Big Tone Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Mener å huske at Nasri sagaen starta omtrent helt likt, men jeg har mer tro på Persie blir enn det jeg hadde på Nasri. Men får vi ikke topp 4 i år, forsvinner nok Persie ut døra i sommer ja. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Men så er jo godeste van persie allerede 28 år gammel. Kontraktens hans går ut om 2 år, og da er han vel 30 (31) år gammel. I motsetningen til spillere som Fabregas og Nasri som har minst 5 gode år foran seg. Kvaliserer vi ikke oss til CL neste år, så tror jeg Persie forlater oss. Men om gutten virkelig elsker klubben sin, så blir han her. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Men så er jo godeste van persie allerede 28 år gammel. Kontraktens hans går ut om 2 år, og da er han vel 30 (31) år gammel. I motsetningen til spillere som Fabregas og Nasri som har minst 5 gode år foran seg. Kvaliserer vi ikke oss til CL neste år, så tror jeg Persie forlater oss. Men om gutten virkelig elsker klubben sin, så blir han her. Han er faktisk 29 i det kontrakten går ut *pirke pirke* Tror også at van Persie kanskje forlater oss til sommeren hvis klubben fortsetter den elendige formen sin og ei heller kjøper spillere i januar for å forbedre seg.. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 http://www.crunchsports.com/category/Soccer/Arsenal-FC-considering-bid-for-Michael-Owen-201109270066/ Vil vi ha Owen? Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Selvfølgelig ikke. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Vil vi ha Owen? Hahaha. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Steve Rowley var i følge @northbanklower i Tyskland i går for å speide på Mario Götze. Wenger skal også ha forhørt seg med Mourinho angående den offensive midtbanespilleren Esteban Granero, som har slitt med å få spilletid for Real Madrid i det siste. Ryktene sier at han kan være tilgjengelig for så lite som £6m. Ellers så ser det ut til at den amerikanske kantspilleren Brek Shea skal trene med oss i en måned for å holde seg i form under pausen i USA. Kanskje Wenger vil benytte anledningen til å ta seg en titt? Han virker som en interessant spiller. 21 år, 191 cm høy, teknisk, god skuddfot etc. Mange av målene hans er å finne på Youtube. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Gotze er out of out league. Kommer til å gå til Real i løpet av et par år. Granero tar jeg gjerne imot. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Har også gitt opp Götze. Er litt skeptisk til Granero også. Trenger vi egentlig enda en playmaker? Vi har allerede Arteta, Ramsey, Rosicky, Bønna og etter hvert også Wilshere. Granero er sikkert knall han, men det er andre posisjoner som bør prioriteres. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Vil ha en backupspiss i kvalitet, kanskje også enda en kantspiller. Playmakere har vi nok av. Ny venstrebeck også kanskje. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Tar gjerne Granero på billigsalg, men ser mye heller at vi henter en ving i ypperste klasse, som vi så sårt trenger. Walcott er langt fra god nok. Trenger også en solid backupspiss som Big Tone sier. Podolski muligens. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 I Granero får dere i alle fall en fantastisk person. One of a kind. Synd og skam at han ikke spiller mer for Madrid. En bedre ballspiller enn Lass, og passer bedre på midtbanen enn både Coentrao og Altintop. Ville ikke beskrevet Granero som en playmaker. Mer en spiller som er ballsikker og som jobber mye. Har selvsagt en god pansingsfot, men ikke en Alonso-type som styrer midtbanen. Går nok mot en overgang for han, Malaga og Arsenal har vært mest aktuelle i spansk presse, mens PSG visnok har kastet seg inn den siste tiden. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 @mattspiro: Wenger tells Telefoot he is interested in Eden Hazard: 'He's one of best young players in Europe and is among the players we are following' @TheRSD: Andrew Ayew is most likely off to arsenal for 11 million in the summer with Deschamps looking at Carlton Cole as a replacement (Le10sport) Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Ayew, ja. Ble ikke superimponert i de to kampene mot Marseille, men det er også alt jeg har sett av ham. Også veldig spesielt at man er enige om en overgang til sommeren nå. Vil tro at dette bare er mediesnakk. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Ser heller at vi henter Rémy. Imponerte meg mye mer. Wenger har snakket om Hazard i årevis nå. På tide å gå fra ord til handling, Wenger? 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Ser heller at vi henter Rémy. Imponerte meg mye mer. Wenger har snakket om Hazard i årevis nå. På tide å gå fra ord til handling, Wenger? Blir for dyr. Garantert. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Remy hadde vært elsk å fått. Hazard og Gotze blir vel for dyre. Kommer bare til å bli snakk om de men ingen handling som sagt over Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Rémy hadde faktisk vært en helt perfekt signering, med tanke på at vi trenger både en kantspiller og en back-up for RvP. Flere spillere trenger vi ikke i januar imo, kanskje bortsett fra en defensiv potet. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Remy er favorittspilleren min i Frankrike. Nå vet jeg ikke hvor lang kontrakt han sitter på, men vil tro at han vil koste en god del. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Ellers så ser det ut til at den amerikanske kantspilleren Brek Shea skal trene med oss i en måned for å holde seg i form under pausen i USA. Kanskje Wenger vil benytte anledningen til å ta seg en titt? Han virker som en interessant spiller. 21 år, 191 cm høy, teknisk, god skuddfot etc. Mange av målene hans er å finne på Youtube. Interessant spiller helt klart, og en av de beste spillerene i MLS, men det sier ikke nødvendigvis ikke så veldig mye. TKK sammenligner MLS med tippeligaen og jeg er generelt litt skeptisk. Men Wenger knows best! Skjønner virkelig ikke hvorfor Wenger kan grow a pair og hente Hazard nå. Han er den perfekte spiller. Stor stjerne, sinnsyke ferdigheter og potensial og i tillegg er han ung. I tillegg burde det økonomiske geniet Wenger er se at overgangssummen til Hazard hadde blitt betalt tilbake i løpet av de første månedene i drakt salg og økt interesse. Vi tjente penger på å kjøpe Arshavin kun i drakt salg ffs! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå