Benbjo Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Tviler på at Henry får spille noe særlig. Fãr nok mer en mentorrolle. 2 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Tja, ser heller han enn Arshavin på banen nå for tida, og jeg tror egentlig Wenger tenker i samme baner. Helst skulle jeg ha sett Ox på, men jeg forstår til en viss grad hvorfor han ikke får spilt akkurat nå. Dessuten trenger nok RvP hvile, og da vil Henry være vårt beste alternativ som midtspiss. Selv om jeg aller helst hadde sett at vi henta noen andre, feks Reus. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Tviler på at Henry får spille noe særlig. Fãr nok mer en mentorrolle. Jesus Christ du er negativ... Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Haha, what? Hvordan blir det negativt? Det er ikke superpositivt vis superpositivt er å ha urealistiske forventninger og ha troa på at fyren skal ha et like bra innhopp som tida hans i Arsenal tidligere var, men det er definitivt ikke negativt. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Er jo blitt en populær idrett å kalle alt Benbjo skriver for negativt. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Tja, ser heller han enn Arshavin på banen nå for tida, og jeg tror egentlig Wenger tenker i samme baner. Helst skulle jeg ha sett Ox på, men jeg forstår til en viss grad hvorfor han ikke får spilt akkurat nå. Dessuten trenger nok RvP hvile, og da vil Henry være vårt beste alternativ som midtspiss. Selv om jeg aller helst hadde sett at vi henta noen andre, feks Reus. Aye, Henry blir backup ettersom gervinho og chamack blir borte en god stund. Han får nok noen innhopp, men spille på bekostning av fulltidssppillere tror jeg ikke. Reus har etter ryktene allerede gãtt med på å dra til bayern til sommeren Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 @thegoonblog: And I leave you with this bombshell. Had a conversation today and apparently #afc are right in for Podolski, very keen. Right, i;m ofski. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 @thegoonblog: And I leave you with this bombshell. Had a conversation today and apparently #afc are right in for Podolski, very keen. Right, i;m ofski. The Goon Blog har levert mye rart. Husker i sommer og våres så mente han at Hazard var så godt som klar for Arsenal. Ellers tror jeg på at Arsenal er veldig interessert, men vedder på at Köln vil ha rundt £16-20M. Derfor byr vi £10M, men får et nei og øker budet med et par millioner før vi gir opp og Wenger mener at Arshavin og Park er mer enn gode nok til å dekke for Gervinho og Chamakh når vi har Henry også. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Park tror jeg er god nok til å dekke for Chamakh, problemet er at Chamach ikke er god nok til å dekke for vP. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Hvorfor skal köln selge sin talisman for småpenger? Han er verdt 20m pund Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 godt transfervindu folkens! 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Frimpong på lån til Wolves? The fuck? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Helt greit. Han trenger spilletid noe han ikke får så mye av hos arsenal Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Frimpong på lån til Wolves? The fuck? Le Coq er milevis bedre. Helt greit. Han trenger spilletid noe han ikke får så mye av hos arsenal Benbjo said it. PS: @Benbjo Arsenal look to Germany and £10m bid for Cologne star Podolski Vet det er Daily Mail, men det er jo så forbanna typisk Wenger å legge inn et skikkelig skambud. Endret 1. januar 2012 av Stefan_B Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Le Coq er milevis bedre. Hvis du sier så.. Jeg syns bare det var litt rart å sende han bort nå. Men nå er vel midtbanen den posisjonen vi har best dekning. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Viktig at Frimpong får spilletid. Han har potensialet til å bli virkelig god, men han har mange feil som må lukes ut - spesielt uten ball. Wolves er et defensivt lag som jager mye ball, så jeg tror dette kan være en meget god avtale for alle parter involvert. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Le Coq er milevis bedre. Hvis du sier så.. Jeg syns bare det var litt rart å sende han bort nå. Men nå er vel midtbanen den posisjonen vi har best dekning. Vi har Diaby på vei tilbake vet. Han er jo som regel aldri skadet! Men neida. Tror det skal gå helt greit. Bedre at Frimpong kommer seg på lån og ved en eventuell krise blir hentet tilbake. Med Arteta, Song, Wilshere, Ramsey, Coquelin, Rosicky, Benayoun og eventuelt Diaby så burde vi har forholdsvis grei dekning Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 @TransferNewsCen Arsenal are believed to be preparing a £10 million transfer bid for Lukas Podolski, amid reports the FC Cologne striker has fallen out with the club's director of sport, Volker Finke. Per Mertesacker thinks fellow German international Podolski would be perfect for the Gunners. "He scores a lot of goals, he's a good striker with a very good left foot," he said. "His left foot is unbelievable and I'm a fan of his. This year, he has scored a lot of goals. He is powerful as well he's a great player." Vet ikke hvor pålitelig kilden er. De pleier som regel å samle opp rykter fra tabloidaviser som Daily Mirror osv. Virker uansett om om vi i det minste er interesserte. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Roter jeg eller avskrev ikke wenger at vi var interesserte i podolski? Skal vel uansett tahva han sier med en klype salt, men han pleier å snakke sant når det gjelder hvem vi ikke er interesserte i. Tror uansett ikke det er realistisk at vi henter en slik profilert spiller før til sommeren. Vi har jo Henry i 2mnd nå. Henter vi noenblir det vel en back Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Han nektet vel for at han var interessert i Shava og Arteta også, for å nevne et par. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå