Xanman Skrevet 29. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2011 French Journalist Phillipe AuClair has told the BBC World Service that Juan Mata will be a guest at the Emirates Cup this weekend. Prøver så godt jeg kan å ikke få opp forventningene mine, men det er ikke lett! Wenger skal ha en pressekonferanse senere i dag. Håper på gode nyheter! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 29. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2011 Henderson hadde sannsynligvis ikke fått mye spilletid uansett, Diaby er langt ifra førstevalg på midtbanen og vil uansett bare miste fem kamper, og vi aner ikke hvor lenge Walcott er ute. For alt vi vet, kan han være klar til sesongstart. Meanwhile, winger Theo Walcott has been given the all-clear after an MRI scan on his nagging ankle injury. He does not need an operation, just a few days of rehabilitation. Mirror Football Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2011 Godt å høre! Tror Walcott kan ha en knallsesong. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Godt å høre! Tror Walcott kan ha en knallsesong. Må jeg minne om at scannene til Vermaelen ikke viste noe galt heller? But Wenger, who is waiting for Barcelona to meet Arsenal’s £35million price for his captain, said: ‘Cesc will not be involved because he is not settled. The player has to be completely focused and committed to our club.’ Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2020329/Arsene-Wenger-admits-Cesc-Fabregas-leave-Arsenal.html#ixzz1TXEJjYgz Dette KAN vel ikke tolkes annerledes enn at Cesc ikke lenger er Arsenalspiller? Wenger venter nok bare på at Barca skal hoste opp pengene. "I like the player [Mata], but that does not mean we will buy him. The other player [Jagielka] is under contract at Everton. If we want to buy a player, we need first the agreement of their club," Wenger said at a press conference ahead of the Emirates Cup. Jeg tolker dette som at Mata ikke kommer, men at man forhandler med Everton om Jagielka. Blir skuffet om sistnevnte kommer. Endret 29. juli 2011 av Benbjo 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2011 Benbjo, slutt å vær så jævlig pessimistisk! 8 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2011 Godt å høre! Tror Walcott kan ha en knallsesong. Må jeg minne om at scannene til Vermaelen ikke viste noe galt heller? Aha. Så hver gang en scan viser at ingenting er galt, skal vi regne med at spilleren er ute i åtte måneder? 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2011 Godt å høre! Tror Walcott kan ha en knallsesong. Må jeg minne om at scannene til Vermaelen ikke viste noe galt heller? Aha. Så hver gang en scan viser at ingenting er galt, skal vi regne med at spilleren er ute i åtte måneder? Nei, jeg bare minner om at det samme ble sagt om Vermaelen sin skade, at alt så normalt ut. Som Arsenalsupporter har jeg lært at man alltid skal lese mellom linjene på det Wenger sier og aldri stole på hvor lenge en spiller er ute med skade. Frem til Walcott er friskmeldt stiller jeg meg skeptisk. En skade som "kommer og går" høres for meg skummel ut. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Wenger om Vermaelen: "Vermaelen's [injury] should be short-term and has a chance to play on Wednesday night." Hvor ofte har vi ikke hørt dette om andre spillere? I 90 % av tilfellene stemmer det. Det går faktisk an å ta av pessimistbrillene av og til. Endret 29. juli 2011 av Le Professeur 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2011 Wenger om Vermaelen: "Vermaelen's [injury] should be short-term and has a chance to play on Wednesday night." Hvor ofte har vi ikke hørt dette om andre spillere? I 90 % av tilfellene stemmer det. Det går faktisk an å ta av pessimistbrillene av og til. Hæ? Nå understreker jo du bare mitt poeng. Wenger sier at Vermaelen sin skade skulle være short-term, men han var ute nesten en hel sesong. Eller så snakker du om noe annet? Har han skadet seg igjen? 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2011 Poenget mitt er at slike ting blir sagt HELE TIDEN. Gervinho måtte gå av etter en halvtime mot Köln, og da sa Wenger at det ikke var noe alvorlig. Trodde du han kom til å være ute i åtte måneder? 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2011 Spurs byr 22£mill for Mata: http://www.metro.co.uk/sport/football/870872-juan-mata-transfer-to-arsenal-in-doubt-after-22m-hijack-attempt-by-spurs Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) on Juan Mata...If I translate your question you are asking that if the two go do we need to sign one then of course. They are two exceptional players and that's why personally I want to keep the two. Dette kan bare bety at Mata kommer bare hvis Cesc OG Nasri forsvinner. Når Spurs allerede har gitt bud så tror jeg dette er lost cause. EDIT http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2020596/Cesc-Fabregas-walks-Gunners-Emirates-Cup.html? respektløse jævel. Du kan i det minste sitte i 90 min og se på laget ditt spille kamp. Dette var dråpen for meg. Nå kan han bare selges. Endret 31. juli 2011 av Benbjo Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 31. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2011 Må si at jeg snart er like pessimistisk som Benbjo angående kommende sesong. Og sesongen etter der. Og etter der igjen. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 31. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2011 Må si at jeg snart er like pessimistisk som Benbjo angående kommende sesong. Og sesongen etter der. Og etter der igjen. Så med andre ord mener du det er best at Wenger forlater stillingen sin? Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 31. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2011 Tror jeg venter til overgangsvinduet er over før jeg evt. trekker en slik konklusjon. Vi har jo fått Gervinho, men hadde gjort seg med Mata og Samba f.eks. Ikke bare 16-åringere år etter år. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2011 Tror jeg venter til overgangsvinduet er over før jeg evt. trekker en slik konklusjon. Vi har jo fått Gervinho, men hadde gjort seg med Mata og Samba f.eks. Ikke bare 16-åringere år etter år. Nye spillere nå er for sent. De får ingen preseason til å integrere seg i laget og vil ikke få særlig med spilletid. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 31. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2011 Nye spillere nå er for sent. De får ingen preseason til å integrere seg i laget og vil ikke få særlig med spilletid. Bullshit. Selvsagt er det en fordel for enkelte spillere og være en del av laget i pre-season. Men se på Özil i fjor. Ble hentet dagen før første seriekamp, fikk et innhopp der, og til neste kamp uken etterpå var han en stjerne. 2 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 31. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2011 DTGuardian: "Spoke to Valencia-based journalist today, feeling over there is Juan Mata not keen on #thfc and waiting for #afc to trigger release clause". Fyren VENTER på at vi skal utløse klausulen. Hva faen venter Wenger på? Legg penga på bordet ASAP. 1 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 31. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2011 Omg please let it be true! http://www.givemefootball.com/premier-league/arsenal-reach-agreement-over-confirmed-spurs-targe Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. august 2011 Rapporter Del Skrevet 1. august 2011 Valencia's local paper SuperDeporte claim Mata is staying with Valencia. Da kan folk hvertfall slutte å tro at vi får Mata. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå