Gjest Slettet+56132 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Jeg kjører i gang igjen i år også med å liste opp alle julekalenderene som vi brukerne finner på diskusjon.no så vi får samlet dem opp og dermed får større sjangse til å vinne i år igjen. Så får bare alle brukerne kjøre i gang med å komme med julekalendere og juletilbud så skal jeg oppdatere listen fortløpende Dersom dere vil være med på å hjelpe andre brukere å oppdage disse julekalenderene også, putt den i signaturen deres: [font="Palatino Linotype"][url="http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1178446"]Årets julekalendere og juletilbud![/url][/font] JULEKALENDERE Hardware.no Akam.no Amobil.no Gamer.no Spillverket.no Audiovisuelt.no Kvinneguiden.no Komplett.no Donal Duck (trenger julekalenderen man får kjøpt i bladet) G-Sport Aftenbladet Kondomeriet Filmweb ITpro (krever registrering) Sol.no Netcom Gjerrigknarken Apotek 1 (krever registrering) NSB P4 (krever registrering) Catch-Gamer (krever registrering) Lefdal Elkjøp Teknisk ukeblad ArcticGaming.no (krever registrering) Hi-Fi Klubben (krever registrering) Color Line Norsk Tipping 1001 spill Spar Humac (krever registrering) Gamereactor (krever registrering) mobili.no spill.no (krever registrering) mpx.no siba.no (én stor konkurranse, trekning 15. desember) bokklubben.no postbanken.no adressa.no sgfinans.no (kun i hverdager) NorSIS Radio 3 Norge (ikke premier, men morsomme videoklipp) JULETILBUD Netshop.nos juletilbud Komplett.nos julekampanje (kun mellom 16. november og 13. desember) Multicom.no. Elprice.no/Elprice.no Pixmania Sportsnett Play.com Platekompaniet/Platekompaniet Sound1 Lefdal Amentio.no Sportnett.no ps.no SIBA Endret 13. desember 2009 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Takker! Skal delta på alle! Lenke til kommentar
probin Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 vet ikke hvor mye tid du gidder i å bruke på det der, men det hadde vært fint om du kunne ha skrevet i parantes hvem av kalenderne som trengte registrering. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Takker for en god liste, ser ikke ut som det mangler noe særlig der nei :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Sålangt har jeg ikke sett noen som krever registrering, men så jeg bare raskt over dem samtidig som jeg skrev listen, og jeg kunne ikke se at noen krever registrering av noen vesentlig grad. Men om du kommer over noen som krever registrering så må du gjerne si ifra! EDIT: La til NSBs julekalender. Endret 1. desember 2009 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Palme Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Der kom den i år og! Supert! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Dersom dere vil være med på å hjelpe andre brukere å oppdage disse julekalendrene også, putt den i signaturen deres: [font="Palatino Linotype"][url="http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1178446"]Årets julekalendre og juletilbud![/url][/font] Og redusere mine egne vinnersjanser? Nehei! Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 P4/Euronics sin kalender: Her Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Lagt til P4/Euronics @Matsemann: snakk om nestekjærlighet Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 På tek.no sine sider hw, amobil, osv... kan du legge til "/siste/julekalender" til linken også får man automatisk dagens luke opp. F.eks. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 http://www.julekalendere.com har ganske så mange linker til julekalendere! Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Er bare å hanke inn premier her nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 På tek.no sine sider hw, amobil, osv... kan du legge til "/siste/julekalender" til linken også får man automatisk dagens luke opp. F.eks. Jeg gjorde det i begynnelsen i fjor, men etterhvert ble det bare altfor tungvindt og uoversiktlig etterhvert som antallet luker ble flere og flere. Men jeg annonserte de forskjellige vinnerne i tråden Lenke til kommentar
Scoob911 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Teknisk ukeblad har også kalender http://web.tu.no/julekalender/ Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 På tek.no sine sider hw, amobil, osv... kan du legge til "/siste/julekalender" til linken også får man automatisk dagens luke opp. F.eks. Jeg gjorde det i begynnelsen i fjor, men etterhvert ble det bare altfor tungvindt og uoversiktlig etterhvert som antallet luker ble flere og flere. Men jeg annonserte de forskjellige vinnerne i tråden Jeg tror du missforstod? Arggh, nå bumpa jeg tråden. Premiene er mine! Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 På tek.no sine sider hw, amobil, osv... kan du legge til "/siste/julekalender" til linken også får man automatisk dagens luke opp. F.eks. Jeg gjorde det i begynnelsen i fjor, men etterhvert ble det bare altfor tungvindt og uoversiktlig etterhvert som antallet luker ble flere og flere. Men jeg annonserte de forskjellige vinnerne i tråden Det blir da ikke uoversiktlig, blir jo bare en link som viser deg til dagens luke uansett hvilken dag i desember det er. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Fin tråd Får se om man ikke deltar på noen. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Damn! Jeg skulle lage tråden, fant bare aldri ut hvor den skulle legges.. :/ Men dagbladet's spillklubb har også konk, though. Det ser ut til at man må punge ut med 20 mobil penger, premien i dag er en ps3! Fant bare link til akkuratt dagens.. Link Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Da har jeg deltatt i alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå