Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Valencia's local paper SuperDeporte claim Mata is staying with Valencia.

 

Da kan folk hvertfall slutte å tro at vi får Mata.

 

Jeg er i utgangspunktet ganske tvilende til at Mata kommer. Men avisrykter som de du henviser til tar jeg ikke for god fisk, hverken på godt eller vondt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@GuillemBalague: "Mata's clause to sign player cheaper (20-23m euros) finished yesterday. Clubs agreed fee, player happy to go but money didnt arrive..." "Spurs tried to get him but he only wanted to go to Arsenal or Barcelona. Without Cesc money, Arsenal didnt want 2 pay.Now he costs 60m euros"

"Only a superoffer of 30m euros plus will get him but now the most likely scenario is a new contract with Valencia"

 

Dersom dette stemmer er jeg ikke overrasket i det hele tatt. Styret og Wenger bruker en så hodeløs og idiotisk taktikk på overgangsvinduet at vi aldri kommer til og få kjøpt en dyr og god spiller.

 

Hva skal de skylde på nå? Blir vel "We can't compete with Chelsea, City and Manchester United" fra Wenger og co. i år som alle år.

 

Er faen så irritert nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har et bedre forslag, nemlig ny manager. Wenger suger balle.

 

Arsenal spiller ikke fotball lenger, mer heller dill-dall fotball. Drittkjedelig å se på, Arsenal har kjedet meg i et år nå og jeg kan ikke se noen forbedring i laget etter igår og forgårs. Tragisk. Første mann ut bør være Wenger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

+1, TomWhittaker.

 

Tenk logisk. Hvis Wenger virkelig er/var interessert i Mata, tror dere at han hadde klart å "overse" dette? Jeg tror ikke dette er over. Mata er interessert i en overgang til Arsenal, og Valencia er tydeligvis ikke helt motvillige til å selge. De har allerede sikret seg en erstatter i form av Sergio Canales.

 

Vi skal ta lagbilde på torsdag. Skal ikke se bort i fra at vi har hentet inn en forsterkning før den tid. Både Jagielka og Cahill kan være på vei inn, skal vi tro ryktene.

 

@ArsenesArmy:

Bookies in Liverpool have stopped taking bets on Jagielka joining Arsenal, hmmmm.
@Greatgooner:
In the hotel lift with gary cahill didn't deny that he's not joining arsenal he said we should see in a week or so #arsenal

 

I følge @GoonerFanzine kommer begge til å signere i løpet av uken.

 

Det ryktes også at vi er interesserte i Joey Barton. Han ble released av Newcastle i dag, og i følge Skysports har vi, Tottenham og Stoke vist interesse. Vet ikke helt hvordan jeg stiller meg til dette, om det stemmer. Han er riktignok en twat og en grisespiller, men jeg tror vi kunne trengt en som ham i stallen. Han er også en spillertype vi sårt har manglet i kampene mot de mer hardtspillende lagene i ligaen. Dessuten skal han ha skjerpet seg de siste årene, og han virker mer intelligent og reflektert på Twitter enn det jeg trodde han var.

 

Edit:

John Cross thinks Wenger confident of signing Juan Mata still. Cross claims AW talking to Valencia throughout, and to Mata’s father/agent.

 

Lovende.

Endret av Le Professeur
  • Liker 1
Lenke til kommentar

mata, jagielka og cahill inn, og jeg hadde virkelig fått godfølelsen. Syntes det ser desverre ut foreløpig som nok en skuffende sesong, blir ikke bedre av å lese på alle ryktene heller. Jeg tror desverre på alt for mye og lever i håpet :p

 

Men vi får se når sesongen begynner. Blir tøft å bli blant de 4 beste i år med mindre det kommer inn betydelig forsterkninger. Fremst av alt bak i forsvaret.

Lenke til kommentar

Sitter å grubler litt på Jagielka vs Samba/Cahill. Det er helt klart Jagielka jeg kan mest om, ettersom jeg følger mye med på Everton, og har sett hvor godt han har spilt de siste sesongene. VI har også vært etter han lenge, mye pga. spillerstilen hans passer veldig bra inn i den type fotball vi spiller. Men ettersom vi har slitet veldig på dødball de siste sesongene er det et lite spørsmålstegn, siden det som regel har vært spillere som Cahill, Fellaini og Distin som har tatt av seg dette i Everton, mens Jag har vært mer sonemarkert på eventuelle lave(re) baller. Han har også kontrakt som strekker seg ut 2015 sesongen, og vi sitter med Wenger (en av Englands mest gnitene), mens Everton sitter med Moyes (en av England hardeste forhandlere). Dette kan fort bli dyrt for en spiller som blir 29 denne sesongen. Cahill og Samba kan fort bli billigere og de er begge yngre, i tillegg de kan bidra med mye på defensive og offensive dødballer. Personlig er jeg stor fan av Jagielka, men klarer ikke bestemme meg.

 

Mye tekst, har blitt diskutert før, men jeg syns mange har virket negative til en evnt. Jagielka overgang. Ser ikke at vi får noe mer med Cahill/Samba enn Jag, men det er forskjellig type stoppere.

Lenke til kommentar
Myles Palmer, a Former journalistwho blogs on #Arsenal claims that: "Arsenal will sign Gary Cahill and Phil Jagielka very soon."

 

Lurer rett og slett på om Jags er tiltenkt en rolle på midtbanen. Skal heller ikke se bort i fra at Squidward er på vei ut, da han ikke en gang var inkludert i troppen på søndag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...