Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

I watched him a lot for Fenerbahçe for 2 years. Great in attacking department but lazy and sloppy at defending.

 

Høres ut som en ekte Arsenal-back. God offensivt og katastrofe defensivt.

 

Vi har £80m til rådighet, også velger vi ikke fra øverste hylle? Burde blåse unna £20-30m på midtbanespiller nå da.

 

Enig med Roman angående Vidal og Sahin. Hadde vært ekstremt bra signeringer begge to.

 

edit:

@Marcotti:

As @Duncancastles reports, AFC close to Fenerbache's Andre Santos. Not ur typical Brazilian LB, safety-first. V. diff from Clichy (+Gibbs)

 

Hmm, noen som faktisk har sett han spille? Og nei, youtube-videoer teller ikke.

Endret av Vestaa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som en ekte Arsenal-back. God offensivt og katastrofe defensivt.

 

Akkurat dette sier også Jamie Sanderson. :p

 

YoungGunsBlog Jamie Sanderson

André Santos a typical Arsenal full back. Excellent going forward, but a suspect defender. Lots of experience, though.

 

 

YoungGunsBlog Jamie Sanderson

I'd certainly say André Santos is an upgrade on Clichy and Gibbs going forward, not so sure about his defensive abilities.

46 seconds ago Favorite Retweet Reply

Lenke til kommentar

Ser ut til å være delte meninger angående Santos sine defensive kvaliteter. Alle ser derimot ut til å være enige i at han er fantastisk offensivt. Dessuten har han masse erfaring. Jeg stiller meg positiv. Han er garantert bedre enn Traore, og vi har uansett en annen god venstreback i Gibbs.

Lenke til kommentar

Det at Traore har signert for QPR er en oppgradering i seg selv. Fantastisk dårlig spiller.

 

@bbcsport_david

Arsenal confirm to me that Fenerbahce left-back Andre Santos is set to join for about £6.2m, subject to medical and personal terms #afc

 

Da var Andre Santos i boks. David Ornstein er forøvrig den mest pålitelige kilden hva Arsenal-overganger angår, bortsett fra den offisielle nettsiden selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Arsenal consider move for £10m Brazilian - reports

Arsenal reportedly want Chelsea defender Alex

 

http://www.givemefootball.com/premier-league/arsenal-consider-move-for-10m-brazilian---reports

 

Det ligger vel noe i disse ryktene. Hadde likt å se Alex i Arsenal.

 

Så Chelsea selger kanskje sin beste defensive spiller for 10 mill??

Skulle jeg likt å sett, men er nok ikke mye troverdighet i det der..

 

Personlig ville jeg sett at vi handlet spillere allerede i PL som vi vet takler det, enn å handle i Europa og kanskje ende opp med folk som bruker hele sesongen på å bli vant til stil og tempo.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Arsenal consider move for £10m Brazilian - reports

Arsenal reportedly want Chelsea defender Alex

 

http://www.givemefootball.com/premier-league/arsenal-consider-move-for-10m-brazilian---reports

 

Det ligger vel noe i disse ryktene. Hadde likt å se Alex i Arsenal.

 

Så Chelsea selger kanskje sin beste defensive spiller for 10 mill??

Skulle jeg likt å sett, men er nok ikke mye troverdighet i det der..

 

Personlig ville jeg sett at vi handlet spillere allerede i PL som vi vet takler det, enn å handle i Europa og kanskje ende opp med folk som bruker hele sesongen på å bli vant til stil og tempo.

 

Alex har vært ryktet til å forlate Chelsea i hele sommer. Og selv om Alex på sitt beste er helt fantastisk så er nok Terry fortsatt Chelsea's beste midtstopper.

 

Alex har vel også bare 2 år igjen på kontrakten såvidt jeg husker riktig så når man tar alderen på 29 år i betraktning så er det nok nogenlunde riktig.

Lenke til kommentar

Terry er overvurdert. Fyren hadde sett minst 4-5 røde per sesong om dommeren ikke hadde vært blinde. Utfører til tider noen av de mest groteske sklitaklingene i ligaen.

 

Terry er berykta for sine tofotstaklinger, men det sier vel kanskje en del om hvor høyt jeg rangerer Alex?

 

Som sagt på sitt beste er Alex veldig god, men han er veldig ustabil og virker utrolig ukonsentrert til tider. Pluss at han er en del skadet.

 

Under Grant, Scolari, Hiddink og Ancelotti har Alex aldri klart å etablere seg som førstevalg. Det burde vel også gi en liten pekepinn?

Lenke til kommentar

Terry er overvurdert.

 

Nå har jeg hørt det og.

 

Terry er kanskje mer erfaren, men treig som sirup blitt. Så at han er deres beste alternativ vil for meg si de har et ganske stort problem defensivt i Chelsea om dagen.

 

Grattis med det mest latterlige utsagnet jeg har lest her inne.

 

Under Grant, Scolari, Hiddink og Ancelotti har Alex aldri klart å etablere seg som førstevalg. Det burde vel også gi en liten pekepinn?

 

Var ikke så lett å være fast med Carvalho i troppen gitt. Ellers var Alex førstevalget som makkeren til Terry under Ancelotti før Luiz kom.

Endret av fnats
Lenke til kommentar

Terry er overvurdert.

 

Nå har jeg hørt det og.

 

Terry er kanskje mer erfaren, men treig som sirup blitt. Så at han er deres beste alternativ vil for meg si de har et ganske stort problem defensivt i Chelsea om dagen.

 

Grattis med det mest latterlige utsagnet jeg har lest her inne.

 

Under Grant, Scolari, Hiddink og Ancelotti har Alex aldri klart å etablere seg som førstevalg. Det burde vel også gi en liten pekepinn?

 

Var ikke så lett å være fast med Carvalho i troppen gitt. Ellers var Alex førstevalget som makkeren til Terry under Ancelotti før Luiz kom.

 

Carvalho er/var en knallstopper ja, men påpeker bare at Alex var langt ifra Chelseas beste midtstopper.

 

Når det gjelder Ancelotti så hadde han vel kanskje ikke så mye annet valg enn å gjøre Alex til førstevalg mtp. at Carvalho var skadet mye i sine siste sesonger og når Bosingwa var mye skadet samtidig og generelt sett ikke er så jævlig god så vil man heller ikke ta Ivanovic vekk fra høyrebacken og inn i midten.

 

Dog ble Alex vraket for Luiz selv om sideshow Bob ikke akkurat er verdens beste midtstopper heller :p

Lenke til kommentar

Hvorfor vi ikke forlengst har signert Scott Parker er for meg en gåte. Akkurat det vi trenger for å styrke bredden i midtbaneleddet. Mario Götze-ryktene gjorde meg veldig opphisset en stakket stund, da jeg flere ganger har tenkt tanken på han i en Arsenal-drakt, men ingen klubb med ambisjoner vil selge sine stjernespillere få dager før vinduet stenger. Vi er alt for sent ute, og det stinker av hele klubben og måten vi gjør handler på. Benayon er krise og totalt uakseptabelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...