andre3028 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Greit med høye per som kan heade vekk innleggene som Santos slipper forbi seg da Greit med høye per som kan heade vekk innleggene som Santos slipper forbi seg da Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Greit med høye per som kan heade vekk innleggene som André slipper forbi seg da k9z 1 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 "Had a name thrown at me today from a couple of different people suggesting we have an interest now in a Moroccan striker currently plying his trade in North London, I'm trying to chase up if there is any truth in it, but certianly a suprise to see him being linked with Rovers." Chamakh? Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Kan personlig ordne skyss opp til Lancashire, ikke noe problem! Per er bekreftet, kommer på Arsenal.com straks. Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Chamakh også linket til Granada på lån. Må bety at Bendtner blir? Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Gode nyheter vestaa. Har ønsket meg per lenge og endelig kjem han Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 M'Vila nå så begynner vi å snakke. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 nå legger jeg meg, håper på gode nyheter i løpet av morgendagen. Blir spennendes. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Derfor Bendtner sier at det er "a very, very good day"? At han blir prioritert i laget i stedet for Chamakh? Forøvrig: "He can shoot, he can score, he'll eat your labrador, Park Chu-Young" Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 On returning to Korea in 2013 for military service… Yes it is true. I don’t feel rushed [to make a mark at Arsenal]. I just feel really proud to have two and a half years at Arsenal. They are the last team I will be with before I go back to Korea from Europe. I am really happy about that. I will do my best to show what I can do in the next two and half years. Hva faen?... Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 On returning to Korea in 2013 for military service… Yes it is true. I don’t feel rushed [to make a mark at Arsenal]. I just feel really proud to have two and a half years at Arsenal. They are the last team I will be with before I go back to Korea from Europe. I am really happy about that. I will do my best to show what I can do in the next two and half years. Hva faen?... Da får han virkelig gjøre nytte for seg! Høres ut som en spøk, men i og med at det er Korea er det forståelig. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Kan bekrefte at det ikke er en spøk. Hvis han presterer i Arsenal og/eller vinner trofeer i Arsenal vil han få "stjernestatus" i Sør-Korea og dermed slippe militærtjeneste. Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Jupp, leste det der selv. Forresten er kjøp jeg er missunnelig på. Har lenge hatt lyst på Park i Newcastle selv. Går også rykter om at dere skal nærme dere Keisuke Honda? Noen som har hørt noe om det? Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Ballague hevder nå at Hazard har levert inn transfer request. Tror jeg jizzer litt om han signerer. edit: Fuck. Fake konto. Endret 31. august 2011 av Urmaker Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Bare å glemme Hazard. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Det er ikkje mange spennande rykter av substans rundt Arsenal akkurat no. Mykje laust, og lite (nytt) om the usual suspects (Cahill, M'Vila, Martin). Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 http://goonertalk.com/2011/08/31/live-transfer-deadline-day-blog/ Tror jeg følger med på 4 live updater nå på jobb. Denne er den jeg klikker fortest innpå når jeg hører lyden! Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 For øvrig ang. Wengers prat med AVB. "There is a UEFA elite managers meeting today in Nyon, which probably explains why they are there. Wenger possibly asking about Benayoun? We'll see." "Comment From Rob Gooner A number of Europe's premier coaches have been invited and among those who have confirmed their attendance are: Josep Guardiola (FC Barcelona), Sir Alex Ferguson (Manchester United FC), André Villas-Boas (Chelsea FC), Roy Hodgson (West Bromwich Albion FC), Rémi Garde (Olympique Lyonnais), Didier Deschamps (Olympique de Marseille), Massimiliano Allegri (AC Milan), Ralf Rangnick (FC Schalke 04), Thomas Schaaf (SV Werder Bremen), Frank de Boer (AFC Ajax), Jorge Jesus (SL Benfica), Gian Piero Gasperini (FC Internazionale Milano), Felix Magath (VfL Wolfsburg), Vítor Pereira (FC Porto), Mircea Lucescu (FC Shakhtar Donetsk), Unai Emery (Valencia CF), Thorsten Fink (FC Basel 1893) and Rudi Garcia (LOSC Lille Métropole). - wenger has other flight destination" "One got a flight to Geneva, the other to Nice." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå