Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Clichy er borte, men du mente sikkert å sette Gibbs på venstrebacken. "No Mata deal" - artikkel fra idag der Wenger sier at Mata ikke kommer, samt at vi ikke har snakket med Shaktar om denne Jadson. Ser også på det som usannsynlig at vi får solgt Squid, kanskje vi ikke får solgt Bendtner heller.

Hadde vært perfekt hvis vi endte opp med å hente alle de spillerne, men det er vel temmelig usannsynlig med Wenger ved roret.

Er vel temmelig usannsynlig når Wenger bekreftet at de nevnte spillere ikke kommer vil jeg si...

Er ganske sikker på at det ikke kommer flere spillere inn nå. Wenger har vel tidligere sagt at å kjøpe mer enn 3 spillere er ustabiliserende for laget. Vi har nå handlet 4 spillere.

Når får det bare briste eller bære.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wenger kommer aldri til å selge Cesc og Nasri å la det være med det. Det kommer til å komme inn forsterkninger. Noe annet ville vært hodeløst.

Det er i utgangspunktet hodeløst, at klubben på åpningsdagen ikke veit hva som skjer med Fabregas og Nasri. Eller; det er iallefall den offisielle versjonen.

Nye spillere trenger tid (som oftest) til å tilvenne seg, så denne gamblingen kan koste mye mer denne sesongen enn det vi kanskje tror.

Den usikkerheten og frustrasjonen som er i klubben (og har vært i lang tid), gir ikke spillerene mer tro, vilje, og moral.

Det virker som om Wenger og klubb ikke ser hvordan enkelte faktorer kan påvirke hverandre. De nekter å hente inn kvalitet og rutine, men de overser også glatt det psykologiske og mentale for å prestere som et lag.

Tror de at dette som har skjedd med klubben denne sommeren letter presset på gutta, etter den sesongavslutningen vi har vært vitne til?

Lenke til kommentar

Han hadde gitt dere gullet. Til tross for skammelig idiotisk oppførsel, har han en innstilling som samtlige Arsenalspillere i dag mangler, og gir absolutt alt.

Vil nå si at blant annet Wilshere har den samme innstillingen, bare at han ikke er en usportslig cunt. Håper at vi henter inn spillere med god arbeidskapasitet og vinnerinnstilling, men da finnes det langt bedre alternativer enn Joey Barton. Jeg vil aldri se ham i en Arsenal-drakt.

Lenke til kommentar

Nettopp. han er ikke akkurat mye suspandert. Siste røde var vel mot Arsenal for to sesonger og, om jeg ikke husker feil?

Forøvrig;

Ashley Mckay, Arsenal supporter på N-O, seier på twitter at Bendter mest sannsyneleg er klar for Newcastle.

Bendtner signing imminent #NUFC hope he does well for you.

Hva tror dere om det? Kan han gjøre det bra for oss?

Han hadde gitt dere gullet. Til tross for skammelig idiotisk oppførsel, har han en innstilling som samtlige Arsenalspillere i dag mangler, og gir absolutt alt.

Vil nå si at blant annet Wilshere har den samme innstillingen, bare at han ikke er en usportslig cunt. Håper at vi henter inn spillere med god arbeidskapasitet og vinnerinnstilling, men da finnes det langt bedre alternativer enn Joey Barton. Jeg vil aldri se ham i en Arsenal-drakt.

Der har jo Gervinho. :)

Synd, han var en av mine favorittspillere, etter i dag er han så absolutt ikke det.

Lenke til kommentar
Bendtner signing imminent #NUFC hope he does well for you.

Hva tror dere om det? Kan han gjøre det bra for oss?

Utvilsomt. Har alltid vært fan av Bendtner. Synd at vi lar ham gå til fordel for Chamakh.

Der har jo Gervinho. :)

Synd, han var en av mine favorittspillere, etter i dag er han så absolutt ikke det.

Hvorfor det? Fordi han prøvde å filme seg til straffe? Det var kontakt, og jeg tror de fleste spillere i PL ville gjort det samme. Fordi han klapset til Barton? Jeg skjønner VELDIG godt at han ble provosert av Bartons oppførsel, selv om det selvsagt var unødvendig. Filmingen til Barton i etterkant var for øvrig enda verre enn Gervinhos, og enda mer unødvendig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Og derfor burde også Barton fått rødt kort. Filming er noe av det som gjør at Gervinho i dag ikke er blant mine favorittspillere. Det er også grunnen til at jeg er ekstra forbannet på Barton. Gervinho kan ved å droppe filming lett bli en av mine favoritter igjen, Barton er fremdeles det KUN for laginnsats og måten han ikke forlater klubben på.

Lenke til kommentar

Hmm, en noe spesiell artikkel på Mirrorfootball.com.

Spurs plot sensational swoop for Arsenal defender

Tottenham boss Harry Redknapp is plotting a sensational swoop for Arsenal full-back Bacary Sagna.

And it is believed Sagna would be prepared to make the move to the Gunners’ bitter north London rivals.

Redknapp is keen to sign a top-notch right back despite the emergence of England Under-21 star Kyle Walker.

Medfølgende bilde:

sagna.jpg

Vet ikke helt hvor jeg skal begynne ...

Lenke til kommentar

Jeg har luftet min tvil før, men har nå virkelig følelsen av at Fabregas ikke går. Eller at dealen i det minste ikke er klar enda, slik ryktene på fredag skulle ha det til. Legg merke til at ryktene gikk fra "signering kunngjøres iløpet av fredagen", til "Barcelona venter på en viktig e-mail fra Arsenal", til "Barcelona vil vente til etter en-eller-annen kamp..."

Media og Barcelona prøver å lure oss, og vi har gått fem på.

Lenke til kommentar

Clichy er borte, men du mente sikkert å sette Gibbs på venstrebacken. "No Mata deal" - artikkel fra idag der Wenger sier at Mata ikke kommer, samt at vi ikke har snakket med Shaktar om denne Jadson. Ser også på det som usannsynlig at vi får solgt Squid, kanskje vi ikke får solgt Bendtner heller.

Hadde vært perfekt hvis vi endte opp med å hente alle de spillerne, men det er vel temmelig usannsynlig med Wenger ved roret.

Er vel temmelig usannsynlig når Wenger bekreftet at de nevnte spillere ikke kommer vil jeg si...

Er ganske sikker på at det ikke kommer flere spillere inn nå. Wenger har vel tidligere sagt at å kjøpe mer enn 3 spillere er ustabiliserende for laget. Vi har nå handlet 4 spillere.

Når får det bare briste eller bære.

Da Wenger sa "I will not do Mata", så tror jeg han mente han ikke ville snakke om det - med andre ord har han ikke utelukket en overgang. Post-match kommentarene igår tyder også på at han vil erstatte Cesc om han går.

Edit: ser at Skysports selv har lagt ordene i munnen på Wenger. Morsomt. Men det stemmer neppe.

Endret av Urmaker
Lenke til kommentar
"Moussa Sow - "I would like to play for Arsenal. My game is made for the Premier League. It is in this league that i want to play, but Real (Madrid) is the best" 2/2 The headline was 'Arsenal in the legs, Real in the mind'"

Hadde ikke gjort meg noe og fått inn fjorårets toppscorer i Ligue 1 som erstatning for Bendtner, nå som Chamakh er på et all-time low.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...