Dotten Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hei! Da er 1. desember her igjen og vi anbefaler alle å få seg en juleavatar, for å sette preg på forumet. Det er også fullt mulig å ta i bruk vinterskin, som man velger ved nedtrekksmenyen nederst i forumet. I god tradisjon er det også satt i gang juleavatar-konkurranse, nomineringsrunden har startet her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1178387. Om du ikke vet hvordan du lager din egen juleavatar, så kan du sikkert få hjelp i avatartråden. Ellers, som et siste lite tips, om du ikke har peiling på hva du skal kjøpe til folk i år, så kan du jo alltids spørre i vårt "Hjelp til kjøp og salg" forum Andre forumrelaterte juletips? Del dem gjerne med oss alle Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Spillverket burde jo fått seg en jule-logo Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Enig! Får høre med de Photoshop-kyndige. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Tjohei, frem med nisselua! Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 hvordan endrer jeg skin? finner det ikke nederst på siden Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Tjohei, frem med nisselua! Stemmer det, Fisk1 Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg digger julelayouten! Og har nå pålagt stakkars Audrey både nisselue og julenisseskjegg. Regner med at den er godkjent som julestemning! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Fremragende! Og godt det snødde litt før den 1. Stemningsfullt og koselig heimen har det blitt. Julekaffen er allerede handlet inn fra Kaffebrenneriet.no. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Stemmer det, Fisk1 Flotte greier MindTooth, digger avataren. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Hva med et Juleskin til forumet? EDIT: det var jo et der, men kontrollpanelet er plasser feil Endret 1. desember 2009 av Tom Ølboks Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 *bytter avatar* oj nå ble det julestemning her Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jul meg her og jul meg der, er lei jula før den har begynt. Men artig for barna. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Yeah, da var min "pene" avatar på plass igjen. om 2 sek. Endret 1. desember 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) hvordan endrer jeg skin? finner det ikke nederst på siden Lurer også på dette.. Takk og God Jul Edit. Never mind fant den, den ligger litt til venstre og er den menyen du bruker til å velge hvilke side skin du skal ha (spillverket, akam osv.) Endret 1. desember 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Se så 10 sek paint job. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Da var juleskinnet på plass også, får se om jeg ikke kan skaffe bedre juleavatar når jeg kommer hemat, denne er jo laget på 2 sek i paint og så forstørret, så den er jo grisestygg. Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Må vel putte julenissen i signaturen? Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Synes dei kunne laga eit bedre juletheme, opsett likt som det andre og litt ekstra julestil oppå der:D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Må vel putte julenissen i signaturen? http://i49.tinypic.com/el8gme.jpg Det er ikke lov med bilde i signaturen her på forumet (heldigvis). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå