Benbjo Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Så hvorfor ble det ikke bladd opp nok for å dra inn Mata eller Cahill? Fordi, Wenger i sitt lille hode trodde at Cesc kom til å bli. Deadlinen på Mata sin kontrakt gikk ut og prisen hans doblet seg. Epic fail av Wenger nok engang. Dette vinduet er blitt til et sirkus for oss. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Nasri er missfornøyd med fansen som sang om han på lørdag. I heard what the fans were singing about me on saturday and it is really disrespectful because i'm still a arsenal player Hva tror vi om han? Vil han bli eller går han ut også? Jeg ønsket egentlig Nasri ut, og at Fabregas ble. Håper han går og vi får 2 nye klassespillere. Noe som garantert ikke skjer før 1 september. Fra Tim Stillman I think Nasri has just given us a first glimpse of his excuse when he signs for Citeh. Endret 15. august 2011 av -Lasse Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Var et greit slag å trynet å se at han ble solgt, men når jeg fikk se prisen var det som å bli truffet av en semitrailer på autobahn. Absolutt tragisk, forkastelig av Wenger og Gazidis. Vi fremstår som en pushover. GRISEFORBANNA Endret 15. august 2011 av Hegland 2 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Arsenal vurderer å hente Joe Cole tilbake til London, nå som de mister både Cesc Fabregas og Samir Nasri.Fanatix *håper det er noe i disse ryktene men har mine tvil* Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Arsenal vurderer å hente Joe Cole tilbake til London, nå som de mister både Cesc Fabregas og Samir Nasri.Fanatix *håper det er noe i disse ryktene men har mine tvil* Hvis dette hadde vært en mulighet skulle jeg dratt med meg hjultvinnen min over til England og bedt om en "personal audience" med Arséne.. Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) http://www.arsenalreport.com/transfercentre/ Ifølge dette nettstedet har vi gått £12,402,000 i overskudd i spillersalg og -kjøp dette overgangsvinduet. Da tenker sikkert Wenger at han bare har £12m å rutte med. Hvis man tar i med i regnestykket at vi gikk £9,350,000 i minus ifjor, sitter vi igjen med rundt £3m å handle for. Gjelder å ha balanse i regnskapet! Blir en bra sesong. Endret 15. august 2011 av Jørgn Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 http://www.arsenalreport.com/transfercentre/ Ifølge dette nettstedet har vi gått £12,402,000 i overskudd i spillersalg og -kjøp dette overgangsvinduet. Da tenker sikkert Wenger at han bare har £12m å rutte med. Hvis man tar i med i regnestykket at vi gikk £9,350,000 i minus ifjor, sitter vi igjen med rundt £3m å handle for. Gjelder å ha balanse i regnskapet! Blir en bra sesong. Så får vi 20+ mill pund for Nasri og så kjøper vi Marvin Martin for 10-12. Så er vi fortsatt 10-15 i pluss Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Det har da ingenting å si at vi gikk i underskudd på transferfronten i fjor. Vi hadde ett budsjett da, og vi har et annet nå. Vi har mer enn nok penger til å hente et par kvalitetsspillere. 2 Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Etter å ha solgt Fabregas, og kun fått inn en spiller som tilfører laget noe, så er det dårlig å sitte igjen med £12m. Hadde vært happy hvis vi hadde hatt £50m å rutte med etter et Fabregas-salg. Endret 15. august 2011 av Jørgn Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Jeg tror Fabregas/Nasri bort er posivit for Arsenal DERSOM dere hadde hatt en annen manager. Nasri er oppskrytt, han har hatt to-tre gode mnd ala Bale og ble plutselig verdens beste fordi han var fremtredene i en stor klubb. Nå er tiden inne for å endre på oppsettet deres. Inn: Tiote - passer utmerket i en triangel med Wilshere og rodiggi Baines - PL's og kanskje europas beste back. Er britisk, har dødballsfot og karakter. Odemwinge - Angrep alene, scorer mål, uforutsigbar. Ikke noen verdensklassespiller, men er ordentlig kvalitet og har hodet på rett plass. midstopper - Med luftstryke og trøkk, Samba og Cahill er ikke rett for dere. -----------Polakken----------- Sagna-ny-Vermalen-Baines --------------Tiote---------------- -------Rosicky-Wislhere------ Odenwingie-Persie-Oxlade Nytt er ikke alltid feil. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Interessant lag, Game. Støtter Tiote og Baines inn, og Odenwingie hadde vært spennende, men mener du virkelig at Chamberlain bør starte foran Walcott, Gervinho og Arshavin? On another note; fransk media påstår at vi er ute etter Marseillies André Ayew. Virker som en spennende spiller, men jeg tror egentlig ikke vi har behov for ham. Walcott, Gervinho og Shava med Chamberlain og og Ryo i bakhånd holder for min del. Få heller inn en playmaker asap! Edit: Det negative med å hente Tiote er at både han, Song og Frimpong kommer til å forsvinne under ACN, med mindre sistnevnte gjør en helomvending, og bestemmer seg for å binde seg til det engelske landslaget. Endret 15. august 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Odemwingie skjer ikke. 30 år gammel, noe Wenger do not want. Men veldig spennende spiller, som imponerte meg grådig forgje sesong! Foresten kun meg som vil ha inn en som kan ta plassen til Song? Syns ikke han holder mål i den rollen, ikke når de ser klubbene rundt og hva de har. Lenke til kommentar
Hopsin Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Det å si at Nasri er oppskrytt er feil. Hvorfor skal Arsenal starte med Chamberlain(?)? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Foresten kun meg som vil ha inn en som kan ta plassen til Song? Syns ikke han holder mål i den rollen, ikke når de ser klubbene rundt og hva de har. Du er ikke alene. Song er en levende vegg på sitt beste, men han jeg blir mer og mer frustrert av de unødvendige kortene han pådrar seg, og forrige sesong gikk han på alt for mange offensive løp. Jeg vil gjerne ha inn et midtbaneanker som holder posisjonen sin bedre, slik at Wilsheres offensive kvaliteter kan blomstre for fullt. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Agenten til jadson: http://twitter.com/#!/m_robalinho Sier at Jadson betyr mer for Shaktar enn det Fabregas gjorde for oss. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Er helt enig, mens syns bare diskusjonen rundt dette har daffet av veldig. Så klart vil det muligens virke litt negativt for Frimpong, men han har mange år på seg, og tror uansett om vi henter inn en ny mann få mye spilletid. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Foresten kun meg som vil ha inn en som kan ta plassen til Song? Syns ikke han holder mål i den rollen, ikke når de ser klubbene rundt og hva de har. Du er ikke alene. Song er en levende vegg på sitt beste, men han jeg blir mer og mer frustrert av de unødvendige kortene han pådrar seg, og forrige sesong gikk han på alt for mange offensive løp. Jeg vil gjerne ha inn et midtbaneanker som holder posisjonen sin bedre, slik at Wilsheres offensive kvaliteter kan blomstre for fullt. Problemet her er jo faktisk bare Wenger. Det er han som har presset på slik at Song skal presse oppover i banen og bli med i angrep. Hadde Song fått beskjed om å holde seg til DM-rollen (som i 09/10 sesongen) så hadde han nok gjort det. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Drøye to uker igjen av transfervinduet og vi trenger minst 4 nye spillere for å ha noe håp om en topp4-plassering. Helt vanvittig uprofesjonelt av oss. Har Wenger gitt opp? -----------Polakken----------- Sagna-ny-Vermalen-Baines --------------Tiote---------------- -------Rosicky-Wislhere------ Odenwingie-Persie-Oxlade Vi kunne gjort det sterkt i Europa League med det laget der. Kanskje helt til finalen. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Wenger kommer aldri til å hente 4 spillere på 2 uker. Maksimalt får vi inn en spiller til. Ellers blir det erstattet internt. 1 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Benbjo har fasiten. Kommer maks en inn om noen i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå