makkaa Skrevet 2. august 2011 Rapporter Del Skrevet 2. august 2011 Det blir for mye penger for Wenger, forhandlingene dabber ut i ingenting. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. august 2011 Rapporter Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Anbefaler alle her inne å lese dagens Arseblog-innlegg: OMG! Something’s not just the way I want it, ffs Endret 2. august 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. august 2011 Rapporter Del Skrevet 2. august 2011 Myles Palmer, a Former journalistwho blogs on #Arsenal claims that: "Arsenal will sign Gary Cahill and Phil Jagielka very soon." Lurer rett og slett på om Jags er tiltenkt en rolle på midtbanen. Skal heller ikke se bort i fra at Squidward er på vei ut, da han ikke en gang var inkludert i troppen på søndag. Myles Palmer er ikke en pålitelig kilde. Han sier mye rart og har sagt mye rart opp gjennom årene. Uansett, Wenger innrømmer aldri sine feil. Se på Silvestre f.eks. Squidman kommer til å bli. Det har bare gått en sesong. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. august 2011 Rapporter Del Skrevet 2. august 2011 Dårlig sammenligning. Silvestre ble hentet inn for å tilføre ekstra erfaring til stallen, noe han gjorde. Bare ekstreme skadeproblemer gjorde at han fikk en del spilletid. Han kostet så godt som ingenting. Squillaci kostet langt mer, og planen var at han skulle kjempe om en fast plass i førsteelleveren. Per i dag er han bak Vermaelen, Koscielny, Djourou og muligens også Bartley i køen, og når Wenger flere ganger har uttalt at han har planer om å forsterke forsvaret, regner jeg med at minst en spiller må ut. Jeg blir overrasket om dette blir en annen enn Squillaci. 2 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 2. august 2011 Rapporter Del Skrevet 2. august 2011 Det ryktes også at vi er interesserte i Joey Barton. Han ble released av Newcastle i dag, og i følge Skysports har vi, Tottenham og Stoke vist interesse. Vet ikke helt hvordan jeg stiller meg til dette, om det stemmer. Han er riktignok en twat og en grisespiller, men jeg tror vi kunne trengt en som ham i stallen. Han er også en spillertype vi sårt har manglet i kampene mot de mer hardtspillende lagene i ligaen. Dessuten skal han ha skjerpet seg de siste årene, og han virker mer intelligent og reflektert på Twitter enn det jeg trodde han var. Jeg har tenkt litt på dette idag, og har kommet frem til at jeg synes Arsenal bør prøve å få tak i Barton. Han er sikkert ikke veldig dyr i drift, og det er som du sier, vi trenger en skikkelig gris på midten. Dessuten vil vi endelig få en spiller som kan slå dødballer. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 2. august 2011 Rapporter Del Skrevet 2. august 2011 Hadde vært morro å prøvd med Barton (en ekkel fyr) i Arsenal. Tenk å ha en sur kødd som kan smelle Bendtner, eller andre middelmådigheter, opp til veggen i pausa med klar beskjed om å skjerpe seg! Sånt har vi ikke hatt siden Vieira dro; sånt har vi trengt helt siden Vieira dro. 3 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. august 2011 Rapporter Del Skrevet 2. august 2011 Vi trenger en type som kan smelle fra seg litt, men Barton er ikke den fyren imo. Dumme røde kort og utbrudd som kan skape uro i laget er like sannsynlig som at han strammer opp slappe spillere i pausen, så styr unna mener nå jeg. 1 Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 2. august 2011 Rapporter Del Skrevet 2. august 2011 Tja. Vi vinner ikke noe uten han uansett, så lenge ikke Wenger kjøper vinnertyper. Hvorfor ikke prøve noe nytt? Det måtte jo vært en kontrakt som tar hensyn til det faktum at han har en tendens til å rote seg opp i problemer. Men jo. Han er en type jeg egentlig ikke liker og vil ha i klubben. Begynner bare å bli desperat etter forandringer. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. august 2011 Rapporter Del Skrevet 2. august 2011 Barton hadde ført Arsenal til gull. Føffaen. Spilte forresten 33 + 2 kamper sist sesong, fikk 9 gule kort og ingen røde (selv om han fortjente rødt mot Blackburn). Egentlig utrolig, da han i utrolig mange kamper regelrett ble sparket ned gang på gang. 1 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 2. august 2011 Rapporter Del Skrevet 2. august 2011 Barton hadde ført Arsenal til gull. Føffaen. 2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. august 2011 Rapporter Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Hvis han ikke krever mye lønn, tror jeg absolutt at Barton kunne blitt en fin tilvekst til stallen. Han har svært mange kvaliteter som vi for øyeblikket mangler i Arsenal. Parker hadde vært et enda bedre alternativ, men han ville kostet mye mer. Edit: Har dog en sterk følelse av at han ender opp i Tottenham. Endret 2. august 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. august 2011 Rapporter Del Skrevet 2. august 2011 Barton hadde ført Arsenal til gull. Føffaen. [...] Fantastisk god midtbanespiller. Du husker kanskje hvordan han førte Newcastle til uavgjort mot Arsenal etter å ha ligget under 4-0? Jeg tror ikke han havner i Arsenal, men er hundre prosent sikker at han hadde gjort det strålende. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 2. august 2011 Rapporter Del Skrevet 2. august 2011 Joey Barton er en god spiller for et midt-på-treet lag i Premier League, men jeg har liten tro på at han vil takle det aller øverste nivået. Han er ikke god nok for å være en starter for topp 6-lagene. Han er en typisk gammeldags engelsk fotballspiller, med høy arbeidsmoral og fandenvoldisk innsats, men han er ikke halvparten av hva Jack Wilshere vil bli. Han er for ukomfortabel med ballen i beina for Wenger, og jeg tviler på at det er noe i ryktene om at Arsenal er ute etter han. Nå som han er på free er sjansen større, men det høres rart ut. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 2. august 2011 Rapporter Del Skrevet 2. august 2011 Newcastle kan gjerne kjøpe Diaby for noen ti-talls millioner, så kan vi hente Barton fra de. Liker ikke fyren, men han er en spillertpe og har den mentaliteten vi mangler. 1 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 2. august 2011 Rapporter Del Skrevet 2. august 2011 Joey Barton er en god spiller for et midt-på-treet lag i Premier League, men jeg har liten tro på at han vil takle det aller øverste nivået. Han er ikke god nok for å være en starter for topp 6-lagene. Han er en typisk gammeldags engelsk fotballspiller , med høy arbeidsmoral og fandenvoldisk innsats, men han er ikke halvparten av hva Jack Wilshere vil bli. Han er for ukomfortabel med ballen i beina for Wenger, og jeg tviler på at det er noe i ryktene om at Arsenal er ute etter han. Nå som han er på free er sjansen større, men det høres rart ut. Damn straight! Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 2. august 2011 Rapporter Del Skrevet 2. august 2011 Joey Barton er en god spiller for et midt-på-treet lag i Premier League, men jeg har liten tro på at han vil takle det aller øverste nivået. Han er ikke god nok for å være en starter for topp 6-lagene. Han er en typisk gammeldags engelsk fotballspiller, med høy arbeidsmoral og fandenvoldisk innsats, men han er ikke halvparten av hva Jack Wilshere vil bli. Han er for ukomfortabel med ballen i beina for Wenger, og jeg tviler på at det er noe i ryktene om at Arsenal er ute etter han. Nå som han er på free er sjansen større, men det høres rart ut. Der inne ligger det jeg syntes er problemet med Wenger. Han må være villig til å ofre litt av den ekstremt ensporede tankegangen han har for hvordan klubben skal styres og laget skal spille. Han har bevist over mange år at det ikke funker å pakke spillerne inn i vatt / sy puter under armene. Det er enda mer synlig de siste sesongene der selvtilliten har en kollektiv kollaps straks kampene begynner å bety noe. Det sagt er det ikke sikkert Barton er mannen til å bringe vilje inn i klubben. Men når han er gratis, en helt litt-bedre-enn-ordinær spiller og tilsynelatende på bedringens vei mentalt kunne det vært (om ikke annet) spennende å prøve. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. august 2011 Rapporter Del Skrevet 2. august 2011 Gibbs er for ovrig skadet igjen, sjokk. Hvem blir erstatteren? 2 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 2. august 2011 Rapporter Del Skrevet 2. august 2011 Der inne ligger det jeg syntes er problemet med Wenger. Han må være villig til å ofre litt av den ekstremt ensporede tankegangen han har for hvordan klubben skal styres og laget skal spille. Han har bevist over mange år at det ikke funker å pakke spillerne inn i vatt / sy puter under armene. Det er enda mer synlig de siste sesongene der selvtilliten har en kollektiv kollaps straks kampene begynner å bety noe. Det sagt er det ikke sikkert Barton er mannen til å bringe vilje inn i klubben. Men når han er gratis, en helt litt-bedre-enn-ordinær spiller og tilsynelatende på bedringens vei mentalt kunne det vært (om ikke annet) spennende å prøve. Det er en fin tanke, og jeg er enig i at vi trenger en frisk bris i laget og i garderoben, men Joey Barton er ikke mannen for det. Gi meg heller en Scott Parker. Eller, mannen jeg har mast om i årevis, Gary Cahill. Det er gutta som kan gå foran som et eksempel på fightervilje, uten å fremstå som skitne spillere. cfthompson: Det er NØDT til å bli en utenfra. Går vi inn med den sjuklingen Gibbs som førstevalg så har Wenger mista plottet. Gibbs kommer til å streve med å holde seg frisk ofte nok til å få fornyet kontrakt slik som det ser ut nå. Og som erstatter har vi Armand Traore, ikke en horribel backup men på ingen måte en ligavinnende back. Jose Enrique bør være innen rekkevidde for pengeboka vår. Vi ser ut til å gå inn i neste sesong med en DÅRLIGERE backfirer enn det vi gjorde ifjor. Det er, etter det som skjedde sist sesong, helt, helt fullstendig loco. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. august 2011 Rapporter Del Skrevet 2. august 2011 Gode nyheter angående Wilshere! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. august 2011 Rapporter Del Skrevet 3. august 2011 Jose Enrique bør være innen rekkevidde for pengeboka vår. Straks klar for Liverpool for 6+4 mill pund, om ryktene er riktige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå