Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

1. Du svarte på mitt innlegg som var svar til Hegland på en måte som kunne tolkes som at du mente at jeg var helt ute og kjøre. Blir vanskelig for meg å vite hva du reagerte på når du bare kommer med oppgulp til svar. Derfor antok jeg at du synes hele innlegget mitt av tøv.

Innlegget mitt var spøkefullt ment. Poenget mitt er at du alltid uttalerer deg som om du har inside information.

 

2. Hvis Wenger ikke signerer en back (som han har sagt han ikke kommer til å gjøre), hva foreslår du at han gjør? De to alternativene jeg presenterte er de eneste jeg kan se at kan skje. Eller mener du å hente opp Meade som backup?

Wenger sa at han ikke kom til å hente inn en venstreback, fordi han mente at Gibbs og Traore var gode nok. Nå har han tydeligvis skiftet mening. Hvis han selger Traore, kommer han garantert til å hente inn en ny back.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Speculation: Newcastle are said to have agreed a deal for Inter Milan defender Davide Santon. It is claimed that the Magpies will pay £5million for the Italy international.

 

SkySports Transfer Watch. For øyeblikket tror jeg dette er en spiller vi kunne hatt bruk for, til en helt greit pris.

Lenke til kommentar

Speculation: Newcastle are said to have agreed a deal for Inter Milan defender Davide Santon. It is claimed that the Magpies will pay £5million for the Italy international.

 

SkySports Transfer Watch. For øyeblikket tror jeg dette er en spiller vi kunne hatt bruk for, til en helt greit pris.

 

Fin pris, men bare 20 år og har ikke den erfaringen vi trenger. Ikke det at Gibbs har det...

 

Det ryktes sterkt at Kalou+penger er på vei til Lille med Hazard den andre veien.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Speculation: Newcastle are said to have agreed a deal for Inter Milan defender Davide Santon. It is claimed that the Magpies will pay £5million for the Italy international.

 

SkySports Transfer Watch. For øyeblikket tror jeg dette er en spiller vi kunne hatt bruk for, til en helt greit pris.

 

Fin pris, men bare 20 år og har ikke den erfaringen vi trenger. Ikke det at Gibbs har det...

 

Det ryktes sterkt at Kalou+penger er på vei til Lille med Hazard den andre veien.

 

Kan du linke til dette ryktet?

Lenke til kommentar

Sky sports hevder at vi har lagt inn en forespørsel på Benayoun.

 

@DuncanCastles:

Details of Arsenal's attempts to sign 4 players before the deadline on @SprtNationalUAE later tonight. Yossi Benayoun one target. #AFC #CFC

 

Benayoun er en god spiller, men synes vi bør sikte høyere, vi har tross alt solgt verdens 3. beste midtbanespiller + Na$ri.

Lenke til kommentar

Sky sports hevder at vi har lagt inn en forespørsel på Benayoun.

 

@DuncanCastles:

Details of Arsenal's attempts to sign 4 players before the deadline on @SprtNationalUAE later tonight. Yossi Benayoun one target. #AFC #CFC

 

Benayoun er en god spiller, men synes vi bør sikte høyere, vi har tross alt solgt verdens 3. beste midtbanespiller + Na$ri.

 

Skadeutsatt spiller som har 1-2 år igjen av karrieren. NEI TAKK

Lenke til kommentar

piersmorgan Piers Morgan

Benayoun? He can't even make Chelsea's first team. This is pathetic. Somebody at #Arsenal get a bloody grip.

 

For en gangs skyld hjertens enig. Nå er ikke tiden for å kjøpe andres reserver. #SpendSomeFuckingMoney

 

Jamie Dalton melder om tre i tillegg til Park. En midstopper, en back (forhåpentligvis venstre) og en midtbanespiller. Det bør faen ikke være Benayoun.

 

Er de tre klassespillere kan vi være på vei mot en grei sesong.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

I følge Jamie Dalton har vi fått et bud på €7m for backen Andre Santos akseptert. Duncan Castles melder også at vi har fått et bud på €35m på Mario Gotze avslått. Hvis vi får sistnevnte, skal jeg juble sammenhengende i en uke.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Andr%C3%A9_Santos

 

Tja, kunne vært bedre, men kunne vært mye mye verre også. Han har champions league erfaring og scorer visst en god del mål. Positiv til denne (eventuelle) signeringen.

Lenke til kommentar

I følge Jamie Dalton har vi fått et bud på €7m for backen Andre Santos akseptert. Duncan Castles melder også at vi har fått et bud på €35m på Mario Gotze avslått. Hvis vi får sistnevnte, skal jeg juble sammenhengende i en uke.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Andr%C3%A9_Santos

 

Tja, kunne vært bedre, men kunne vært mye mye verre også. Han har champions league erfaring og scorer visst en god del mål. Positiv til denne (eventuelle) signeringen.

 

En som allerede har vært innom og endret "current club" til Arsenal. Skal si supporterne er temmelig desperate etter nye signeringer :p

 

For min del håper jeg bare han er like god som forrige brasilianer som spilte på vår venstreback.

Lenke til kommentar

Begynte å følge @Jagsy10 tidligere i dag på anbefaling av JamieDalton82, og han er svært negativ til André Santos (til tross for å virke som en fornuftig og resonnert type):

 

Of all the great Brazil left backs,Junior,Branco,Roberto Carlos, even Sylvinho..we decide to go for the worst of the bunch in Andre Santos

 

Andre Santos is an awful defender, not the sort you could rely on to tighten the ship if need be..

 

Hate to be all down on potential signings but Andre Santos is bad, Brazil's worst left back for a long long time.

 

& I am one of the rare AFC fans who thinks Park Chu-Young is a decent signing for the money and what he brings so not being defeatist at all

 

Så må si jeg ble litt skeptisk. Btw, budet på Götze var forøvrig ukjent (ikke €35m) som Dortmund avslo. €35m er bare deres valuering av spilleren. Forbanna irriterende at vi ikke gikk for Nuri Sahin og Arturo Vidal for £10m pr. stk.

Lenke til kommentar

Begynte å følge @Jagsy10 tidligere i dag på anbefaling av JamieDalton82, og han er svært negativ til André Santos (til tross for å virke som en fornuftig og resonnert type):

 

Of all the great Brazil left backs,Junior,Branco,Roberto Carlos, even Sylvinho..we decide to go for the worst of the bunch in Andre Santos

 

Andre Santos is an awful defender, not the sort you could rely on to tighten the ship if need be..

 

Hate to be all down on potential signings but Andre Santos is bad, Brazil's worst left back for a long long time.

 

& I am one of the rare AFC fans who thinks Park Chu-Young is a decent signing for the money and what he brings so not being defeatist at all

 

Så må si jeg ble litt skeptisk. Btw, budet på Götze var forøvrig ukjent (ikke €35m) som Dortmund avslo. €35m er bare deres valuering av spilleren. Forbanna irriterende at vi ikke gikk for Nuri Sahin og Arturo Vidal for £10m pr. stk.

 

Hørtes ikke så godt ut angående Andre Santos nei, men han kan umulig være så mye verre enn hva Gibbs og Traoré er defensivt anyway. Pluss at han scorer en del mål i motsetning til hva de andre backene våre gjør :p

 

Når det gjelder Vidal og Sahin er jeg enig med deg. Begge to hadde vært herlige signeringer og to som vi virkelig kunne trengt. Sahin var vel bare £7-8M etter hva jeg fikk med meg mens Vidal var £10M. Det er hva man kaller røverkjøp..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...