Vestaa Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Hvem skal score målene deres nå når Lukaku-overgangen deres ryker? Chamack og van Persie holder ikke minimum 40 kamper... Eboue. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Nei, dette sa han vel idag? Var vel under pressekonferansen. Det ble ihvertfall sagt i en av de to videoene eg såg på Arsenal.com idag. Er du sikker? Mener at jeg leste noen veldig like sitater på twitter i går, som fort det fort ble bekreftet at var eldgamle. Hvis det er fra i dag, regner jeg med at Wenger mener at han ikke vil forsterke før han har fått inn pengene for Cesc og Nasri. Hvem skal score målene deres nå når Lukaku-overgangen deres ryker? Chamack og van Persie holder ikke minimum 40 kamper... Det har vel aldri vært seriøs interesse for Lukaku. Gervinho, Walcott og Shava er forresten i stand til å putte en del mål i løpet av en sesong. Det samme er nok Joel Campbell, som for øvrig skal annonsere sin nye klubb (90 % sikker på at det er Arsenal) i natt. 1 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Campbell bekreftet! 1 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Digg. Bare Mata, Jadson, Cahill og Dann igjen! 1 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Nei, dette sa han vel idag? Var vel under pressekonferansen. Det ble ihvertfall sagt i en av de to videoene eg såg på Arsenal.com idag. Er du sikker? Mener at jeg leste noen veldig like sitater på twitter i går, som fort det fort ble bekreftet at var eldgamle. Hvis det er fra i dag, regner jeg med at Wenger mener at han ikke vil forsterke før han har fått inn pengene for Cesc og Nasri. Hvem skal score målene deres nå når Lukaku-overgangen deres ryker? Chamack og van Persie holder ikke minimum 40 kamper... Det har vel aldri vært seriøs interesse for Lukaku. Gervinho, Walcott og Shava er forresten i stand til å putte en del mål i løpet av en sesong. Det samme er nok Joel Campbell, som for øvrig skal annonsere sin nye klubb (90 % sikker på at det er Arsenal) i natt. Walcott er rask 100% Gervinho er teknisk 100% Sheva er 30/30/30 Joel Campbell vil nok bare bli en middelmådig Squad, som på nivå med N'Gog og Kalou... Dere burde fått tak i Lukaku. Like sterk som Drogba, høyere enn Drogba, bedre enn Drogba. Dere har slitt med Drogba i mange år, og nå kommer Nye Drogba som dere skal slite med i 10-15 år til. Gleder meg til Chelsea - Arsenal med Drogba og Lukaku på topp. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Walcott er rask 100% Gervinho er teknisk 100% Sheva er 30/30/30 Joel Campbell vil nok bare bli en middelmådig Squad, som på nivå med N'Gog og Kalou... Dere burde fått tak i Lukaku. Like sterk som Drogba, høyere enn Drogba, bedre enn Drogba. Dere har slitt med Drogba i mange år, og nå kommer Nye Drogba som dere skal slite med i 10-15 år til. Gleder meg til Chelsea - Arsenal med Drogba og Lukaku på topp. Wendelinho, er det deg? 7 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Han her er vel Citysupporter? Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Med tanke på Chelsea-runkingen vil jeg tro han er Chelseasupporter. 1 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 nope, er Chelseasupporter Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Ahh... mente han skrev jævla mye bra om City her, men var sikkert fra CS-kampen det. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Lukaku-overgangen? van Persie, Gervinho og Walcott tipper jeg scorer flest for oss i år. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Arsenal tell Man City: Carlos Tevez for Samir Nasri hahahahahahhahhahahhhahahahaahahhahahahahhahhhahahaaahhahahahhahahahahahhahahahahahahhahahahhahaha The Sun 1 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Sommerens mest useriøse rykte? Hadde vært gøy, da. 1 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Fornøyd med kjøpet av Joel Campbell. Ikke dyrt, og en spiller med masse potensiale, hurtig, direkte og med et voldsomt tilslag. Det som er verdt å merke seg er at alle våre tre offensive kjøp sålangt i år er hurtige, direkte, forovervendte spillere. Et signal på at Wenger er i ferd med å kompensere for tapet av Cesc med ny spillestil? Jeg er isåfall helt enig med Wenger, dette er veien å gå. Da er vi ferdige på spissplass. En CM og ihvertfall èn, kanskje to stoppere gjenstår. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Det er sant det. Selv om jeg skulle ønske vi fikk inn mer erfarent og etablert er det spennende å se at vi kanskje går tilbake mot den direkte stilen fra tidligere tider (da vi vant ting)! Jeg er ikke den største tilhengeren av den ekstreme possession- fotballen som har regjert de siste åra. Tevez hadde vært gøy til Arsenal. I 8 måneder, før han får hjemlengsel / maur i blodet / unsettled / etc. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Et utkast til noe jeg anser som en økonomisk forsvarlig måte å få oss konkurransedyktige allerede i år. Ut: Fabregas Nasri Bendtner Eboue Squillaci ca. £75m inntekter Inn: Mario Götze Juan Mata Gary Cahill Scott Parker Ever Banega ca. £85m utgifter Szszesny Sagna - Cahill - Vermaelen - Gibbs Banega - Wilshere Mata - Götze - Gervinho van Persie Benk: Fabianski, Koscielny, Traore, Parker, Song, Walcott, Chamack + De resterende Mind you, dette er ikke et perfekt lag på noen måte. Men jeg ser på det som usannsynlig at vi kjøper en venstreback og en keeper. I midtbaneleddet vil jeg si vi er styrket, i allefall i bredden, selv om vi da mister ligaens beste spiller i Cesc. Endret 13. august 2011 av Hegland Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Clichy er borte, men du mente sikkert å sette Gibbs på venstrebacken. "No Mata deal" - artikkel fra idag der Wenger sier at Mata ikke kommer, samt at vi ikke har snakket med Shaktar om denne Jadson. Ser også på det som usannsynlig at vi får solgt Squid, kanskje vi ikke får solgt Bendtner heller. Hadde vært perfekt hvis vi endte opp med å hente alle de spillerne, men det er vel temmelig usannsynlig med Wenger ved roret. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Var naturligvis Gibbs det skulle stå, takk for heads up-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå