Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Nasri in FF (France Football): 'AFC's ambitions have changed. But its not AW. Its the policy of the club, the board. They dont have same resources anymore'

Dersom no Arsenal ender dette transfervindauget utan å vise litt ambisjonar, korleis kan dei forvente at fansen vil fortsette å betale verdas dyraste fotballbillettar for å sjå laget?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nasri in FF (France Football): 'AFC's ambitions have changed. But its not AW. Its the policy of the club, the board. They dont have same resources anymore'

Dersom no Arsenal ender dette transfervindauget utan å vise litt ambisjonar, korleis kan dei forvente at fansen vil fortsette å betale verdas dyraste fotballbillettar for å sjå laget?

For meg kan det se ut til at det må store utskiftninger i styret til, før Arsenal kan hevde seg på overgangsmarkedet igjen. Som mange påpeker så ønsker Wenger å kjøpe toppklassespillere, og han har råd til å betale for dem.

Dette ønsker også styret, men de godtar ikke lønninger som toppklassespillere krever.

Er usikker på lønnstaket styret har satt, men det er LAAANGT under hva "de store" klubbene betaler.

Oppsummert. Vi kan cashe ut de store spillerene, men ikke lønne dem. Derfor må vi finne spillere som godtar en middels lønning, dvs spillere som ikke er stort bedre enn de vi har fra før.

Savner David Dein...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Dagens rykter så langt:

Bendtner er på vei til Stoke. Synd. Burde heller solgt Chamakh. Dette betyr at vi kommer til å slite enda mer med Stoke enn det vi allerede gjør.

Mertesacker på vei inn. Vet ikke helt hva jeg skal si. Bedre enn ingenting, men ville foretrukket Cahill.

Faktisk er jeg likegyldig når det gjelder hvem Wenger foretrekker av Cahill eller Mertesacker(Arsenal blir uansett forsterket). Jeg tror førstnevnte er førstevalget til Wenger, men han kommer til å koste 150-200 mill, derimot vil tyskern ikke koste mer enn 100 mill..

Endret av medlem-140898
Lenke til kommentar

Det ryktes sterkt at Vermaelen har slått opp igjen skaden og at det er derfor Mertesacker er blitt hentet inn. Cahill er det fortsatt en mulighet for at vi får. I tillegg til Per.

John Cross er kilden til dette ryktet. Han påstås å være politelig, men ofte kommer han bare med piss.

Endret av Benbjo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

John Cross er en klovn. Det er en grunn til at han jobber i drittavisa Daily Mirror.

Veldig fornøyd med Mertesacker, klassestopper. Liker også at vi byr på Cahill etter at vi har sikret oss Mertesacker. Lurer fælt på hvilken midtbanespiller vi skal bruke £20-30m på.

Ny Tuesday Club er forøvrig ute.

zjypt0.gif

Endret av Vestaa
Lenke til kommentar

wayneveysey Wayne Veysey

#Tottenham offer Sebastien Bassong to Bolton in player-plus-cash deal for Gary Cahill as #Arsenal cool interest.

skysports_bryan Bryan Swanson

We're told #afc have now ended their interest in signing Gary Cahill from Bolton @SkySportsNews

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Mange bekymrer seg for at Mertesacker er for treig til å tilpasse seg vår høye forsvarslinje, men både Werder Bremen og det tyske landslaget skal visstnok spille med en tilsvarende høy forsvarslinje. Mertesackers intelligens og evne til å lese spillet, gjør at han takler det helt fint.

Mertesacker har forresten en engelsk tante, og han har vært gooner siden han var en liten gutt.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Mange bekymrer seg for at Mertesacker er for treig til å tilpasse seg vår høye forsvarslinje, men både Werder Bremen og det tyske landslaget skal visstnok spille med en tilsvarende høy forsvarslinje. Mertesackers intelligens og evne til å lese spillet, gjør at han takler det helt fint.

Mertesacker har forresten en engelsk tante, og han har vært gooner siden han var en liten gutt.

Jepp, jeg tror dette er en finfin signering. Masse erfaring på høyt internasjonalt nivå. Han og Vermaelen tror jeg blir bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...