Vestaa Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 (endret) God signering i Ox for framtiden, men håper, nei jeg forventer at dette ikke blir den siste signeringen og at det blir langtidsbetaling. Men deilig å endelig få det gjort. Litt ot. men noen som vet hva det deeeench greiene som Frimpong og andre arsenal youngsters snakker om hele tiden? Skjønner ikke en drit Grei handel dette, men det er en skandale dersom dette er den siste signeringen. #DEEEENCH er et veldig positivt laddet ord som Frimpong har funnet på. Kan oversettes til awesome, superkult ol. edit: En del Cahill rykter på Twitter nå. Det liker vi. Endret 8. august 2011 av Vestaa Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Edit: Glem det, fake bruker. Endret 8. august 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Det ryktes sterkt at AOC koster oss 15 millioner pund, altså ny overgangsrekord. Latterlig. Helt utrolig at Wenger ikke kan bruke den summen på en forsvarer, men på en gutt som ikke har spilt i championship engang er det helt greit. Rett og slett latterlig. @YoungGunsBlog Looks like Oxlade-Chamberlain deal is £7m up front, with a total fee of £12m, plus another £3m in variable bonuses. Endret 8. august 2011 av Benbjo Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 What the fuck? Nå stiller jeg drittstore forventninger i alle fall. Latterlig sum å betale for en som de fleste kun vet om pga. FM, og som ikke en gang kommer til å spille en brøkdel av a-lagskamper denne sesongen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 Wenger har virkelig mistet plottet. Er dette "super quality signing" han snakket om? Skandale rett og slett. Nå har vi vel ikke mer penger i posen heller. Brukt over 25m nå. 1 Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 Vi har faktisk ikkje brukt over £25m enda, og spelar du meir negativ enn du er? Sjølvsagt er det ikkje dette Wenger meiner når han snakkar om "super quality signing". Herregud, ta signeringa for det den er - ein spelar for framtida. Fullstendig klar over at det ikkje er det som står høgast på ønskelista no, men den konstante sutringa uansett kva som skjer hjelp ingen. 3 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 Vi har faktisk ikkje brukt over £25m enda, og spelar du meir negativ enn du er? Sjølvsagt er det ikkje dette Wenger meiner når han snakkar om "super quality signing". Herregud, ta signeringa for det den er - ein spelar for framtida. Fullstendig klar over at det ikkje er det som står høgast på ønskelista no, men den konstante sutringa uansett kva som skjer hjelp ingen. 15 + 11 + 1 < 25. Da lærte jeg noe nytt i dag. I tillegg til det er det lønn for disse tre spillerene. selv om vi f.eks bare betaler 7m nå så må resten settes til side uansett. Man betaler ikke 15m for en spiller for fremtiden. 2 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 Lurer på når Benbjo faktisk blir fornøyd jeg. #DEEEEEENCH 2 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 15 + 11 + 1 < 25. Da lærte jeg noe nytt i dag. I tillegg til det er det lønn for disse tre spillerene. selv om vi f.eks bare betaler 7m nå så må resten settes til side uansett. Man betaler ikke 15m for en spiller for fremtiden. United betalte vell 15 mill for C. Ronaldo, og vi vet alle hvordan det gikk. Det er ganske sykt å tenke på at dette er samme som vi betalte for Arshavin, men likevell så tror jeg dette er et bra og smart kjøp. Et av Englands beste talent som nevnt før. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 Lurer på når Benbjo faktisk blir fornøyd jeg. #DEEEEEENCH Jeg blir fornøyd dersom Wenger faktisk gjør noe for å forbedre problemområdene i laget. Det gjelder skikkelig RvP backup samt selvsagt forsvaret (venstreback + midtstopper av klasse). Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 15 + 11 + 1 < 25. Da lærte jeg noe nytt i dag. I tillegg til det er det lønn for disse tre spillerene. selv om vi f.eks bare betaler 7m nå så må resten settes til side uansett. Man betaler ikke 15m for en spiller for fremtiden. United betalte vell 15 mill for C. Ronaldo, og vi vet alle hvordan det gikk. Det er ganske sykt å tenke på at dette er samme som vi betalte for Arshavin, men likevell så tror jeg dette er et bra og smart kjøp. Et av Englands beste talent som nevnt før. Milevis forskjell på Ronny og AOC. En spilte for et europeisk toppklubb, mens den andre spilte for Southamption i league 1. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 Velkommen Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 AC minner meg sykt om en mexikansk kid i south park, som er med i gruppen med de rare ungene, som Kyle blir med i episoden the list (s10e14). DEn mexikanske gutten som spiller piano og vil tenne på skolen. For dere som ser South Park. Ligner helt sykt! Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Eg syns han ligner på en ninja turtle. Endret 8. august 2011 av Kleivis Lenke til kommentar
Atald Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 Jeg husker fortsatt treningskampen til CRonaldo mot MU som førte til at han ble kjøpt. Arsenal hadde sniffet på han en stund i følge ryktene og med det han presterte forsto jeg at han var tapt. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 Jeg husker fortsatt treningskampen til CRonaldo mot MU som førte til at han ble kjøpt. Myte. Cristiano har selv sagt at avtalen var klar før treningskampen ble spilt. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 Care. Fortsatt en hinsides kamp av en 17-åring. Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 noen video av den unge spilleren? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 Niklas Bendtner sier til BBC 5 live at han er klar for en annen klub og venter bare på at Arsenal å den klubben må bli enige om en overgangssum. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 (endret) DarrenArsenal1 Darren Nicolas Bendtner has been sold to an un-named club, confirmed by him tonight....#arsenal 7.5 mill skal vist være summen. Vell vell. Edit: Glemte å refreshe Endret 8. august 2011 av Iceman #10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå