Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Coquelin klager på for lite spilletid og ønsker seg bort: http://www.talksport.co.uk/sports-news/football/premier-league/transfer-rumours/1266/97/coquelin-issues-quit-threat-arsenal?

Klarer ikke helt å tyde om han mener lån eller for godt. Han må da forstå at han ikke er god nok til å sette ut noen av midtbanespillerene fra førstelaget enda?

Det ryktes også sterkt at Inter har lagt inn/skal legge inn et bud for å sikre seg RvP i januar.

Lenke til kommentar

Er visst avkreftet at det er noe annet enn lån han ønsker.

Inter, det sterke laget som har samlet 8 poeng til nå i ligaen, i en liga som har utviklet seg til å bli en vits. Jeg greier ikke helt å se at det skal skje.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Coquelin:

“I got back from Lorient where I was playing a lot so I think it's crucial that I can settle in the dressing room now,” he told Arsenal Player.

“I will try to fight for a first team place. I have to keep focused, keep training hard and give 100 per cent every chance I can get. Then I have to grab it and show that I can play.

“It's one of the biggest clubs in the world so to be part of it is just crazy. It's unbelievable.

“Every day I wake up I am happy because I come from a small town and now I am at Arsenal. It's great for me and sometimes I just don't realise it. I just enjoy every day.”

http://www.arsenal.com/news/news-archive/coquelin-i-ll-fight-for-my-first-team-place

Lenke til kommentar

Er spent på hva som skjer i januar-vinduet. Det hadde vært digg om vi solgte unna litt søppel og brukte litt av det enorme transferbudsjettet vårt. Forslag:

Ut:

Andrei Arshavin - En skygge av seg selv. Har fremstår som ubrukelig i det siste. Han har bare noen få år igjen, og fortjener å tilbringe dem i en klubb hvor han kan spille i sin favoriserte posisjon.

Sebastién Squillaci - Kjempeflopp som ikke får spilletid.

Manuel Almunia - Gidder ikke å si noe en gang.

Marouane Chamakh - samme som Squiddern. Det ryktes at PSG er villige til å betale £10m for ham. Kjempedeal for oss, i så fall.

Inn:

Mario Götze - Har blitt linket sterkt til oss i det siste, og både han selv og Wenger har hintet til en overgang. Et av verdens største talenter, og kan spille både som playmaker og som høyrekant.

Marco Reus: Dominerer i Bundesliga, og har 10 mål på 14 kamper. Er like god på høyrekanten som på topp, og jeg innbiller meg å ha lest at han er gooner.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Vanskelig å si seg uenig med noen av de der Le Prof. Tror dog vi vil angre når Arshavin blir solgt og han endelig får spille i sin favoritt posisjon. The mysterious case (men egentlig ikke så mystisk) of Andrey Arshavin føler jeg virkelig Wenger har dritet på draget i ved å utelukkende spille Arshavin i en posisjon han er ubekvem i.

Götze og Reus er høyst velkommende forøvrig og selv om jeg virkelig har ønsket meg Hazard de siste 2,5 årene så er jammen ikke Götze noe dårligere alternativ, bare utifra rapportene langt langt billigere.

Dette hadde vært et virkelig godt januarvindu for oss hvis Wenger hadde fulgt planen din.

Lenke til kommentar

Så dere forventer at Wenger sprenger overgangsrekorden til klubben 2 ganger i løpet av 1 vindu, og 3 ganger i løpet av 6 mnd? Urealistisk. Dessuten ligger både Dortmund og Gladback godt an i bundeliga og selger neppe sine beste spillere i januar.

Jeg tror helt ærlig at vi ikke får inn noen verdt merke seg i januar. Det er ikke noe Wenger typisk gjør. Sist var vel Arshavin etter at vi lå i bakevja den sesongen.

Når det gjeder salg tipper jeg bare Squidden forsvinner. Almunia sin kontrakt går vel ut til sommeren og klubber vil vel heller hente ham gratis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...