Benbjo Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 BREAKING NEWS: #sky sports news confirms BENAYOUN the ONLY PLAYER arsenal are looking at!!!!! Loan deal almost done årets vits. Værre signering enn Jenkinson. Herregud. Ta deg en bolle Wenger. Det var på midtbanen vi absolutt måtte styrkes, men nei da. Selvsagt ikke. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Det er utvilsomt styret i Arsenal som er ute å kjøre. Wenger vet alt for godt verdien av slike spillere, men blir tvunget til å handle billigere. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Er dette "super quality"-signeringen som Wenger har snakket om? Dette blir som at vi låner Rosicky ut til Chelsea. Småklubbmentalitet for faen. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Problemet er visstnok at Arteta krever £90k i lønn. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Problemet er visstnok at Arteta krever £90k i lønn. For noe piss. Vi kuttet lønnsbudsjettet mye med salget av Cesc og Nasri. Så Ramsey - Song - Rosicky er midtbanen vår frem til januar? Fett Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Og Benayoun. Det skriker topplag av den rekka! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Så Ramsey - Song - Rosicky er midtbanen vår frem til januar? Fett Wilshere er nok tilbake innen tre-fire uker, tenker jeg. Men dette er ufattelig skuffende. Ille nok at vi henter Bennayoun (ingen svak spiller, men jeg hadde forventet mer), men på LÅN? Flaut. Endret 31. august 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Så Ramsey - Song - Rosicky er midtbanen vår frem til januar? Fett Wilsher er nok tilbake innen tre-fire uker, tenker jeg. Men dette er ufattelig skuffende. Ille nok at vi henter Bennayoun (ingen svak spiller, men jeg hadde forventet mer), men på LÅN? Flaut. Wilshere begynte å kjenne skaden i slutten av forrige sesong og det har blitt verre og verre. Tror ikke vi får se Wilshere på denne siden av 2011. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Hva skjedde med Yann M'Vila? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Ser ut som det går mot eit katastrofalt dårleg transfervindu. Fy faen så skuffa eg er akkurat no. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Ingenting. @ey baba Endret 31. august 2011 av MartinF Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Det er ikke et katastrofalt dårlig vindu. Mertesacker er i mine øyne bedre enn en Dann, og er en knall-signering. Santos løser et backproblem, og det virker som Wenger/Arsenal har jobbet for å få inn en annen på midtbanen, men at lønn/overgangsum blir for høy, og at fokuset derfor ligger på Benayoun. Benayoun er heller ingen dårlig fotballspiller, så det er ikke verdens undergang. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Det er ikke et katastrofalt dårlig vindu. Mertesacker er i mine øyne bedre enn en Dann, og er en knall-signering. Santos løser et backproblem, og det virker som Wenger/Arsenal har jobbet for å få inn en annen på midtbanen, men at lønn/overgangsum blir for høy, og at fokuset derfor ligger på Benayoun. Benayoun er heller ingen dårlig fotballspiller, så det er ikke verdens undergang. Joda. Totalt sett har vi kommet relativt greit ut av dette transfervinduet. Det er bare ekstremt skuffende å forvente Hazard og Götze, for så å ende opp med Bennayoun på lån. Ellers har vi forsterket både forsvar og angrep, og vi har unggutter på midtbanen som har potensialet til å slå igjennom i løpet av sesongen. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Vi har enda ikke sikret Benayoun, LP. Denne sesongen vil avhenge av at Wilshere kommer kjapt tilbake og holder seg skadefri resten av sesongen. Ellers kan bli bare glemme topp 4. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Ser ikkje heilt korleis vi har kome frå dette transfervindauget på ein god måte i det heile tatt. Første 11 er svekka (Nasri, Fabregas, Clichy(?)), og det gjer at ein allereide for svak stall har blitt ytterlegare svekka tykkjer eg. For all del, fleire av dei som har forsvunne ville mange ha vekk, sett ut frå at vi faktisk fekk inn bedre folk. Arsenal har ikkje erstatta stjernene som gjekk ut, om eg legg godvilja til kan eg gå med på at stallfyllet som gjekk ut har blitt såvidt forbedra. Nektar å tru at dette er Wenger (åleine) sitt verk, trur ikkje han får mykje spelerom frå styret si side. For ein klubb som hevdar dei skal vere med å kjempe i toppen er dette altfor dårlig. Sett det i samanheng med det (dei påståtte) konkurrentane gjer, og det blir endå verre. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Nei, mangelen på ambisjon er skremmende. Fatter ikke hva som foregår i Arsenal for tiden, men jeg nekter å tro at Wenger er årsaken. Gazidis sin posisjon i klubben bør muligens revurderes. Endret 31. august 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Er det seriøst pga lønn at Arteta går i vasken? -_- Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Gazidis posisjon i klubben bør muligens revurderes. Ikke bare Gazidis, men flere medlemmer i styret. Silent Stan bør også begynne å prate litt om hvor han vil ta denne klubben hen. Det har vært total mangel på overgangsstrategi denne sommeren, og det er hårreisende at vi sitter i en situasjon hvor vi ikke har råd til lønna til en Everton-spiller. Samtidig hører jeg at Diaby tjener over £60k i uka... 7amkickoff sa nettopp noe sykt fornuftig: Arteta might not be worth £90k to you, but to me that's what happens when you wait till the last minute to try to make a deal. Not only that, but Jack needs help. What happens if we play him in 50 games this year and he's burned out next season? Endret 31. august 2011 av iRoman Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Hvordan Arsenal har kommet 'greit' ut av dette vinduet er for meg hinsides. Verken Mertesacker eller André Santos er noe å hoppe i taket for. Hadde vært superskuffet om jeg hadde vært Arsenal-supporter iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå