MartinF Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Arteta blir klar. Rimelig sikker på det nå.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 bbcsport_david David Ornstein by JamieDalton82 I can confirm Arteta and Bendtner are DONE deal #bbcfootball #afc #safc #efc Vær så si at det er sant! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!! :new_woot: :new_woot: :new_woot: Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 Everton have told the BBC Mikel Arteta has completed his move to Arsenal. Just waiting for official line now. FUCK YEAH! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 @YoungGunsBlog: Everton have told the BBC Mikel Arteta has completed his move to Arsenal. Just waiting for official line now. GET THE FUCK IN!!!! Er så lettet at jeg ikke har ord nå! FOR en forskjell denne signeringen kommer til å gjøre! Plutselig ble jeg mye mer fornøyd med Benayoun-overgangen også! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 JAAAAAAAA! Herlig! Jack Wilshere Best news of the day! Brilliant signing! Welcome to Arteta! Great day all round for #AFC this is why #ILoveAFC. Come on you gooners!!!! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Dansken til Sunderland på lån. Han kommer til å herje. Digg at vi fikk Arteta. Ikke førstevalget, men greit så sent i vinduet. Får håpe han holder seg skadefri og presterer. Merker at jeg gleder meg litt mer til Swansea-kampen nå. En del nye fjes. Lenke til kommentar
fox Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 JackWilshere Jack Wilshere Best news of the day! Brilliant signing! Welcome to Arteta! Great day all round for #AFC this is why #ILoveAFC. Come on you gooners!!!! Lenke til kommentar
fox Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Og jeg må innrømme at jeg har kanskje tatt feil av Wenger! fem, ja FEM, signinger!!! Det må være rekord! Jeg forventet egentlig av Wenger at vi skulle bare få en spiller Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 NÅ SNAKKER VI, BITCHES. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 huff, hvorfor er det så lenge til neste kamp Nervepirrendes kveld men det fikset seg tilslutt. Endelig kan jeg legge meg og drømme søtt.. God natt Gooners! Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) YES! Endelig. Gi det litt tid nå! Dette kan nok bli ganske bra tror jeg! Vi har en bra bredde nå, og jeg føler at de to midtbanesigneringene er et tegn på at Wenger veit at vi er meget skadeutsatte. Det er jo egentlig det som har vært problemet vårt før. Vi hadde et meget høyt ferdighetsnivå på første 11, men bredden var så som så. Arteta med 4 års-kontrakt! Egentlig litt glad for at Bendtner gikk på lån jeg. Har ikke gitt han opp helt enda, og et år med spill i en PL-klubb vil uten tvil gjøre han godt. Endret 31. august 2011 av -Lasse Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Fem signeringer på to døgn. Helt sinnsykt! 1 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 JAAAAAAAAAAAAAA! 5! FEM! FUCKINGS SIGNERINGER PÅ 2 DAGER. GET IN! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Everton have told the BBC Mikel Arteta has completed his move to Arsenal. Just waiting for official line now. FUCK YEAH! Grattis a mann. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Fem signeringer på to døgn. Helt sinnsykt! Benbjo sa det ikke var mulig! 2 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Grattis. Det er selvfølgelig vanskelig å gjøre et godt vindu når Fabregas og Nasri ønsker seg ut, men det er potensialet for noe godt i årets sesong for dere nå. Enda ussikkert, spesielt da med forsvarsspillerne dere har signert, om de kan ta nivået/spillestilen i PL. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Har alle glemt Nicky B? :!: På lån til Sunderland ut året. "If you're havin' striker problems i feel bad for you son, we got 99 problems but Bendtner ain't one!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå