Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med å sende Nasri til Chelsea og få Anelka tilbake, mot kanskje et lite mellomlegg?

 

Snakket om det på Soccer today eller hva det heter det programmet som går på Tv2 PL kanalen, og selv om jeg ikke har så mye til overs for Anelka, er det jo ikke til å stikke under en stol han er en god spiss som vi kunne trengt.

Lenke til kommentar

Red Detective

 

Samir Nasri to #mcfc should happen by the weekend now that #Arsenal have accepted £22m bid. (Standard)

 

Btw.. Cahill er historie ser det ut til.

 

Liverpool_LFC_ Liverpool FC News

 

Liverpool & Bolton have reached an agreement over the sale of Gary Cahill - More to come.

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar

Kødder med hva?

 

Som en backup til RvP og som en sterk spiss som kan holde på ball som enslig på topp ser jeg ikke på han som et dårlig alternativ.

Han er gammel forsåvidt ja, men skal vi ha inn rutine og folk som kan vise ro i de vanskelige kampene er kanskje ikke alderen det man burde se på først og fremst.

 

Nå var det bare noe de snakket om som jeg syntes var spennende, langt mer spennende enn å selge Nasri for å sette pengene på bok som vi pleier...

Lenke til kommentar

YoungGunsBlog Jamie Sanderson

Blackburn Rovers are interested in Henri Lansbury. Speculation is true.

 

GoonerTalk Chris Wheatley

Traoré on the verge of QPR loan move - tinyurl.com/4y42dkh

 

Lansbury til Blackburn (vet ikke om det snakk om lån eller en overgang) og Traoré til QPR. Ikke akkurat noen dårlige kilder heller..

 

Hvor liten stall skal vi ha egentlig? Hva i helvete er det som skurrer oppi hodet til Wenger for tida? Herregud..

Lenke til kommentar

YoungGunsBlog Jamie Sanderson

Blackburn Rovers are interested in Henri Lansbury. Speculation is true.

 

GoonerTalk Chris Wheatley

Traoré on the verge of QPR loan move - tinyurl.com/4y42dkh

 

Lansbury til Blackburn (vet ikke om det snakk om lån eller en overgang) og Traoré til QPR. Ikke akkurat noen dårlige kilder heller..

 

Hvor liten stall skal vi ha egentlig? Hva i helvete er det som skurrer oppi hodet til Wenger for tida? Herregud..

Det har klikka for Wenger rett og slett. Ubegripelig at han tror at denne stallen kan vinne noe. Og så Gibbs som eneste venstreback? Ubegripelig. Ufattelig

Lenke til kommentar

Atletico Madrid har forøvrig kjøpt Falcao.

 

Må si at jeg lo godt av denne før jeg falt i depresjon igjen:

 

1nil2thearsenal Michael Mcilvane

by DarrenArsenal1

So Atletico Madrid sell one of their best players who wants to leave, then spend all the money on a suitable replacement. What a concept.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Atletico Madrid har forøvrig kjøpt Falcao.

 

Helvette, han hadde herjet i PL. Hvor mye?

 

Visstnok €40M og ytterligere €7M i addons. Ikke akkurat en billig overgang, men det er hvertfall et signal om intensjon fra Atletico.

 

Om vi bare hadde fått det samme fra Arsenal for rundt €20M for Mata f.eks., men tydeligvis har vi ikke økonomi til en dritt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...