invalid_user Skrevet 31. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august 2011 HAHAHA, Kaká til Spurs?! Motherfucker! Lenke til kommentar
fnats Skrevet 31. august 2011 Rapporter Del Skrevet 31. august 2011 YossiBenayoun15 Yossi Benayoun staying in London...will sign soon ... i will twitt when it happens 2 minutes ago Da signerer vel Benayoun for dere da. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. august 2011 Rapporter Del Skrevet 31. august 2011 HAHAHA, Kaká til Spurs?! Motherfucker! Har liten tru på den, for å være ærlig. Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 31. august 2011 Rapporter Del Skrevet 31. august 2011 Wenger burde hatt en god "erstatter" klar lenge før Fabregas dro fra klubben. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. august 2011 Rapporter Del Skrevet 31. august 2011 Hvordan Arsenal har kommet 'greit' ut av dette vinduet er for meg hinsides. Verken Mertesacker eller André Santos er noe å hoppe i taket for. Hadde vært superskuffet om jeg hadde vært Arsenal-supporter iallefall. Fábregas -> Benayoun Nasri -> Gervinho Clichy -> Santos Eboue -> Jenkinson Bendtner -> Park Ser man bare på disse erstatterne, har vi blitt betydelig svekket, men husk at vi også har fått inn Mertesacker, Chamberlain og Ryo som tilfører bredde. Forsvaret og angrepsrekken er i mine øyne forsterket, mens midtbanen har blitt mye svakere. I dette leddet har vi dog fått tilbake Ramsey, som mistet mesteparten av forrige sesong. Han er en av flere midtbanespillere i klubben som kommer til å ta store steg i løpet av sesongen. Husk også at vi nå har et klart førstevalg i mål i form av Szczesny, som bare spilte 15 ligakamper forrige sesong. Vermaelen er også tilbake for fullt. Det er også verdt å merke seg at vi har fått inn masse rutine i stallen, i tillegg til at alle ungguttene vi har hentet inn er hardtarbeidende spillere med flott mentalitet. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. august 2011 Rapporter Del Skrevet 31. august 2011 TV2 melder at vi fortsatt vil ha Cahill! Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 31. august 2011 Rapporter Del Skrevet 31. august 2011 Sikkert bare bullcrap. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 31. august 2011 Rapporter Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Nå er det jo også midtbanen vi har virkelig hatt problemer med gjennom hele oppkjøringen. Null kreativitet. Med Wilshere skadet (for gud vet for lenge) er midtbanen vår pdd alt for svak. Har ikke ord for hvor skuffet jeg er. Hvis det var en signering som jeg virkelig var spent på, så var det midtbanen. Edit: I tilleg til vår svake forsvarsrekke, selvsagt. Endret 31. august 2011 av Liquidkey Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. august 2011 Rapporter Del Skrevet 31. august 2011 Nå er det jo også midtbanen vi har virkelig hatt problemer med gjennom hele oppkjøringen. Null kreativitet. Med Wilshere skadet (for gud vet for lenge) er midtbanen vår pdd alt for svak. Har ikke ord for hvor skuffet jeg er. Hvis det var en signering som jeg virkelig var spent på, så var det midtbanen. Samme her. Jeg er ufattelig skuffet. Men hvis dette er spillerne vi må klare oss med gjennom sesongen, er det ikke annet å gjøre enn å stille seg 100 % bak dem. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 31. august 2011 Rapporter Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Nå er det jo også midtbanen vi har virkelig hatt problemer med gjennom hele oppkjøringen. Null kreativitet. Med Wilshere skadet (for gud vet for lenge) er midtbanen vår pdd alt for svak. Har ikke ord for hvor skuffet jeg er. Hvis det var en signering som jeg virkelig var spent på, så var det midtbanen. Samme her. Jeg er ufattelig skuffet. Men hvis dette er spillerne vi må klare oss med gjennom sesongen, er det ikke annet å gjøre enn å stille seg 100 % bak dem. Amen til det! Skjønner ikke styret at investeringer er med på å etablere et sterkere lag, og dermed også sterkere økonomi? Dette er jo faktisk å skyte seg selv i foten. Én-to klassesignering hadde bidratt uendelig, og kunne løfte oss til nye trofeer (med de nye signeringene tatt i betraktning). Kanskje ikke PL. Men Carling og FA bør være innen rekkevidde. Dessuten vil jo etterspørselen etter billetter øke, klubben vil være mer attraktiv for nye spillere hvis vi også hevder oss i CL. Endret 31. august 2011 av Liquidkey Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 31. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august 2011 MattLawExpress Got to be careful what i say but something other than yossi MAY still happen for arsenal. No better than 50-50 at mo though Dear God, la dette være sant! Er så sykt gira nå fra all kaffen jeg drakk i stad, og jeg må opp 6:20 i morgen tidlig. #FML Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 31. august 2011 Rapporter Del Skrevet 31. august 2011 Dear God, la dette være sant! Er så sykt gira nå fra all kaffen jeg drakk i stad, og jeg må opp 6:20 i morgen tidlig. #FML Du går INGEN steder Jeg ber til høyere makter om at det ligger noe i dette, men er beredt på en sinnsykt skuffende avslutning på transfer-vinduet. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 31. august 2011 Rapporter Del Skrevet 31. august 2011 JackWilshere Jack Wilshere ARTETA back on! Come on you Gooners! :!!! OMGPLEASE Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. august 2011 Rapporter Del Skrevet 31. august 2011 http://twitter.com/JackWilshere/status/108997871159869441 ARTETA back on! Come on you Gooners! Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 31. august 2011 Rapporter Del Skrevet 31. august 2011 GET IIIIN!!!!!! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 31. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august 2011 JamieDalton82 Arsenal have agreed a fee over Mikael Arteta. All down to wages. COME ON! Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 31. august 2011 Rapporter Del Skrevet 31. august 2011 Arteta signa nettopp en rød skjorte for en eller annen fan en eller annen plass. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. august 2011 Rapporter Del Skrevet 31. august 2011 tERJGRjsdffsdgkjbaw' GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH Dette er uutholdelig! Lenke til kommentar
fox Skrevet 31. august 2011 Rapporter Del Skrevet 31. august 2011 Nå snur jeg meg og følger dere, COMEON!!! ARTETA IN PLEASE!!! Som om jeg har noen valg? Arteta er ikke den beste løsning jeg har håpet på, men han er ikke så ille. Bedre enn Bønna ihvertfall, Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. august 2011 Rapporter Del Skrevet 31. august 2011 Nå skjer ting kjapt her. Arteta ser ut til å signere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå