Big Tone Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg ser ikke helt hvilken bruk vi skal ha for Melo egentlig. Backup til Song? Til det er han mesten for god, selv om han ikke har prestert i Juve trøya i år. Han kan ikke spille indreløper, da han har omtrent null ferdigheter med ball. Han kan skyte som en satan, ellers ingenting. Han er flink til å vinne baller, og jeg tror han hadde passet bra i en mer fysisk liga som PL, men når han vinner de har han ikke peiling på hvor han skal sentre de, og de er som regel tapt igjen. Vi trenger ikke Melo, og vi har ikke råd til Melo. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Vi ønsker heller ikke Melo. Skal vi signere noen som backup til Song så må det være en "gamling" med rutine. Senna f.eks eller Diarra. Vi har fremadstormende talenter i Eastmond, Coquelin og Nordtveit i den posisjonen så jeg er litt i mot en signering av f.eks Moussa Sissoko eller Blaise Matuidi med mindre det viser seg at 1-2 av de overnevnte er ferdige i klubben. Dessuten har vi Denilson som kan vikariere i den posisjonen. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1255371/Juventus-want-Arsenal-star-Robin-van-Persie-exchange-Brazil-hard-man-Felipe-Melo.html?ITO=1490 Haha, go fuck yaselvez. Endret 4. mars 2010 av iRoman Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1255371/Juventus-want-Arsenal-star-Robin-van-Persie-exchange-Brazil-hard-man-Felipe-Melo.html?ITO=1490 Haha, go fuck yaselvez. Har sett mange latterlige rykter, men lo godt når jeg så dette! Kanskje vi skal slenge på Fabregas i samme slengen, så er vi helt sikre på at vi får han?! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Tviler på at RvP selv ønsker å gå til Juventus som jeg ser på som en svakere klubb pdd. Tror heller ikke Wenger ønsker å selge selv om RvP er skadeutsatt. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Om v. Persie går til Juventus skal jeg slutte å se på fotball. Latterligere rykte skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) http://www.skysports.com/story/0,19528,11854_6008035,00.html Det kan fort bli en realitet om ikke Wenger tar et tak og gir Gallas ny kontrakt snart. Vis vi mister enda et viktig medlem av laget på bosman blir jeg gal. Vi har ikke råd til å tape Gallas til sommeren. Endret 8. mars 2010 av Chancelor Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) http://www.skysports.com/story/0,19528,11854_6008035,00.html Det kan fort bli en realitet om ikke Wenger tar et tak og gir Gallas ny kontrakt snart. Vis vi mister enda et viktig medlem av laget på bosman blir jeg gal. Vi har ikke råd til å tape Gallas til sommeren. Linken din funker ikke Dog hvis Gallas forsvinner, så MÅ det komme en klassestopper inn. Djourou tror jeg kan bli utrolig god, men dessverre er han plaget av skader og vi kunne aldri ha stolt på at han skulle holde en hel sesong. Endret 8. mars 2010 av Mavado Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hmm, har det med det nye skinnet å gjøre? Oppsummering av det som sto i linken da: Ranieri vil ha Gallas til Roma, og de skal vistnok allerede ha snakket med representanten til Gallas. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Forumet liker ikke "," i linker, så den deler opp linken. Kopier hele html linken. Den funker fint. http://www.skysports.com/story/0,19528,11854_6008035,00.html Endret 8. mars 2010 av laurell Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) her ja Det holder ikke å sette inn hele linken, dere må trykke på "sette inn lenke". Endret 8. mars 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
JRL Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Bayern Munich Prepare £15 Million Bid For Arsenal Striker Nicklas Bendtner - Report - Goal.com Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Bayern Munich Prepare £15 Million Bid For Arsenal Striker Nicklas Bendtner - Report - Goal.com Grei pris det, men Wenger må ikke finne på å selge nå. Bendtner er den eneste skikkelige kandidaten som spiss i 4-3-3 formasjonen vår. Har har også laget mye mål i det siste og spilt bra. Uttelling kommer med spilletid. Et stort _nei_ til salg. Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Men kommer Wenger til å kjøpe Chamakh om vi beholder Bendtner, Eduardo, Van Persie, Arshavin, Walcott, Rosicky, Nasri, og Vela+Wilshere? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Arshavin, Walcott, Rosicky, Nasri og Wilshere er vinger. Eduardo og Van Persie er kjekser. Bendtner og Vela har enda ikke fått sitt store gjennonbrudd (selv om førstnevnte nærmer seg). Vi trenger utvilsomt en ny spiss. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 Om Wenger/styret hadde fått det budet på dansken, hadde det ikke overrasket meg om de solgte ham og erstatta med en gratis Chamakh. Ligger nok noe i det Adebayor sier om at Arsenal stadig tenker profitt og nedbetaling av lån, selv om han ikke skjønner halve siden av den saken. Vet ikke helt hva jeg tenker om den saken. £15m er mye penger for en spiller som Bendtner, men Chamakh er helt uprøvd i PL og sesongens spiss-krise har vist at vi trenger alle spillere vi har. Så jeg sier nei til salg. Om de tilbyr £20m, så kan vi snakke. Håper forøvrig at Eduardo finner sin gamle form. Per dags dato ser han ut som en middels tippeliga-spiss. Til og med giftigheten i avslutningen virker å ha forsvunnet. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Men kommer Wenger til å kjøpe Chamakh om vi beholder Bendtner, Eduardo, Van Persie, Arshavin, Walcott, Rosicky, Nasri, og Vela+Wilshere? I 4-3-3 formasjonen vi spiller for øyeblikket så har vi på venstre: Arshavin, Eduardo, Vela. Nasri, Walcott og Rosicky kan til nøds bruke her. på høyre: Walcott, Eboue, Rosicky, Nasri, Wilshere. Ser også at RvP helst spiller her. Arshavin kan vel også spille her. I midten: Bendtner, Chamakh. RvP har jo spilt her denne sesongen også. Jeg ser at dette er nok for mange, men Nasri og Rosicky kan spille på midtbanen også. Wilshere vil neppe få mye spilletid neste sesong heller. Kan lånes ut. Det samme kan Vela. Eduardo bør selges. Han blir aldri denne samme spilleren som før skaden. Vela tror jeg heller ikke vil lykkes her. Gir han en sesong til. Hvis Wenger ikke gir han en sjanse til å spille seg inn i laget bør han selges. Vi trenger Chamakh. "Problemet" er at vi har veldig mange venstre/høyre kanter, men ser vi på skadehistorikken er det klart at mange av de bør beholdes. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 Skjønner ikke hvordan du kan ønske Van Persie på høyre. Han er midtspiss, punktum. Du så hvor sykt bra han fungerte for oss før skaden. Rett og slett tragisk at nok en skade skal ødelegge hans beste sesong. Hva han spiller på Nederland er irrelevant for min del, for når han fikk tid til å finne formen og venne seg til den nye formasjonen ble han vår beste midtspiss by far. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Men kommer Wenger til å kjøpe Chamakh om vi beholder Bendtner, Eduardo, Van Persie, Arshavin, Walcott, Rosicky, Nasri, og Vela+Wilshere? I 4-3-3 formasjonen vi spiller for øyeblikket så har vi på venstre: Arshavin, Eduardo, Vela. Nasri, Walcott og Rosicky kan til nøds bruke her. på høyre: Walcott, Eboue, Rosicky, Nasri, Wilshere. Ser også at RvP helst spiller her. Arshavin kan vel også spille her. I midten: Bendtner, Chamakh. RvP har jo spilt her denne sesongen også. Jeg ser at dette er nok for mange, men Nasri og Rosicky kan spille på midtbanen også. Wilshere vil neppe få mye spilletid neste sesong heller. Kan lånes ut. Det samme kan Vela. Eduardo bør selges. Han blir aldri denne samme spilleren som før skaden. Vela tror jeg heller ikke vil lykkes her. Gir han en sesong til. Hvis Wenger ikke gir han en sjanse til å spille seg inn i laget bør han selges. Vi trenger Chamakh. "Problemet" er at vi har veldig mange venstre/høyre kanter, men ser vi på skadehistorikken er det klart at mange av de bør beholdes. Wilshere kan da spille på venstre også, i og med at han er venstrebeint. Men skjønner hva du mener. Vi trenger Chamakh fordi vi trenger en midtspiss til. Han vil uansett få spilletid selv om Bendtner og v.Persie er skadefrie, og han er grei å ha når skadene inntreffer. Bendtner MÅ ikke bli solgt enda. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Skjønner ikke hvordan du kan ønske Van Persie på høyre. Han er midtspiss, punktum. Du så hvor sykt bra han fungerte for oss før skaden. Rett og slett tragisk at nok en skade skal ødelegge hans beste sesong. Hva han spiller på Nederland er irrelevant for min del, for når han fikk tid til å finne formen og venne seg til den nye formasjonen ble han vår beste midtspiss by far. Rett å slett for å gi Bendtner spilletid i midten. Det er hans beste posisjon og det er der han scorer mål. Er viktig å ha han inne i feltet med høyden og hodestyrken hans. Nytter ikke at han legger innlegg. Der er RvP bedre. I bunn og grunn synes jeg spillematerialet vårt passer bedre for en 4-4-2 formasjon selv om den nye 4-3-3 har vist seg å være god denne sesongen. Chamakh kan forøvrig også spille på høyre (?). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå