Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil du anse M'Vila og Cahill som tilstrekkelig for å dekke tapene vi har hatt i sommer?

Langt i fra, men de vil i det minste være svært gode forsterkninger. Med den statusen vår kjære klubb har i dag, er det rett og slett umulig å erstatte en spiller som Fábregas.

 

Still heller spørsmålet: Vil du anse M'Vila og Cahill som tilstrekkelig forsterkning til det offensive? Det er nemlig der vi sliter. Vi skaper null og niks. 1 mål på 3 kamper. Midtbanen vår er enormt svak. Ramsey - M'Vila - Rosicky er ikke nevneverdig bedre enn Ramset - Song - Rosicky.

En av de største grunnene til at vi ikke skaper noe offensivt, er at vi ikke klarer å få ballen frem. Vi er rett og slett for veike i midtbaneleddet. M'Vila ville gjort oss mye bedre på den fronten. Jeg vil gjerne se M'Vila og Song sammen på midtbanen, med Wilshere (Ramsey frem til Jack blir klar) rett foran i en playmaker-rolle. Aller helst vil jeg dog ha inn en ny kreativ spiller som kan spille i en slags #10-rolle bak spissen. Hazard er drømmen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Særlig Vieiras meninger ble tungtveiende:

 

- Han utgjorde en stor forskjell. Han er en legende i Frankrike, hvor alle elsker og respekterer ham. Når en som har spilt for Arsenal, Juventus og Inter forteller at City er stedet å være, må man lytte.

 

Vieira....

Endret av medlem-140898
Lenke til kommentar

Særlig Vieiras meninger ble tungtveiende:

 

- Han utgjorde en stor forskjell. Han er en legende i Frankrike, hvor alle elsker og respekterer ham. Når en som har spilt for Arsenal, Juventus og Inter forteller at City er stedet å være, må man lytte.

 

Veira....

 

City er en klubb som bare er på vei opp. De har evig med penger å rutte med og kan betale spillerene sine skyhøye lønninger. Jeg synes ikke det er spesielt rart at spillere velger City ovenfor oss, Pool, Tottenham osv. De er fremtiden selv om jeg ikke kan fordra klubben. Husk at fotballspillere har en relativt kort karriere og penger betyr mye. Lojalitet i dagens fotball er dessverre omtrent ikke-eksisterende. Min ærlige mening hvertfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

@mattspiro:

Wenger was just interviewed post-match by Lille coach Rudi Garcia on Canal+. Presenter mentioned Eden Hazard, Wenger smiled... Garcia didnt!

 

Lov å håpe!

 

Halmstrå :p Neida, men Wenger smiler lurt ganske ofte. Flere ganger i sommer. Da han ble spurt om Mata blant annet.

 

Når det gjelder Arsenal og overganger tar jeg alt med et busslass salt frem til klubben selv (eller spilleren) bekrefter det.

Lenke til kommentar

Noen her som har noe særlig info på M'Vila og hvorvidt han er verdt £22m? Har sett svært lite av fyren og den eneste infoen jeg sitter på er det som er skrevet av han av bloggere og lignende. Jeg fikk høre i en fotballprat her igår at han var "en bedre versjon av Patrick Vieira" hvorpå jeg bare nikket og smilte, og hadde ikke ork til å forklare hvor lite sannsynlig det var. Men jeg er uansett jævla spent på M'Vila. Jeg liker at vi endelig ser ut til å gi Song direkte konkurranse om plassen.

Hadde heller sett Schweinsteiger men... #pipedream

Lenke til kommentar

Herlig om vi får M'Vila og Cahill. Da ser ting plutselig mye lysere ut enn det gjør nå. Angående intervjuet til van Persie så er det vel strengt tatt ikke overraskende at han også ønsker nye spillere inn? Han var en stor og viktig brikke i laget som skulle vinne serien i fjor. Det var like frustrerende for spillerne som det var for oss supportere da alt raknet på slutten. Hvordan kan de ha noe som helst håp om at det skal gå bra denne sesongen når ikke vi har det? Det har i hvert fall ikke sett lysere ut når vi selger de beste spillerne våre i tillegg. Håper at Cahill + M'Vila inn kan løfte moralen i laget og gi håp om minst ett trofé i år. Kjøper vi kun M'Vila er jeg ikke fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...