Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

For dere som lurer på M'Vila så er han ikke en ren DM. Han passer ypperlig i den rollen Diaby ofte spilte i 09/10 sesongen, men i motsetning til Diaby så er M'Vila stabilt god i hver bidige kamp.

 

At han blir sammenlignet med Paddy er ikke helt ueffent faktisk mtp. at han er meget god defensivt, men samtidig ikke ueffen offensivt selv om han nødvendigvis ikke akkurat får så mange mål eller assists.

 

Så midtbanen vår med Wilshere tilbake og M'Vila inn vil mest sannsynligvis se ut som dette:

Song - M'Vila

 

Walcott - Wilshere - Gervinho

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har fått et bud på £6m for Cahill avslått. Og vi klagde over at Barca la inn skambud på Cesc...

 

edit: Wenger kjøper en uprøvd tenåring som vi absoulutt ikke trenger til £12m, men vil ikke by mer enn £6m for en PL-stopper med drøssevis av erfaring, som vi desperat trenger. Er det rart man blir forbanna.

Endret av Vestaa
Lenke til kommentar

Vi har fått et bud på £6m for Cahill avslått. Og vi klagde over at Barca la inn skambud på Cesc...

 

edit: Wenger kjøper en uprøvd tenåring som vi absoulutt ikke trenger til £12m, men vil ikke by mer enn £6m for en PL-stopper med drøssevis av erfaring, som vi desperat trenger. Er det rart man blir forbanna.

Hvordan vet du at han ikke kommer til å by mer? £6m er veldig lavt, men husk at det bare er et åpningsbud på en spiller som har ett år igjen av kontrakten. Clichy gikk for bare £7m, og han har mer erfaring, flere landskamper og han har spilt 48 kamper i CL.

 

Regner med at vi møtes på midten etter hvert.

Lenke til kommentar

Clichy er eldre, mye dårligere, utenlandsk og tiltrakk mye mindre interesse. Det er bare 5 dager igjen av transfervinduet. 2 dager igjen til et skadeskutt Arsenal møter Manchester United på Old Trafford. Så driver vi og tuller med Bolton? Hvis Cahill hadde vært fransk hadde Wenger kjøpt han for £15m, minst.

 

Det er en fornærmelse av Bolton og vi må sannsynlig doble beløpet for å få det akseptert. Gi dem £10-12m og AOC/Miyiachi på lån.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vi har fått et bud på £6m for Cahill avslått. Og vi klagde over at Barca la inn skambud på Cesc...

Dette er ikke riktig sum, i følge Wenger.

 

Nei, den er faktisk lavere enn det.

 

@rosssarsenal

Reporter asked AW if bid for Cahill was 'lower' than the £6m being reported. His response: "You know me too well."

Endret av Benbjo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spesielt at han er den ENESTE som melder at budet var under £6m, da. Alle andre sier at det var høyere. Du velger selvsagt å tro på det mest negative, som vanlig.

 

Cahill har ett år igjen av kontrakten, og det at vi er i forhandlinger med Bolton viser at de vil selge ham mens de kan få noe for ham. Wenger har fulgt Cahill i flere år nå. Jeg blir overrasket om han ikke blir klar for oss i løpet av overgangsvinduet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spesielt at han er den ENESTE som melder at budet var under £6m, da. Alle andre sier at det var høyere. Du velger selvsagt å tro på det mest negative, som vanlig.

 

Cahill har ett år igjen av kontrakten, og det at vi er i forhandlinger med Bolton viser at de vil selge ham mens de kan få noe for ham. Wenger har fulgt Cahill i flere år nå. Jeg blir overrasket om han ikke blir klar for oss i løpet av overgangsvinduet.

 

Wenger sa følgende:

Cahill bid amount is not accurate

 

Dette kan bety at budet både var lavere eller høyere. Når vi i tillegg har et sitat som sier at det var lavere tror jeg på det

Lenke til kommentar

Wenger spøkte bare når han sa "you know me too well". Slettes ikke overrasket over at Wenger sa at summen ikke var riktig, da han ikke liker å gå ut med detaljer på Arsenals overganger.

 

edit: Nå skal det sies at jeg tror Cahill kommer og at jeg er veldig positivt overrasket over Wengers kommentater i dagens pressekonferanse.

Endret av Vestaa
Lenke til kommentar

Wenger sa følgende:

Cahill bid amount is not accurate

 

Dette kan bety at budet både var lavere eller høyere. Når vi i tillegg har et sitat som sier at det var lavere tror jeg på det

@Gingers4Limpar:

Wenger: "I would like to say that the number [£6m] is wrong...it is completely wrong and nothing to do with how much we rate the player."
Wenger: "The information [£6m] is below what has been spoken about."
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...