Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke galt å hente inn nye spillere til akademiet, men om det går på bekostning av 1 eller flere klassespiller(e), vil det være galt på dette tidspunktet. Med Wenger sin logikk, så kan flere talenter gjøre opp for eventuelle klassespillere virker det som. Skal dog gi han ut overgangsvinduet til å overbevise meg.

Lenke til kommentar

All energi som forbrukes i Arsenal bør og må brukes på å få inn forsterkninger. Vi vet begge at Wenger alltid gjør grundig research på spillerne han får inn i klubben, uavhengig av om de er førstelags eller reservelagsspillere.

 

Det er bare 11 (!!) dager igjen av overgangsvinduet og vi trenger 4 klassespillere, ikke flere talenter, det har vi EVIG nok av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

All energi som forbrukes i Arsenal bør og må brukes på å få inn forsterkninger. Vi vet begge at Wenger alltid gjør grundig research på spillerne han får inn i klubben, uavhengig av om de er førstelags eller reservelagsspillere.

 

Det er bare 11 (!!) dager igjen av overgangsvinduet og vi trenger 4 klassespillere, ikke flere talenter, det har vi EVIG nok av.

Skal fysioterapeutene og keepertrenerne også hjelpe til, altså? Personellet i staben vår har forskjellige roller. Sånn er det bare. Vi trenger selvsagt flere klassesigneringer, men vi har egne ansatte til å ta seg av det.

Lenke til kommentar

Ja, jeg syns problemet er så stort at alle i klubben bør ut i Londons gater å speide etter klassespillere. Neida, selvfølgelig skal de ikke det, var satt langt ut på spissen.

 

Kan forøvrig ikke si at de ansatte som har ansvaret for å signere klassespillere har gjort en nok god jobb så langt.

Lenke til kommentar

Wenger må ha lest innlegget mitt. I følge pålitelige Canal+ har vi fått et bud på €20m for M'Vila avslått. Matt Law fra The Express føler seg bombesikker på at Wenger legger inn et nytt bud, da M'Vila kanskje er den spilleren han har aller mest lyst på.

 

Håper M'Vila ender i Arsenal sammen med Hazard, men jeg har fortsatt en forkjærlighet for Samba ovenfor Cahill.

 

Mener fortsatt dog at vi trenger en venstreback sammen med de tre andre spillerene også :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Wenger må ha lest innlegget mitt. I følge pålitelige Canal+ har vi fått et bud på €20m for M'Vila avslått. Matt Law fra The Express føler seg bombesikker på at Wenger legger inn et nytt bud, da M'Vila kanskje er den spilleren han har aller mest lyst på.

 

Tvilsomt. For det første er Matt Law full av dritt for det andre kommer Wenger ALDRI til å bruke så mye penger på en spiller.

Lenke til kommentar

Andy Carroll, Stewart Downing and Jordan Henderson of #LFC (£71m) cost more than #Arsenal's current XI - £63.65m.

 

Kan ikke fatte hvor lite penger det blir bruket på å forsterke laget. Hvorfor skal Wenger holde igjen? Jeg begynner å lure på om egentlig Wenger har full makt over overgangsmarkedet. Han virker veldig frustrert.

 

Om det ikke kommer inn noen nye spillere vil vi måtte kjempe om en topp 10 plassering. Det er helt sikkert.

 

Detective82

Wenger "We will replace [Fàbregas] with what we have; Wilshere, Ramsey, Chamberlain

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar

Detective82

Wenger "We will replace [Fàbregas] with what we have; Wilshere, Ramsey, Chamberlain

Det er faktisk greit for meg, dersom M'Vila kommer inn. Vi kommer aldri til å klare å erstatte Cesc med en ny Cesc uansett. Wilshere har talentet og kvaliteten til å lykkes i denne rollen. Det er han laget må bygges rundt nå.

 

Alex Song - Yann M'Vila

Theo Walcott - Jack Wilshere - Gervinho

Rovin van Persie

 

Da vil vi også få mye mer styrke på midtbanen enn vi har hatt etter at Vieira dro.

Lenke til kommentar

Med det laget der vil vi få kamper som gårdagen. Der spillerne vinner ballen, går 20 meter også plukker ut den enkleste pasningen, gjerne til kantene som blir dobbeltmarkert og må sentre tilbake til midtforsvaret. Vi trenger en midtbanespiller som har baller, teknikk og overblikk nok til at han kan lobbe ballen over motstanderens forsvar og midtbane slik at den lander på foten til RvP. Og/eller en som kan sende en presis stikker til Gervinho som går på løp.

Med Wilshere tilbake får vi selvfølgelig mer kreativitet men han er litt for enkel i spillestilen da han altfor ofte plukker ut den enkleste og mest åpenbare pasningen. I tillegg vil vi savne hans aggressivitet og evne til å forsere spillere hvis han får en mer fremskutt posisjon.

 

Walcott er PDD. ikke god nok til å starte for oss, han gjør enkle feil, elendige valg og klarer ikke å stokke bena riktig. Etter min mening bør Theo helt klart brukes som supersub da vi trenger ekstremt hurtighet mot slutten av kampene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...