Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tyks om dagen? Jeg er jo fornøyd med de som kom inn mtp. forutsetningene, men jeg mener forsatt at vi er svekket, og ble litt skuffet over at vi ikke fikk inn de store navnene som jeg hadde forhåpninger om. Utrolig glad for at det ble Arteta deal thou! Meget god spiller som jeg har følgt i flere år, da jeg følger Everton tett. Ser ikke på han som erstatter for Cesc thou. God pasninger, overblikk og kreativitet har han, men er mer en allrounder. Kan gjøre en god jobb på DM rollen ilag med makker. Kan også spille bra på kanten. Kanskje det blir noe handling i Januar denne gang?

Lenke til kommentar

Jeg gikk likegodt å la meg klokka halv 10 igår, og sov gjennom all neglebitinga og refresh-frenzyene jeg ser dere drev med. #Rutinert. Må si at denne deadline day har gjort mye for å få klubben på rett kjøl igjen. Arteta er en veldig spennende signering, og med Mertesacker og Santos har vi bolstra forsvaret på en veldig fin måte. Vi er tilbake igjen i kampen om fjerdeplassen, og vi ser sterkere ut enn både Pool og Spurs i mine øyne. La oss trashe Swansea og vise verden hva vi står for. COME ON YOU ARSENAL!

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Bendtner på utlån til Sunderland tror jeg er en veldig bra deal for begge parter. Jeg er en av de som faktisk liker dansken godt og jeg håper virkelig at han slår igjennom i Arsenal, men utviklingen hans har stått ganske stille de siste årene grunnet mangel på spilletid. Bendtner har allerede et godt forhold til Steve Bruce etter sitt opphold i Birmingham. Tror faktisk at han kommer til å få 10-15 mål denne sesongen, og komme tilbake som en mye bedre spiller.

Lenke til kommentar

Bendtner på utlån til Sunderland tror jeg er en veldig bra deal for begge parter. Jeg er en av de som faktisk liker dansken godt og jeg håper virkelig at han slår igjennom i Arsenal, men utviklingen hans har stått ganske stille de siste årene grunnet mangel på spilletid. Bendtner har allerede et godt forhold til Steve Bruce etter sitt opphold i Birmingham. Tror faktisk at han kommer til å få 10-15 mål denne sesongen, og komme tilbake som en mye bedre spiller.

Han får sikkert en mer passende rolle og mer spilletid i Sunderland. Forhåpentligvis vil dette øke verdien hans så vi får mer når vi evt. selger han. Selv om han spiller bra i Sunderland vil jeg ikke at han skal komme tilbake å spille ute på kanten i Arsenal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...