Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Ang. Parkdebatten over her, så er jeg bare glad for alle spillere som kommer til klubben før overgangsvinduet. En usikker spiss er bedre enn ingen spiss i det hele tatt.

 

Tja, om dette går utover et kvalitetskjøp i fremtiden, så er en slik usikker løsning ikke noe å juble over.

Vi veit jo, at Wenger kan ha for stor tillitt til spillere. Det er sjelden i disse årene, at han har gitt klare signaler på at enkeltspillere ikke holder det nivået som kreves, og som da går ut på salg.

Det virker som om han er så sta over sine egne valg, at han nekter å innse at han f.eks kan ha gjort "dårlige" spillerkjøp.

 

Da vil vi sitte der med spillere, som fyller opp kvoten med usikre kort og squad-players, og ikke kvalitet som det er et skrikende behov over.

Hva er f.eks planen med Chamakh?

Ikke får han engang spille fra start, under de omstendighetene som til dagens kamp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Arsenal representatives went to collect Park Young for his medical but Park Young has once again disappeared from his hotel room, this time in London, rumour has it that after the 8-2 Man U result he was seen hastily checking out and making his way to the airport back to france, it is now speculated that he will beg Lille to re complete his proposed transfer".

 

:tease:

Lenke til kommentar

Inn med Leighton Baines, samme hvor overpriset han er. Gibbs er ei krykke og Traore kunne ikke gitt mere faen i om vi ble rævkjørt av United, han smilte og lo, og bryr seg tydeligvis null og niks om klubben. Cahill som partner/dekning for Vermaelen, M'Vila inn i ankerrollen, denne Cho-typen som backup spiss. Når dette er fikset kast hele lommeboka etter Hazard og håp på det beste. Vi trenger SÅRT en spiller med kvalitetene og registeret belgieren har. Fiks dette og jeg er ganske overbevist om at vi karrer oss med i topp 4.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Inn med Leighton Baines, samme hvor overpriset han er. Gibbs er ei krykke og Traore kunne ikke gitt mere faen i om vi ble rævkjørt av United, han smilte og lo, og bryr seg tydeligvis null og niks om klubben. Cahill som partner/dekning for Vermaelen, M'Vila inn i ankerrollen, denne Cho-typen som backup spiss. Når dette er fikset kast hele lommeboka etter Hazard og håp på det beste. Vi trenger SÅRT en spiller med kvalitetene og registeret belgieren har. Fiks dette og jeg er ganske overbevist om at vi karrer oss med i topp 4.

 

5 spillere på 3 dager? Du drømmer. Vi får Park og kanskje en spiller til, men den spilleren er ingen av de du nevner her (bortsett fra muligens Cahill).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fint at vi har en her inne som har inside information!

 

Hvordan er det å leve i et magisk drømmeland?

 

Hvis du virkelig tror at det er sannsynlig at det kommer inn 5 spillere på 3 dager så lurer jeg på om du har fulgt med de siste årene?

 

Wenger har sagt at han vil forsøke å få inn 3 nye spillere, men at han er fornøyd med kvaliteten i stallen. Det eneste han vil ha er litt mer bredde.

 

Tiden er knapp. Han har 3 dager. Ingen ønsker å selge sine beste spillere så sent i vinduet med mindre man selvsagt slenger usannsynlige mengder med penger på bordet, men det vet vi at Wenger aldri vil gjøre. Han betaler ikke mer enn det han selv mener spilleren er verdt.

 

Av denne grunn tror jeg ikke vi får inn spillere av høyt internasjonalt kaliber. Spillere i Park klassen er nok det vi kan håpe på. Blir virkelig overrasket om Wenger trekker noe spesielt ut av hatten.

 

Vær realistisk

Lenke til kommentar

Traore skal visstnok ha medical hos QPR. Det må da bety at en ny venstreback allerede er så godt som inne?

 

Tviler. Vi har Gibbs, Vermaelen og Sagna. Tenker at Sagna blir omskolert og at Jenkinson blir fast på høyre. Eventuelt ny midtstopper inn og Vermaelen blir omskolert.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Tviler. Vi har Gibbs, Vermaelen og Sagna. Tenker at Sagna blir omskolert og at Jenkinson blir fast på høyre. Eventuelt ny midtstopper inn og Vermaelen blir omskolert.

Wenger er ikke så dum. Etter sesongstarten er det helt klart at Vermaelen er nødt til å spille i midtforsvaret. Han er altfor god der til å bli flyttet til venstreback. Jenkinson er garantert tenkt på som en backup/etterkommer for Sagna. Blir spennende hva Wenger presterer å finne på de neste par dagene...

Lenke til kommentar

Hvis du virkelig tror at det er sannsynlig at det kommer inn 5 spillere på 3 dager så lurer jeg på om du har fulgt med de siste årene?

Når har jeg sagt at jeg forventer fem spillere inn? Ikke legg ord i munnen min.

 

Tenker at Sagna blir omskolert og at Jenkinson blir fast på høyre.

923-facepalm.gif

 

Er du seriøs?

Lenke til kommentar

Hvis du virkelig tror at det er sannsynlig at det kommer inn 5 spillere på 3 dager så lurer jeg på om du har fulgt med de siste årene?

Når har jeg sagt at jeg forventer fem spillere inn? Ikke legg ord i munnen min.

 

Tenker at Sagna blir omskolert og at Jenkinson blir fast på høyre.

 

Er du seriøs?

 

1. Du svarte på mitt innlegg som var svar til Hegland på en måte som kunne tolkes som at du mente at jeg var helt ute og kjøre. Blir vanskelig for meg å vite hva du reagerte på når du bare kommer med oppgulp til svar. Derfor antok jeg at du synes hele innlegget mitt av tøv.

 

2. Hvis Wenger ikke signerer en back (som han har sagt han ikke kommer til å gjøre), hva foreslår du at han gjør? De to alternativene jeg presenterte er de eneste jeg kan se at kan skje. Eller mener du å hente opp Meade som backup?

Lenke til kommentar

Utelukkende gode nyheter at Traore er så godt som ut av klubben. Dette betyr at Wenger er NØDT til å handle på venstreback. Spørsmålet er om han leter etter en starter, eller en backup for Gibbs. Vi har nok middelmådighet i klubben som det er, håper for guds skyld vi får en spiller ala Baines.

 

Edit: Ta det rolig nå gutta. Vi er fucka nok fra før om ikke vi skal rakke ned på hverandre også. :)

Endret av Hegland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...