NoTrace Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Catchgamer sin julekalender. (Krever registrering). Endret 1. desember 2009 av Eksentron Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Lefdal Lefdal Elkjøp Elkjop Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 En del av dette er IKKE tilbud men normalpriser som bare er lagt under KANONPRISER, JULEGAVER, JUL HER JUL DER osv. osv. Et godt råd er å se om førpris er oppgitt og eventuelt sjekke priser rundt på nettet før kjøp. Ellers bra initiativ av trådstarter! Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Legger denne til i mine innlegg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Du kan fjerne ps.no og sportsnett fra julekaldenderlisten, ser ut som de bare har juletilbud, ikke kaldendere. Ellers er det en god oversikt over kaldendere Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Du kan kanskje legge til at man må registrere seg i tele2 sin kalender. Lenke til kommentar
Kjellvez Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Du kan fjerne ps.no og sportsnett fra julekaldenderlisten, ser ut som de bare har juletilbud, ikke kaldendere. Ellers er det en god oversikt over kaldendere Slutter meg til denne. Det er bare reklame, ikke premier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Det blir da ikke uoversiktlig, blir jo bare en link som viser deg til dagens luke uansett hvilken dag i desember det er. Tro meg, det ble uoversiktig i fjor. Jeg prøvd men gav opp, og det er ikke så farlig uansett, det er jo en lenke som regel helt øverst på siden uansett. I tilegg har jeg ikke tid hele tiden til å kopiere inn lenken til kalenderen dag ut og dag inn, jeg blir jo også lei. Så dette er nok den greiste måten for meg å løse det på. Har forresten endret opp i forslagene som ble nevnt siden sist. Tråden ble laget litt i full fart så jeg fikk ikke sett gjennom alt nok tydeligvis, men det er uansett fikset nå. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Du missforstår fortsatt. Poenget er å lenke til http://hw.no/siste/julekalender/ istedet for hw.no Da vil man automagisk komme til riktig dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Du missforstår fortsatt. Poenget er å lenke til http://hw.no/siste/julekalender/ istedet for hw.no Da vil man automagisk komme til riktig dag. Oi. Det var jeg faktisk ikke klar over, trodde du mente jeg måtte gjøre det manuelt. Heh, daså, skal ikke være lett. Men skal fikse det nå! EDIT: Sånn, skal være fikset nå Endret 1. desember 2009 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Spillverkets julekalender er nesten obligatorisk her. Spesiellt når utbryterrepublikken gamer.no er med. http://www.spillverket.no/siste/julekalender Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 ITpros julekalender krev registrering. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Oi, jeg glemte helt bort Spillverket.no jeg, la den nettopp til. Og takk ttt for å si ifra om ITpro Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 HiFi-klubben sin kalender. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Bra dette her! Har deltatt i den del nå Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Dagens kalendere deltatt i (bortsett fra spillverket og audiovisulet som ikke har lagt ut sine..) Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Siba har "dagens duppeditt"/julekalender. Finner den på banneren på forsiden. Kan hende du må bruke pilen i banneren og bla litt for å komme frem til det. http://www.siba.no/ Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Er fast bestemt på at jeg SKAL vinne noe i år, får bare delta i alle mulige Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ser ut som tele2 har trukket ut alle vinnerene frem til julaften fra allerede. Enten noe som henger igjen fra en annen trekning ellers så er det juks og bedrag. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 oj, den er stygg. Hmmm.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå