marvol Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Hei, jeg har fått en oppgave som går ut på følgende: "The new President, Barack Obama promoted 'change' as part of his mantra an 'platform' to get to the White House. Recently he has presented a new Health Reform bill which may revolutionize the US health service. What does this new bill entail, how will it affect American citizens, and why is it causing so much controversy?" Aspekter jeg kan/bør nevne: - The American Constitution - System of checks and balances and process of passing bills - 'Everyman for himself' philosophy - Medicaid and Medicare - Insurance Trenger litt hjelp med hvordan jeg skal gå frem, hvilke punkter det kan være verdt å nevne, og litt generelt om oppgaven. Jeg har ikke behov for formuleringer, annet enn sitater På forhånd takk! Endret 1. desember 2009 av marvol Lenke til kommentar
Largie Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Lykke til marvol, ingen er intressert å hjelpe deg med leksene... Lenke til kommentar
marvol Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Det er ikke snakk om at noen skal skrive noe for meg, men dette er et veldig mye diskutert tema, og jeg lurer på hvilken vinkel jeg skal angripe det fra. Hvis du hadde lest det jeg skrev, vil du også sett at jeg aldri ønsket formuleringer, kun stikkord! Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Kanskje prøve seg fram med hvordan politikken i USA er og hvorfor det er så stor motstand imot akkurat denne loven som uten tvil vil komme flere millioner mennesker til gode? Lenke til kommentar
marvol Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Takk Vurderer egentlig å skrive en novelle. Men det kommer helt klart til nytte Lenke til kommentar
Dan-The-Man Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Du bør også ha med at det er mektige folk som er i mot denne revolusjonen fordi de tjener såpass bra på den. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Lykke til marvol, ingen er intressert å hjelpe deg med leksene... For en taper kommentar.. Men som andre sier.. Det er hatet, for med en slik endring er det noen som vil tape mye penger mtp forsikringsselskaper som allerde er gjennomsyret av hjerteløse idioter.. Se Sicko av Micheal Moore.. Den er overdrevet men du ser tegninga.. For fattigmann i gata er det jo en bra løsning.. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Men, iom. at de (Obama) bruker så mye penger på dette, og det ender med at Kina kjøper Amerikas gjeld, hva vil skje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå