Urmaker Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Det jeg ikke skjønner er at alle tror det er RvPs lønnsvilkår som avgjør om han signerer eller ikke. Jeg tror heller ikke at Nasri gikk pga. pengene. For å få spillere til å bli må klubben bla opp, men ikke nødvendigvis i lønninger til de aktuelle spillerne, men i spillerinvesteringer som viser at man satser. Så, spør du meg, er eneste måten å få RvP til å bli å signere noen store navn som viser at klubben har større ambisjoner enn fjerdeplass. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Akkurat derfor jeg tror han drar til city i sommer. Megalønn og ikke minst spille pà verdens beste lag ila noen sesonger. Garanterte trofeer. Arsenal vinner neppe noe i overskuelig fremtid. Rett og slett ikke bred nok stall, godt nok forsvar eller kreative nok midtbane Glemte at arsenal sine ambisjoner som klubb er å være en merkevare. Tjene penger 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Jepp. Er nærmest 100% sikker på at Robin forsvinner i sommer når Wenger gjør hva som helst for å ikke gjøre laget bedre enn at vi kommer til Champions League billigst mulig. Van Persie forsvinner nok. Og det samme gjør Walcott også tenker jeg. Dog griner jeg ikke over sistnevnte da han ikke er god nok på høyrekanten til å spille fast for oss uansett. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 En ting er hvertfall sikkert. Jeg slutter å følge med på alt som har med fotball å gjøre om van Persie går til City. Sorry, men da er det rett og slett ikke gøy lenger. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Tja. Som United-supporter synes jeg faktisk det er litt greit at spillere vi mister til City råtner på benken der. Det er det beste som kunne skjedd med Tevez når han først bestemte seg for at City var klubben for han. Det er vel heller ikke gitt at RvP spiller fast hos City. Han er jo ute med skade 4-5 mnd i året, og det er langt vanskeligere å spille seg inn igjen hos City. Tenker da på Dzeko, Agüero, Balotelli vs Chamach, Park og gud-vet-hvem. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 En ting er hvertfall sikkert. Jeg slutter å følge med på alt som har med fotball å gjøre om van Persie går til City. Sorry, men da er det rett og slett ikke gøy lenger. Jeg elsker fotball for mye til å slutte å følge med, men ja. Det hadde vært ufattelig kjipt, men også fullstendig realistisk mtp. hvordan Wenger opererer innenfor spillerkjøp og salg. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Det er vel heller ikke gitt at RvP spiller fast hos City. Han er jo ute med skade 4-5 mnd i året, og det er langt vanskeligere å spille seg inn igjen hos City. Han har så og si spilt hele dette året. At han tidligere har vært skadeutsatt, er det ingen tvil om, men det blir for drøyt å ta det for gitt at han er ute 4-5 måneder i året. Men det er liten tvil om at han ikke kommer til å bidra like mye ved en eventuell overgang til City, som det han gjør i Arsenal i dag. Jeg tror uansett ikke han går til City. Ihvertfall ikke dersom de ikke vinner serien. Om han går, så tror jeg han går til en toppklubb utenfor europa. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Han har vel knapt vært skadet i år, og derfor ligger han an til å ta tittelen fra Shearer. Han hadde vel en mnd i vår han var ute - noe som er beste sesong noen sinne for den mannen? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Han har vel knapt vært skadet i år, og derfor ligger han an til å ta tittelen fra Shearer. Han hadde vel en mnd i vår han var ute - noe som er beste sesong noen sinne for den mannen? Nei. Han ble skadet i finalen mot Birmingham og det var snakk om 3-4 uker ute med skade, men han mistet bare én kamp mot Sunderland (han ville ikke vært involvert i FA Cup kampen uansett) før han var tilbake mot Barcelona. Bortsett fra det har han egentlig vært involvert i samtlige kamper. Han hadde også en nogenlunde skadefri sesong i 08/09 med 28 kamper i Premier League og 44 totalt. Endte på 20 mål og 15 assists. Ikke så altfor ille Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Går RvP til City, så kommer jeg til å slutte å se på fotball. Da er gleden med fotballen ødelagt for alltid. Tror han har mer vett i hodet enn å bare dilte etter pengene, slik ei annen viss fitte gjorde (Nasri). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Det morsomme er at ingen av dere hadde greid å slutte å følge med på fotball. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Det morsomme er at ingen av dere hadde greid å slutte å følge med på fotball. Skal godt gjøres å kutte ut fotball ja. For meg er det umulig såfremt jeg ikke blir blind. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Hvis RvP går til Manchester City, så er det ikke utelukkende for pengene (eller kanskje er det, det, Hvem vet?). Han får garantert høyere lønn, og det er sikkert fint det. Ikke fordi han ikke har nok, men fordi fotballspillere (etter det jeg har lest og hørt) ønsker å bli betalt det de er verdt. I tillegg har City større ambisjoner enn Arsenal, og ubegrenset med penger. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Kan forstå at noen har lyst til å spille for City, tjene to millioner i uken og spille med Agüero, Silva, Toure, Dzeko, Kompany & co med trofégaranti, men for noen er andre ting viktigere. Tror og håper at van Persie tilhører denne gruppen. Hvis han først reiser, håper jeg at han går til utlandet. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Malaga og PSG har vel fått oljepenger som City. PSG gir vel størst mulighet for Champions League. Samtidig kommer nok Malaga til å forsterke i vintervinduet for å øke sine muligheter for CL-plass. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Uansett hvor mye penger Malaga bruker, kommer de ikke til å bli bedre enn Real Madrid og Barca i overskuelig fremtid. PSG spiller i Ligue 1, og er derfor lite attraktive. Frimpong skal for øvrig lånes ut til Wolves ut sesongen. Tipper han kommer til å forbedre seg stort, og komme tilbake som en langt bedre spiller. Meget talentfull unggutt, men han trenger spilletid. 1 Lenke til kommentar
atwater Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Det er sjefen selv som bekrefter ovenfor Sky Sports at Henry har signert lånspapirene som binder franskmannen til sin gamle arbeidsgiver for 2 måneder. Godt å ha han tilbake en liten stund! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Skal godt gjøres å kutte ut fotball ja. For meg er det umulig såfremt jeg ikke blir blind. Hadde man blitt blind hadde det blitt radio. Fotball MÅ man ha. 2 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Det er sjefen selv som bekrefter ovenfor Sky Sports at Henry har signert lånspapirene som binder franskmannen til sin gamle arbeidsgiver for 2 måneder. Godt å ha han tilbake en liten stund! Dessverre virker det som vi må sende han tilbake 16. februar, 10 dager før oppgjøret mot Tottenham. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Serr!? Jeg som skal på Emirates mot nettopp Tottenham, hadde tenkt meg å se Henry i stor form mot de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå