Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det en spiller dere skulle hatt nå så er det Barton.

Uenig. Ville mye heller hatt enten Vermaelen eller Wilshere tilbake fra skade. De har mange av de samme egenskapene som Barton, bare at de ikke er twats. Kan forresten ramse opp en haug av spillere fra andre klubber jeg heller ville hatt enn Barton.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Metro.co.uk høres jo ut som en bunnsolid kilde..

Seriøst? Du avskriver en artikkel med sitater fra spilleren totalt fordi det er metro.co.uk.

Hva med BBC? http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/15057779.stm?

Flerfoldige aviser skriver det samme.

Det er helt ubegripelig for meg hvordan mange av dere avskriver fakta bare fordi det er negativt eller dårlige nyheter.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan graver jeg etter negative artikler? Dagens RvP artikkel er stor sak i mange aviser og er på toppen på newsnow.

Hva om Le Professeur hadde postet samme sak? Da hadde nok tonen vært en annen.

Det hjelper heller ikke om jeg poster positive ting da dette blir totalt ignorert. Unnskyld meg om jeg ikke poster rykter som er helt usannsynlige ala "Gunners gunning for Thiago" som mange her ville tatt for god fisk og siklet over.

Hadde dagens artikkel handlet om at RvP hadde signert ny kontrakt hadde jeg selvsagt postet det og vært glad.

Tror dette blir min siste post her på en stund. Er jo helt meningsløst, da uansett hva jeg poster så letes det etter negative ting å "ta" meg for.

Takk for meg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vi klarer ikke ta deg seriøst lengre. Det eneste du gjør er å grave etter negative artikler om Arsenal, har du ikke noe bedre å gjøre?

Benbjo er en av de jeg tar aller mest seriøst på dette forumet. Han har et litt mer pessimistisk syn på en del saker, men jeg synes det er bra at ikke alle supporterne her inne ser på verden med metertykke Arsenalbriller. Synes også Benbjo er en av de som klarer å se realistisk på ting, og uansett hvor trist det er å si det, så har han ofte rett.

Så jeg håper du fortsetter å poste her Benbjo, for forumet blir veldig lite interessant hvis alle skal ha samme meninger og være enig i alt Le Prof skriver.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...