KristineS Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Da har avateren fått seg en julemakover vettu:P Edit. Trodde jeg... Vil av en eller annen grunn ikke oppdatere seg Edit 2. Og der hadde det ordna det seg:P Endret 3. desember 2009 av Cinque Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Edit. Trodde jeg... Vil av en eller annen grunn ikke oppdatere seg Den har nisselue her hvertfall. Prøv å refresh noen ganger. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Den laster ikke ned bildene på nytt med vanlig refresh. Prøv dette: Mozilla/Safari/Konqueror: hold nede Shift mens du klikker på Reload (eller trykk Ctrl-Shift-R) IE: trykk Ctrl-F5 Opera: trykk F5. Lenke til kommentar
Toad Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Min mer eller mindre første photoshop Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Får vel jule opp avataren min, jeg også. Hm, vent litt... det hørtes ikke helt riktig ut. Uansett, et lite hint om hva jeg ønsker meg til jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå