alene kommer. Det samme med Vertonghen. Klarer ikke å se at disse tre blir hentet likt akkurat Lenke til kommentar
Atald Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Verken Götze eller Podolski går noe sted i januar. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Forventer intet mindre heller. Tviler på at Arsenal i det hele tatt legger inn et bud på noen av de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå