Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@transferaddict:

BREAKING: Mauro Zarate's agent has confirmed that Arsenal are in talks with his client. It is thought he is in London. Price £10m #AFC

 

@thearsenalpress:

TalkSPORT and Italian paper Corriere dello Sport claims Zarate's rep Sergio is in London to meet with Arsenal over a return to the PL.

 

Røverkjøp hvis det stemmer.

Lenke til kommentar

hurra!

kvalitetene hans hadde vel vært greie å beholde, personligheten kan ryke og reise.

 

Det er dog bekymringsverdig hva vi står igjen med. Spesielt med Wengers trackrecord når det gjelder storsigneringer; eller mangelen på sådanne.

 

Hvordan har ha klart å sette klubben i en slik situasjon? Han har visst i åresvis hva og hvem han trenger, det er jeg sikker på. Hvorfor vente til siste sekund? Hvorfor drøye med salget av Nasri og Fabregas når de måtte skje?

Lenke til kommentar

hurra!

kvalitetene hans hadde vel vært greie å beholde, personligheten kan ryke og reise.

 

Det er dog bekymringsverdig hva vi står igjen med. Spesielt med Wengers trackrecord når det gjelder storsigneringer; eller mangelen på sådanne.

 

Hvordan har ha klart å sette klubben i en slik situasjon? Han har visst i åresvis hva og hvem han trenger, det er jeg sikker på. Hvorfor vente til siste sekund? Hvorfor drøye med salget av Nasri og Fabregas når de måtte skje?

 

Fordi Wenger tror alltid til det helt siste at spillere vil bli og handler derfor reaktivt i stedet for proaktivt. Det handler hele tiden om å erstatte og ikke forsterke for Wenger.

 

Det at han tror at stallen pdd er god nok er helt horribelt.

Eboue -> Jenkinson (klar nedgradering)

Denilson -> Lansbury (det samme)

Fabregas -> Ramsey (det samme)

Nasri -> Alex O-C/Ryo (det samme)

Bendtner -> Gervinho (lik pdd)

Lenke til kommentar

hurra!

kvalitetene hans hadde vel vært greie å beholde, personligheten kan ryke og reise.

 

Det er dog bekymringsverdig hva vi står igjen med. Spesielt med Wengers trackrecord når det gjelder storsigneringer; eller mangelen på sådanne.

 

Hvordan har ha klart å sette klubben i en slik situasjon? Han har visst i åresvis hva og hvem han trenger, det er jeg sikker på. Hvorfor vente til siste sekund? Hvorfor drøye med salget av Nasri og Fabregas når de måtte skje?

 

Fordi Wenger tror alltid til det helt siste at spillere vil bli og handler derfor reaktivt i stedet for proaktivt. Det handler hele tiden om å erstatte og ikke forsterke for Wenger.

 

Det at han tror at stallen pdd er god nok er helt horribelt.

Eboue -> Jenkinson (klar nedgradering)

Denilson -> Lansbury (det samme)

Fabregas -> Ramsey (det samme)

Nasri -> Alex O-C/Ryo (det samme)

Bendtner -> Gervinho (lik pdd)

 

Enig angående Eboué -> Jenkinson, men Lansbury er bedre enn Denilson rett og slett pga. pågangsmotet til fyren. Det er alltid 100%.

 

Fabregas og Ramsey er ikke i nærheten av det samme ei heller Nasri for Chamberlain og Ryo.

 

Gervinho på kanten er langt langt bedre enn Bendtner, men dansken burde kanskje bli beholdt fremfor Chamakh. Uansett hvis vi mister Bendtner også så er vi svakere.

 

Du glemmer også at Clichy har forsvunnet.

Lenke til kommentar

Ja, Clichy glemte jeg. Foretrekker Clichy rett og slett fordi Gibbs er skadet mer enn han er frisk.

 

Med "det samme" mente jeg det samme som over, altså klar nedgradering. Var muligens ikke klart nok.

 

Foretrekker Clichy ovenfor Gibbs jeg også, men nå mener jeg også at Traoré ser bedre ut enn Gibbs, men som Gibbs sliter han en del med skader. Syntes at Gibbs sliter noe vanvittig når det gjelder posisjonering. Han er så offensiv at han i går f.eks. plutselig dukket opp på høyrekanten. At vi ikke har fått inn en ordentlig venstreback skremmer meg, men det er så mye med det laget her om dagen som skremmer meg at jeg ikke vet hvor jeg skal sette fokuset hen..

 

Da skjønner jeg tankegangen :p

Det ble kanskje litt uklart som du sier. Trodde du mente at situasjonen i kvalitet var den samme som om vi hadde Fabregas som med Ramsey, men da forstår jeg :)

Endret av Stefan_B
Lenke til kommentar

Syns Wenger gjør det riktige med å selge DK og holde på Chamakh. Chamakh vil spille for Arsenal og aksepterer å sitte på benken. DK vil ikke spille for Arsenal lengre og aksepterer ikke å sitte på benken. Vi vet alle hvor god Marouane kan være, det er bare meget frustrerende at han ikke får ut potensialet. Om det kommer, er han en langt bedre spiller enn Bendtner.

Lenke til kommentar

Hehe, selvsagt er ikke Ramsey lik i kvalitet som Cesc. Han er anonym i hver eneste kamp han spiller. Når han har ballen enter mister han den eller sende en pasning bakover til forsvaret. Nesten så jeg foretrekker Denilson hadde det ikke vært for at Ramsey faktisk har et potensial.

 

Syntes ikke Ramsey gjør så mye ut av seg nei, men han gjør den jobben Denilson gjorde bedre og samtidig kan han faktisk bidra offensivt når han føler for det. Denilson er for meg i samme kategori som Almunia og Squillaci :p

 

Syns Wenger gjør det riktige med å selge DK og holde på Chamakh. Chamakh vil spille for Arsenal og aksepterer å sitte på benken. DK vil ikke spille for Arsenal lengre og aksepterer ikke å sitte på benken. Vi vet alle hvor god Marouane kan være, det er bare meget frustrerende at han ikke får ut potensialet. Om det kommer, er han en langt bedre spiller enn Bendtner.

 

DK? Donkey Kong? :p

 

Jeg er også i prinsippet enig om at Bendtner må vi bli kvitt etter kommentarene han har kommet med o.l., men slik situasjonen er nå med Chamakh så er det slik at vi pdd. kvitter oss med en bedre spiller enn marokkaneren.

 

Forhåpentligvis kommer Chamakh seg igjen og får frem den formen han hadde i fjor, men jeg har en magefølelse av at han aldri kommer opp på et nivå som er akseptabelt i Arsenal igjen. Særlig ikke når Cesc og Nasri nå er borte.

 

Tror også van Persie fort kan slite litt denne sesongen som enslig spiss og når Chamakh allerede virker å ha verdens dårligste selvtillit så tviler jeg på at han vil få den opp igjen med dagens lag dessverre og en ting man ikke kan utsette på Bendtner så er det selvtilliten..

Lenke til kommentar

Hva med å dumpe både Donkey Kong og Chamakh og få inn en ordentlig spiss for en gangs skyld? RvP er jo skada halvparten av sesongen, så det hadde vært digg med et seriøst alternativ.

 

Drømmer fortsatt om Benzema jeg for å være ærlig, men jeg har nå innsett at dette aldri kommer til å skje.

 

Wenger har vel heller planer om å satse på at Campbell og Afobe skal ta Premier League med storm dessverre.

Lenke til kommentar

Lazio-supporter om Zarate på et annet forum:

 

Det har vært spekulasjoner rundt Zarate i hele sommer, og jeg vil ikke bli overrasket om han forlater Lazio før august. Hva Arsenal skal med spilleren ser jeg ikke helt, er vel ikke på topp det skranter mest for øyeblikket. Pluss at han har hatt to sesonger på rad hvor han ikke akkurat har funnet toppformen.

 

Når det er sagt er dette med at agenten er i London bare tull, for det er hans bror (riktignok hans gamle agent) som er i England. Lazio betalte 20 millioner for to år siden, og har vært veldig tydelige på at eu ønsker samme sum om han skal forlate klubben i sommer. Lazio spiller i Europa ligaen i morgen kveld og spiller Zarate der blir han nok i klubben tror jeg.

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...