Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alex som i frispark Alex? Bole Alex? Chelsea Alex? Braslianske Alex da Costa?

Chelsea-Alex.

 

Edit: Vil egentlig ikke hente en direkte erstatter om Nasri går. Vi har allerede Walcott, Gervinho og Arshavin som kan spille på kantene, med et hav av spennende unggutter i back-up. En spiss eller et midtbaneanker ville nok vært mer viktig å få inn, gitt at en ny stopper allerede er på vei inn dørene. Når det er sagt, vil jeg fortsatt bli overlykkelig om vi henter Mata.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Skreiv det forgje innlegget på en utrolig dum og uoversiktlig måte, men det jeg mente med alle "beskrivelsene" var altså Alex da Costa fra Chelsea, reknet egentlig med at det var han også.

 

Uansett vekk fra min idioti: Cahill > Alex anyday. Håper det bare er løse rykter. Trenger å vise litt baller nå og hente Cahill koste (nesten) hva det koste vil. Alle topp lagene har en britisk stopper, dette hadde vi også forgje gang vi vant noe, tror det må bli gjort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Arsenal in advanced talks to sign Scott Dann as Arsene Wenger prepares £6m offer for Birmingham defender

 

Idé: Vi henter Scott Dann for £6M i god tid før helgens kamp, og legger inn et sent bud på Gary Cahill. Siden han bare har ett år igjen av kontrakten, kan vi sikkert få ham for en veldig overkommelig pris om vi venter til overgangsvinduet nærmer seg slutten. Da har vi fire kvalitetsstoppere i Vermaelen, Cahill, Dann og Koscielny, mens Djourou kan "reskoleres" til sin opprinnelige posisjon på midtbanen og bli back-up for Song.

Lenke til kommentar

Goal.com

 

Ideen høres meget bra ut, men kjenner jeg Arsenal rett kommer vi til å legge inn et skambud som blir avslått på Cahill, akkurat som Schwarzer i fjor.

 

Jeg syns forøvrig det er altfor lite fokus på venstreback-plassen. Gibbs - som tilsynelatende er førstevalg - har bare spilt en god omgang i hele preseason, og vi vet alle hvor dritt han er bakover samt hvor skadeutsatt han er. Hva gjør vi hvis Gibbs er skadet og Traore drar til ACN? Tror det blir mye spilletid på Squillaci hvis vi ikke henter inn en venstreback eller to midtstoppere.

Endret av Vestaa
Lenke til kommentar

Goal.com

 

Ideen høres meget bra ut, men kjenner jeg Arsenal rett kommer vi til å legge inn et skambud som blir avslått på Cahill, akkurat som Schwarzer i fjor.

 

Jeg syns forøvrig det er altfor lite fokus på venstreback-plassen. Gibbs - som tilsynelatende er førstevalg - har bare spilt en god omgang i hele preseason, og vi vet alle hvor dritt han er bakover samt hvor skadeutsatt han er. Hva gjør vi hvis Gibbs er skadet og Traore drar til ACN? Tror det blir mye spilletid på Squillaci hvis vi ikke henter inn en venstreback eller to midtstoppere.

 

oops...

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Siste fra Guillem Balague:

 

"after lots of talking, Arsenal starts to accept FCB wont pay £40m for Cesc, negotiations are advancing. All could be sorted before Friday"..."FCB will pay 40m euros (30 fixed+5 variables+5m that Cesc will take off wages). Only little details to confirm but been told done by weekend"

 

http://www.youtube.com/watch?v=w-l5FyA3pgo&

Endret av Vestaa
Lenke til kommentar

Arsenal har vel ikke så veldig stort valg når det kommer til å selge Cesc. Den eneste klubben Cecs vil spille for utenom Arsenal er jo Barcelona, noe Barcelona vet veldig godt. Med andre ord er det tilbudet som Barcelona kommer med det som er det beste økonomisk.

 

Enten holder dere Cesc ut kontrakstiden, eller så selger dere når dere føler Barcelona har kommet med det største budet de kan komme med. Barcelona har vel heller ikke noe enormt behov for Cesc før etter at Xavi gir seg, noe som er noen år til. Hvor lang kontrakt har Cesc?

Lenke til kommentar

Det er en fornærmelse overfor Arsenal at Barcelona byr så lavt, enda verre at det blir (?) akseptert, skandale.

 

Styret kan gå dersom de ikke investerer €40m+ i ny(e) midtbanespiller(e).

 

edit:

Hvor lang kontrakt har Cesc?

 

Til 2014, mener jeg. Ikke lenge siden han signerte en ny lukrativ kontrakt, så da skal han faen meg ta konsekvensene.

Endret av Vestaa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nasri nærmer seg en overgang til City for £22m. Både han og Cesc forventes å være solgt før helgen.

 

Ellers melder Skysports at vi har åpnet "preliminary talks" med Birmingham over en eventuell overgang for Scott Dann, mens L'Equipe påstår at agenten til Jádson er på vei til London for å starte forhandlinger.

 

Edit:

Mundo Deportivo claiming there is an agreement in place with Mata to secure the him as soon as Cesc leaves...

Jádson og Mata inn for Nasri og Cesc hadde ikke gjort noe.

Endret av Le Professeur
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skeptisk til de brasilianske Shakthar-gutta da de er brasilianske. Vil mye heller se Marvin Martin i Cesc-rollen. Han har en meget god pasningsfot og godt overblikk, i tillegg stråler han fotball. Så forøvrig en undersøkelse i L'Equip (?) for noen dager siden der det franske folk ble spurt om hvem de ville ha i førsteelleveren av Marvin og Nasri. Hvis jeg husker rett ble resultatet 70/30 i favør Marvin. Le Blanc har dessuten vært ute i dag og gitt skryt til Marvin og kjeft til Nasri etter gårsdagens kamp mot Chile. En annen spiller jeg gjerne kunne sett i Cesc-rollen er Kagawa.

 

Nå har vi vel rundt £90m å bruke på nye spillere? Da håper jeg at vi henter: Mata, Marvin Martin, Cahill, Dann og en venstreback.

 

Hva jeg tror vi henter: Mata og Dann.

Lenke til kommentar

Skeptisk til de brasilianske Shakthar-gutta da de er brasilianske. Vil mye heller se Marvin Martin i Cesc-rollen. Han har en meget god pasningsfot og godt overblikk, i tillegg stråler han fotball. Så forøvrig en undersøkelse i L'Equip (?) for noen dager siden der det franske folk ble spurt om hvem de ville ha i førsteelleveren av Marvin og Nasri. Hvis jeg husker rett ble resultatet 70/30 i favør Marvin. Le Blanc har dessuten vært ute i dag og gitt skryt til Marvin og kjeft til Nasri etter gårsdagens kamp mot Chile. En annen spiller jeg gjerne kunne sett i Cesc-rollen er Kagawa.

 

Nå har vi vel rundt £90m å bruke på nye spillere? Da håper jeg at vi henter: Mata, Marvin Martin, Cahill, Dann og en venstreback.

 

Hva jeg tror vi henter: Mata og Dann.

 

Kagawa har også blitt linket i dag han

 

Ellers er jeg enig med deg når det gjelder Marvin. Fyren virker å elske å spille fotball (hvorav Nasri ser misfornøyd ut i løpet av mesteparten av sesongen uansett hvordan det går) og virker ei heller å ha særlig med primadonnanykker.

 

Med pengene vi får fra Cesc og Nasri (pluss de pengene vi hadde igjen i utgangspunktet) burde vi ha nok penger til Mata, Kagawa/Jadson (o.l.), Dann + Samba/Cahill/Subotic (selv om fyren ikke vil vekk fra Dortmund helt ennå) og en ny venstreback.

 

Når det gjelder venstrebacken er Jose Enrique på vei til Liverpool for rundt £6M. Tror han blir et skikkelig røverkjøp dessverre..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...