Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nasri er missfornøyd med fansen som sang om han på lørdag.

 

I heard what the fans were singing about me on saturday and it is really disrespectful because i'm still a arsenal player

 

Hva tror vi om han? Vil han bli eller går han ut også? Jeg ønsket egentlig Nasri ut, og at Fabregas ble. Håper han går og vi får 2 nye klassespillere. Noe som garantert ikke skjer før 1 september.

 

Fra Tim Stillman

I think Nasri has just given us a first glimpse of his excuse when he signs for Citeh.

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar
Arsenal vurderer å hente Joe Cole tilbake til London, nå som de mister både Cesc Fabregas og Samir Nasri.

Fanatix

*håper det er noe i disse ryktene men har mine tvil*

 

Hvis dette hadde vært en mulighet skulle jeg dratt med meg hjultvinnen min over til England og bedt om en "personal audience" med Arséne..

Lenke til kommentar

http://www.arsenalreport.com/transfercentre/

 

Ifølge dette nettstedet har vi gått £12,402,000 i overskudd i spillersalg og -kjøp dette overgangsvinduet. Da tenker sikkert Wenger at han bare har £12m å rutte med. Hvis man tar i med i regnestykket at vi gikk £9,350,000 i minus ifjor, sitter vi igjen med rundt £3m å handle for. Gjelder å ha balanse i regnskapet! Blir en bra sesong.

Endret av Jørgn
Lenke til kommentar

http://www.arsenalreport.com/transfercentre/

 

Ifølge dette nettstedet har vi gått £12,402,000 i overskudd i spillersalg og -kjøp dette overgangsvinduet. Da tenker sikkert Wenger at han bare har £12m å rutte med. Hvis man tar i med i regnestykket at vi gikk £9,350,000 i minus ifjor, sitter vi igjen med rundt £3m å handle for. Gjelder å ha balanse i regnskapet! Blir en bra sesong.

 

Så får vi 20+ mill pund for Nasri og så kjøper vi Marvin Martin for 10-12. Så er vi fortsatt 10-15 i pluss ;)

Lenke til kommentar

Jeg tror Fabregas/Nasri bort er posivit for Arsenal DERSOM dere hadde hatt en annen manager. Nasri er oppskrytt, han har hatt to-tre gode mnd ala Bale og ble plutselig verdens beste fordi han var fremtredene i en stor klubb. Nå er tiden inne for å endre på oppsettet deres.

 

Inn:

Tiote - passer utmerket i en triangel med Wilshere og rodiggi

Baines - PL's og kanskje europas beste back. Er britisk, har dødballsfot og karakter.

Odemwinge - Angrep alene, scorer mål, uforutsigbar. Ikke noen verdensklassespiller, men er ordentlig kvalitet og har hodet på rett plass.

midstopper - Med luftstryke og trøkk, Samba og Cahill er ikke rett for dere.

 

-----------Polakken-----------

Sagna-ny-Vermalen-Baines

--------------Tiote----------------

-------Rosicky-Wislhere------

Odenwingie-Persie-Oxlade

 

Nytt er ikke alltid feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Interessant lag, Game. Støtter Tiote og Baines inn, og Odenwingie hadde vært spennende, men mener du virkelig at Chamberlain bør starte foran Walcott, Gervinho og Arshavin?

 

On another note; fransk media påstår at vi er ute etter Marseillies André Ayew. Virker som en spennende spiller, men jeg tror egentlig ikke vi har behov for ham. Walcott, Gervinho og Shava med Chamberlain og og Ryo i bakhånd holder for min del. Få heller inn en playmaker asap!

 

Edit: Det negative med å hente Tiote er at både han, Song og Frimpong kommer til å forsvinne under ACN, med mindre sistnevnte gjør en helomvending, og bestemmer seg for å binde seg til det engelske landslaget.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Foresten kun meg som vil ha inn en som kan ta plassen til Song? Syns ikke han holder mål i den rollen, ikke når de ser klubbene rundt og hva de har.

Du er ikke alene. Song er en levende vegg på sitt beste, men han jeg blir mer og mer frustrert av de unødvendige kortene han pådrar seg, og forrige sesong gikk han på alt for mange offensive løp. Jeg vil gjerne ha inn et midtbaneanker som holder posisjonen sin bedre, slik at Wilsheres offensive kvaliteter kan blomstre for fullt.

Lenke til kommentar

Foresten kun meg som vil ha inn en som kan ta plassen til Song? Syns ikke han holder mål i den rollen, ikke når de ser klubbene rundt og hva de har.

Du er ikke alene. Song er en levende vegg på sitt beste, men han jeg blir mer og mer frustrert av de unødvendige kortene han pådrar seg, og forrige sesong gikk han på alt for mange offensive løp. Jeg vil gjerne ha inn et midtbaneanker som holder posisjonen sin bedre, slik at Wilsheres offensive kvaliteter kan blomstre for fullt.

 

Problemet her er jo faktisk bare Wenger. Det er han som har presset på slik at Song skal presse oppover i banen og bli med i angrep.

 

Hadde Song fått beskjed om å holde seg til DM-rollen (som i 09/10 sesongen) så hadde han nok gjort det.

Lenke til kommentar

Drøye to uker igjen av transfervinduet og vi trenger minst 4 nye spillere for å ha noe håp om en topp4-plassering. Helt vanvittig uprofesjonelt av oss. Har Wenger gitt opp?

 

-----------Polakken-----------

Sagna-ny-Vermalen-Baines

--------------Tiote----------------

-------Rosicky-Wislhere------

Odenwingie-Persie-Oxlade

Vi kunne gjort det sterkt i Europa League med det laget der. Kanskje helt til finalen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...