fox Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 MartinF, det var faktisk ikke mulig! Jeg tror at vi kan takke ManUtd for det Siste gang Wenger gjorde det var i 97, første og siste gang fram til nå Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Cesc vil selvsagt bli savnet, men jeg er likevel svært fornøyd med transfervinduet nå. Vi har en MYE bredere stall nå enn vi hadde forrige sesong. Flesteparten av signeringene våre er også ledertyper med masse rutine. Dette kan bli bra! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Nå har jeg virkelig troen! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Vi har fått Gervinho, Mertesacker, Santos, Bønna, Arteta og Park for ca en Carroll. Slettes ikke verst 2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Arsenal.com bekrefter! Do the Mertesacker-dance! Endret 31. august 2011 av Le Professeur 1 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 huff, hvorfor er det så lenge til neste kamp EM-kvalifiseringskamper rundt omkring i Europa. Må si jeg er skikkelig spent på hvordan det nye Arsenal blir. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Storeslem på transfermarkedet. Hyggelig for dere. Regner med at dere får null problemer med å holde Liverpool ute av topp 4 nå Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Kjekt å sjå at arsenal.com går ned på transfer deadline day. Eg er fortsatt ikkje overbevist om at vi har forbedra oss, men no har eg i alle fall trua på kamp om 4. plassen. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Kjekt å sjå at arsenal.com går ned på transfer deadline day. Det hører til med sjeldenhetene. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Vet videoer lyver, men nå koser jeg meg godt med noen Arteta compilations på youtube. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Tyks om dagen? Jeg er jo fornøyd med de som kom inn mtp. forutsetningene, men jeg mener forsatt at vi er svekket, og ble litt skuffet over at vi ikke fikk inn de store navnene som jeg hadde forhåpninger om. Utrolig glad for at det ble Arteta deal thou! Meget god spiller som jeg har følgt i flere år, da jeg følger Everton tett. Ser ikke på han som erstatter for Cesc thou. God pasninger, overblikk og kreativitet har han, men er mer en allrounder. Kan gjøre en god jobb på DM rollen ilag med makker. Kan også spille bra på kanten. Kanskje det blir noe handling i Januar denne gang? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Bønna og Arteta inn? Dansken ut? Har eg fått med meg det grøvste da?? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Av de i går: Mertesacker, Santos, Benayoun og Arteta inn. Bendtner ut. Tror jeg. Lenke til kommentar
czr Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Wenger har hentet inn rutine, og endelig ser ikke stallen skremmende smal ut lenger. Det ser litt lysere ut Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Jeg gikk likegodt å la meg klokka halv 10 igår, og sov gjennom all neglebitinga og refresh-frenzyene jeg ser dere drev med. #Rutinert. Må si at denne deadline day har gjort mye for å få klubben på rett kjøl igjen. Arteta er en veldig spennende signering, og med Mertesacker og Santos har vi bolstra forsvaret på en veldig fin måte. Vi er tilbake igjen i kampen om fjerdeplassen, og vi ser sterkere ut enn både Pool og Spurs i mine øyne. La oss trashe Swansea og vise verden hva vi står for. COME ON YOU ARSENAL! 5 Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 En 9-2-seier mot Swansea hadde passet perfekt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Av de i går: Mertesacker, Santos, Benayoun og Arteta inn. Bendtner ut. Tror jeg. Og Park dagen før. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Bendtner på utlån til Sunderland tror jeg er en veldig bra deal for begge parter. Jeg er en av de som faktisk liker dansken godt og jeg håper virkelig at han slår igjennom i Arsenal, men utviklingen hans har stått ganske stille de siste årene grunnet mangel på spilletid. Bendtner har allerede et godt forhold til Steve Bruce etter sitt opphold i Birmingham. Tror faktisk at han kommer til å få 10-15 mål denne sesongen, og komme tilbake som en mye bedre spiller. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Får håpe du har rett... Tar han ikke steget opp i år, så skjer det aldri. Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Bendtner på utlån til Sunderland tror jeg er en veldig bra deal for begge parter. Jeg er en av de som faktisk liker dansken godt og jeg håper virkelig at han slår igjennom i Arsenal, men utviklingen hans har stått ganske stille de siste årene grunnet mangel på spilletid. Bendtner har allerede et godt forhold til Steve Bruce etter sitt opphold i Birmingham. Tror faktisk at han kommer til å få 10-15 mål denne sesongen, og komme tilbake som en mye bedre spiller. Han får sikkert en mer passende rolle og mer spilletid i Sunderland. Forhåpentligvis vil dette øke verdien hans så vi får mer når vi evt. selger han. Selv om han spiller bra i Sunderland vil jeg ikke at han skal komme tilbake å spille ute på kanten i Arsenal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå