Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

http://www.thefootballnetwork.net/main/s378/st170548.htm

 

Jeg veit ikke hvor mye jeg tror på det som står skrevet her, men det er en noe mer Wenger-positiv fremstilling enn de fleste andre som legges frem om dagen. Det blir mye konspirasjoner om hvorfor ingenting skjer om dagen, men uansett hva det skulle skyldes så er klubben i desperat situasjon. Fremtidige inntekter må sikres for å kunne være konkurransedyktige, og CL-spill bidrar med svært mye penger i potten.

Det setter faktisk alt i mening hvis det er sannhet i dette. Overgangspolitikken har blitt i overkant suspekt, og jeg nekter for at Wenger ene og alene fronter denne galskapen.

 

Alle faktorene bidrar til at klubben blir svekket i alle ledd:

- det sportslige,

- tillitsbånd mellom klubb, ledelse og fans

- og ikke minst at Wenger tilsynelatende sitter som den store stygge ulven

 

Klubben ønsker å kjøpe dyre spillere, men ønsker ikke å lønne. Dermed er Arsenal ekstremt uattraktivt for alle spillere med ambisjoner. Spillere ønsker seg vekk og vi kommer i en situasjon der vi må selge spillere for en latterlig billig penge.( Fabregas, Henry, etc) Dermed er vi i en evig ond sirkel, der vi til stadighet grav vår egen grav. Hvorfor fatter ikke styret at trofeer må til for å styrke økonomien? Vi står i fare for å rykke ut av CL før det har begynt ffs! En klassesigneringer, med en klasselønn er en investering for fremtiden, noe som også etablerer og lager et fundament for de neste årene.

 

Hele situasjonen er for meg paradoksal og surrealistisk. Skal hvertfall tenke meg om to ganger før jeg skylder på Wenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FourFourTom FourFourTom

Juan Mata has revealed that he turned down moves to both Arsenal and Tottenham to sign for Chelsea.

 

Om det er sant så prøvde vi i det minste.

 

Tipper det er noe han sier. Det er vel relativt vanlig for nysigneringer og gå ut og si sånt for å overbevise fansen om hvorfor man valgte nettopp deres klubb.

Lenke til kommentar

Ja, dette ser ut til å bli en mørk sesong. Hva faen som skjer med klubben egentlig? Klarer vi ikke å kvalifisere oss til CL på onsdag så kommer vi hvertfall til å slite med å hente inn kvalitetsspillere. Topp 4 er langt utenfor rekkevidde sånn som det ser ut nå.

 

YoungGunsBlog Jamie Sanderson

Arsène on Aug 9th: "Imagine the worst situation, we lose Cesc and Nasri, you can't convince people that you are ambitious after that."

Endret av Kleivis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...