987987987 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 "YossiBenayoun15 Yossi Benayoun I sign with arsenal,very happy and excited about it,but now my head is only in the game against grecce on friday,thanks for the support." 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Smaker jeg godt? Game Det er ikke lov å si... Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Men stammer det fra godisen? I såfall pluss i boka Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 tipper bennayoun får nr 11. Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 tipper bennayoun får nr 11. Santos har fått #11. Lenke til kommentar
fox Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Game, hvor ellers får jeg det fra? Fox er nomnom 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Men stammer det fra godisen? I såfall pluss i boka 1 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) åja lol edit: mertesacker får iallefall nr 4 for de som ikke har fått det med seg. Endret 31. august 2011 av andre3028 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 @timpayton This is going to be another Arshavin up to the wire but AST told Arteta talks are 'advanced' & still think most likely to join #arsenal @gunnerblog: Many asking for updates on Arteta. All I can say is I'm assured Arsenal are still working on it. It will be very, very tight. Fortsatt håp! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 @timpayton This is going to be another Arshavin up to the wire but AST told Arteta talks are 'advanced' & still think most likely to join #arsenal @gunnerblog: Many asking for updates on Arteta. All I can say is I'm assured Arsenal are still working on it. It will be very, very tight. Fortsatt håp! IT'S BACK ON! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Seriøst? Der var det over? Hva skal man gjøre? Grine eller le? laøfhaøbgøasjkbgaksøhøhfbvhsbkdbalvsfbglhkarsføhksabødvkhadsbfvøahsbvøabhsafhjlsbkvxzcvknmzxbv,hasflhvgarøbfqwehrbajlsvlsahjfdøqwhaegfairuglvarheblvajfhsbjlvhbdrs Edit: Hahahahaha. Ååå, sykt hvor nervepirrende dette skulle være. Endret 31. august 2011 av Liquidkey Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Skjønner ikke hvorfor Jack Wilshere er så jævlig glad for Benayoun-signeringen... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 @timpayton This is going to be another Arshavin up to the wire but AST told Arteta talks are 'advanced' & still think most likely to join #arsenal @gunnerblog: Many asking for updates on Arteta. All I can say is I'm assured Arsenal are still working on it. It will be very, very tight. Fortsatt håp! IT'S BACK ON! BACK ON! Hvordan skal man få gjort medical + paper work på 20min? Skeptisk Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 @timpayton This is going to be another Arshavin up to the wire but AST told Arteta talks are 'advanced' & still think most likely to join #arsenal @gunnerblog: Many asking for updates on Arteta. All I can say is I'm assured Arsenal are still working on it. It will be very, very tight. Fortsatt håp! IT'S BACK ON! BACK ON! Hvordan skal man få gjort medical + paper work på 20min? Skeptisk Vet vi egentlig hvor langt de er i prosessen? Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 helt serriøst, sitter her å svetter. Alt for spennendes og jeg er alt for redd for at vi blir skuffa Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 De sa på TV2 at en engelsk medical tar 5 min, hvis du klarer å nå gulvet med hendene mens du står så er du gjennom (tatt på kornet) Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 BACK ON! Hvordan skal man få gjort medical + paper work på 20min? Skeptisk Han kan fullføre den medisinske testen på et sykehus i Liverpool, og sende signatur og papirer via fax, slik Yossi gjorde fra Israel, så det er nok ikke et problem. Eller hvem vet, kanskje Arsenal har et helikopter på lur? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 @DanCompton: Moyes-"Mikel informed me he wanted to join arsenal.I'm disappointed to lose him but CL football is not something I can offer him" Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 BACK ON! Hvordan skal man få gjort medical + paper work på 20min? Skeptisk Han kan fullføre den medisinske testen på et sykehus i Liverpool, og sende signatur og papirer via fax, slik Yossi gjorde fra Israel, så det er nok ikke et problem. Eller hvem vet, kanskje Arsenal har et helikopter på lur? Det forklarer isåfall de lave lønningene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå