Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Vazquez er kjent for å prate bullshit. Han sa akkurat det samme om David Villa og David Silva før de reiste. Dessuten har jeg aldri hørt om "Superdeporte".

 

@Detective82:

Evening Standard claim #Arsenal about to win race for Juan Mata at, initially, £13.5m. He has sight sets on joining too. Do the deal, Arséne

 

Edit:

Cesc har pakket sakene sine:

http://yfrog.com/kiw0agnj

 

les forøvrig RvP sin twitter

Les Cesc sin Twitter, du.

I havent seen all the replies but i dont think anyone got it right.... Its Armandos Traores bag.... Sol is having a word with him....
Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vazquez er kjent for å prate bullshit. Han sa akkurat det samme om David Villa og David Silva før de reiste. Dessuten har jeg aldri hørt om "Superdeporte".

 

@Detective82:

Evening Standard claim #Arsenal about to win race for Juan Mata at, initially, £13.5m. He has sight sets on joining too. Do the deal, Arséne

 

Edit:

Cesc har pakket sakene sine:

http://yfrog.com/kiw0agnj

 

les forøvrig RvP sin twitter

Les Cesc sin Twitter, du.

I havent seen all the replies but i dont think anyone got it right.... Its Armandos Traores bag.... Sol is having a word with him....

 

Jau, jeg så det sekundet etter at jeg postet. RvP sine poster var meget illevarslende.

Lenke til kommentar

Oppdateringer:

 

@JamieDalton82: Sky Sports say Arsenal want to complete Juan Mata deal to unveil at the Emirates Cup.

 

Vi byr på Jagielka. Hill-Wood: “We have made a bid for him but they didn’t think it was enough.”

 

Wenger har visstnok sagt til Rosell at han vil ha en avgjørelse angående Fabregas innen søndag.

 

Pastore går til PSG for €45m. Det er et titalls millioner euro mer enn Barcelona er villig til å betalte for vår kaptein. :sick:

Endret av Vestaa
Lenke til kommentar

Det er jo allerede blitt veldig annerledes enn det var før. Spillere er svindyre i dagens marked pga. Chelsea, City osv. (Malaga & PSG er ikke helt der enda). Middelmådige spillere går for fantasisummer (Torres, Carroll osv).

 

Det er en jævla skam at Barcelona lever i sitt eget fantasimarked der de tror de kan kjøpe spillere laaangt under markedsverdi.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Det er jo allerede blitt veldig annerledes enn det var før. Spillere er svindyre i dagens marked pga. Chelsea, City osv. (Malaga & PSG er ikke helt der enda). Middelmådige spillere går for fantasisummer (Torres, Carroll osv).

 

Det er en jævla skam at Barcelona lever i sitt eget fantasimarked der de tror de kan kjøpe spillere laaangt under markedsverdi.

 

Ikke sammenlign Torres med Carrol. Ja, vi vet at førsnevnte hadde en dårlig sesong ifjor, men det ser ut som alle har glemt hva han gjorde for Liverpool i mange sesonger.

Lenke til kommentar

Det er jo allerede blitt veldig annerledes enn det var før. Spillere er svindyre i dagens marked pga. Chelsea, City osv. (Malaga & PSG er ikke helt der enda). Middelmådige spillere går for fantasisummer (Torres, Carroll osv).

 

Det er en jævla skam at Barcelona lever i sitt eget fantasimarked der de tror de kan kjøpe spillere laaangt under markedsverdi.

 

Hadde Cesc vært tilgjengelig på det åpne markedet hadde han godt for over 50 millioner euro/pund lett. Det mange tydeligvis ikke skjønner er at det er Barca eller ingenting for Cesc, ergo kan Barca diktere prisen.

Lenke til kommentar

Står på mitt. Ja, Torres var soleklart en av verdens beste spisser i noen sesonger når han var i Liverpool, men det vi så i hele forrige sesong var ikke en verdensklassespiller, men en middelmådig spiller som har lagt de beste årene bak seg.

 

Siste nytt:

 

Nytt bud på Jagielka, opp fra £13m til £15m.

 

Bud på Mata, £17.5m.

 

Hva er meningene til folket her inne om Jags? Kan ikke huske at han har blitt diskutert før.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Jeg synes prisen er litt stiv jeg. 15 millioner pund for en midtstopper er ganske mye. Hvert fall for en som spiller for Everton, og har vel aldri spilt i CL?..

Endret av medlem-140898
Lenke til kommentar

Jeg foretrekker Samba foran Jagielka, Samba er jo akkurat den type forsvarspiller som vi trenger. En barsk, noe ala Campell.

 

Mener også at Samba ville vært et bedre alternativ enn Jagielka (og Cahill). Ikke bare fordi han er et beist, men også fordi spillestilen hans er noe helt annet enn hva alle forsvarsspillerene våre har.

 

Men, jeg mener i det minste at Jagielka er en bedre forsvarsspiller enn Gary Cahill. Dog er han som alle forsvarsspillerene våre en forsvarsspiller som er best på "last ditch defending" med mange blokkeringer o.l.

 

Samba for rundt £12-15M mener jeg gir langt mer verdi enn hva Jagielka til samme pris (eller høyere) gjør. Gary Cahill for rundt £17M er bare helt latterlig overpriset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...