Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilke venstrebacker er det realistisk at vi prøver oss på? Baines? Pereira?

 

Aly Cissokho ville vært en meget god signering, men ville vært forholdsvis dyr og tror heller ikke at Lyon er så utrolig lystne på å miste han.

 

Everton vil ha £20M for Jagielka og da kan man tro hvor mye de vil ha for Baines? Sikkert nærmere £25M + jeg syntes ikke han er noe særlig defensivt. Pereira ser meget lovende ut sammen med Emilio Izaguirre, men dessverre ser det ut til at Wenger mener at vi ikke trenger en ny venstreback.

 

Forøvrig ser det ut til at Gibbs ikke rekker Newcastle kampen og at Traoré da heller blir alternativet. For min del foretrekker jeg Traoré ovenfor Gibbs, men jeg mener allikevel at han ikke er god nok og at det burde ha kommet inn et soleklart førstevalg.

 

Grøsser med tanken hvis Traoré skal spille for Senegal i ACN i vinter og Gibbs blir skadet.. :hmm:

Lenke til kommentar

Spent på hvordan Traore kommer til å prestere i PL. Var meget dårlig for Juventus i fjor.

 

Boro "Wenger has targets lined up if Cesc and Nasri leave, that's for sure" #afc

 

Da ser det ut som det blir nye spillere, og ikke gambling på unggutter når Cesc og Nasri forlater. Boro Primorac er førstelagstrener i Arsenal for de som ikke visste det.

 

Noen som vet om Ramsey er skadet?

Lenke til kommentar

Var ikke så ille for Juventus i fjor spillemessig, men han var mye skadet og faren hans døde og han trengte et avbrekk pga. det.

 

Dog hvis man skal tro Jamie Sanderson og en italiensk sporsjournalist så har han forbedret posisjoneringen og generelt det defensive temmelig dratisk.

 

Fullt referat får du her

 

Skulle gjerne sett Mata og en annen midtbane "gigant" inn som kunne ta plassen ved siden av Song mens Wilshere lå litt høyere i banen. Dog er det få spillere på markedet som passer inn der (og da særlig litt eldre og erfarne spillere), men Moussa Sissokho og Yann M'Vila er utrolig spennende spillere. Hadde ikke nølt med å "kaste vekk" Diaby for en av de to f.eks.

 

Når det gjelder Ramsey så skal det visstnok ikke være noe seriøst og det regnes som om han blir klar til Newcastle kampen, men vi må nok vente til fredag før vi får det endelige svaret.

Lenke til kommentar

@thegoonblog:

Jadson story now getting bigger coverage in the press. Claims that his people are currently in London negotiating.

 

Edit:

Jádson; "If everything goes to plan, I'll have some news for everyone at the start of next week. Hope it works out."
Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

I følge brasilianske medier ble budet vårt på Jádson avslått, på grunn av at Shakhtar vil beholde sine beste spillere for å kunne hevde seg i CL. De sier også at agenten hans skal ha et møte med styret til Shakhtar i morgen, for å overtale dem til å selge. Jádson er visstnok svært interessert i en overgang. The Independent sier dog at han allerede er klar for £12m.

 

Edit: Link:Arsenal snap up £12m Jadson as 'new Fabregas'

 

Håper det stemmer. Jadsón er selvsagt ikke like god som Cesc, men han har andre kvaliteter som kan bli svært verdifulle. Wenger ser ut til å ville bygge laget rundt hurtige og direkte spillere, og da passer Jádson perfekt inn. Han er også kreativ, intelligent og teknisk, og med fem ligatroféer og to cuptroféer på de siste syv sesongene for Shakhtar har han forhåpentligvis også vinnermentaliteten inne. Husker forresten at han var strålende da vi møtte Shakhtar i CL i fjor.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Wenger says Van Persie will captain the side tomorrow. He “hasn’t thought” about the rest of the season

 

Nå tror jeg virkelig at Fabregas er kort unna en overgang. Noen som tipper på idag?

 

Kan legge på:

 

TEAM NEWS: Fabregas and Nasri not in the squad for Saturday’s game against Newcastle

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Spørsmål om tid før Arsenal og Barcelona bekrefter overgangen. Veldig syn. Det er ikke mange spillere som kan ersatte Fabregas. Forhåpenligvis så kommer Mata til oss. Ingen fabregas ersatter, heller en Nasri erstatter.

 

Ifølge Wenger så kommer ikke Nasri å spille imorra, pga sykdom.

 

In Arsene We Trust :hrm:

Lenke til kommentar

Få nå ut dritten, sier bare jeg. Er utrolig lei hele seansen med Xavi og co som lokker på Fabregas gjennom hele sesongen og får han mer ukonsentrert enn han allerede er. Nok er nok, nå må han bare selges. Selg Nasri også. Kanskje går det dritt med laget denne sesongen, kanskje ikke. Vi mistet Henry i 07/08, en ekte superstjerne, men laget fikk en utrolig boost og imponerte veldig nesten hele sesongen. Dessverre har det vært mye "nesten" i Arsenal i årene etter Henry dro, men jeg håper og tror at laget kan få tankene sine på det som virkelig betyr noe etter at the two dramaqueens drar fra London. Inn med Cahill + en til stopper, Mata og Benzema. Med plenti av penger etter Cesc og Nasri-overgangene bør Wenger smelle penga på bordet og kjøpe Benzema i tillegg. Drit i om han "ikke passer optimalt i spillestilen vår" eller at "he would kill Vela". Selg dritten og kjøp, kjøp, kjøp!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...