Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Må nesten innrømme at det skal bli godt å bli kvitt Nicklas. En spiller med alt for stort ego for sin evne. Kunne nok blitt svært god, men med den holdningen tror jeg det ville blitt vanskelig så lenge man ikke bygger laget rundt typen.

 

Ang Oxlade-Chamberlain: Godt kjøp. Stusser selvfølgelig litt på prisen, men det er en kjensgjerning at Wenger er verdens mest gjerrige mann, så tror nok ikke vi har betalt for høy pris. Satser på at han blir stor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-140898

Jeg foretrekker faktisk Beendtner ovenfor chamakh nå. Sistnevnte viste mye potensiale i begynnelsen, men etter så har det gått en vei bare, og det er nedover dessverre. Jeg har faktisk ingen tro på at Chamakh kan komme styrket tilbake. Han har gjort mye rare valg og hans spillestil er ikke "direkte nok". Han tør aldri å ta med ballen og gå mot mål, istedenfor så sentrer han som oftest tilbake med en gang.

 

Hva mener dere?

Endret av medlem-140898
Lenke til kommentar

Bendtner har fått sine sjanser opp i gjennom årene, så det er bra for både han og oss at han blir solgt.

 

Dersom Chamakh får opp selvtilliten noen hakk vet vi hva vi får. De fleste husket vel hvor god han var i Bordeux og første halvdel av fjorårssesongen. Chamakh lider forøvrig av samme syndrom som Djourou, vi vet alle hvilke klassespillere de er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=NsqQZyhVCM4

 

Han virker som en mer kreativ og intelligent versjon av Theo Walcott. Det at han kan spille både på midtbanen og på begge kantene gjør at han helt sikkert kommer til å få en del spilletid allerede denne sesongen. I følge de som følger Southampton er han bedre nå enn både Walcott og Bale var på hans alder. Dessuten sies han å være en veldig jordnær og fornuftig gutt.

Endret av Le Professeur
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Enig med VEstaa. Husker han godt ifra Bordeux og hvor bra han spilte der. Regner med dere husker assisten hans til Wilshere når Jack stupheadet den i mål. Det er et veldig godt eksempel på hvordan han var i Bordeux. I tillegg puttet han mye på hode. Håpet at han og Cesc skulle få et type han og Gourcoff samarbeid, men slo ikke helt igjennom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg stiller meg meget positiv til Oxlade-Chamberlain. Han koster kanskje i overkant, men han vil utvilsomt bli en meget god spiller med potensiale til å nå helt opp. I tillegg er han engelsk. I fjor-sesongen nettet han 10 mål på 34 kamper og hadde 9 assists. Han er blitt brukt mest på vingene for Southampton, men han har utvilsomt de egenskapene som en god sentral midtbanespiller trenger. Han har fysikken, er målfarlig og et godt øye til lagkamerater og pasningsmuligheter. Han er bedre på det sistnevnte punktet nå enn Walcott var når han var 17. Det at han mestrer flere posisjoner er egentlig et stort pluss. Jeg tror han allerede får tillit av Wenger denne sesongen og får flere innhopp.

 

Han blir dessuten 18 år den 15 august.

 

Selv med dette innkjøpet, er jeg enig med Benbjo. Vi trenger fortsatt en spiller i øvre sjiktet. En med erfaring som kan tilpasse seg fort. Sesongen kan fort bli en flause uten ekstra forsterkninger i øvre PL-kvalitet. Selv skjønner jeg ikke Wenger om han virkelig skal være så sta og egen at han lar hans egen filosofi og meninger overgå klubb, tilhengere og spillere. Han har fortsatt min tillit. Han er en god manager som bygger gode lag med minimale ressurser. Det er bare det siste steget, som vi har ventet på i så mange år nå. Når skal du ta det? Alle ser hva som mangler, hvorfor uteblir det? Jeg blir ikke overrasket om overgangsvinduet blafrer ut i intet, men håper han har noe stort i ermet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hearing the Cahill talks are being pushed through very quickly, everything looks to Friday

 

Zat Knight, Cahills stopperpartner i Bolton, var forøvrig nylig ute og sa at det ikke hadde vært noen henvendinger fra klubber angående Cahill.

Endret av Vestaa
Lenke til kommentar
Zat Knight, Cahills stopperpartner i Bolton, var forøvrig nylig ute og sa at det ikke hadde vært noen henvendinger fra klubber angående Cahill.

Ikke for å betvile Zat Knights troverdighet, men hvordan kan han vite slike ting? Har han deltidsstilling som klubbens forhandler eller direktør? Er ting så ille i Bolton?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...