JiGGe Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Hei, jeg ønske kritikk på ett webside design jeg har laget. Ønsker ikke kritikk på tekstformulering osv. Har skrivet det bare for å fylle opp layouten. Blir glad for både negativ og positiv tilbake melding Takk på forhånd Designet er her Endret 1. desember 2009 av JiGGe Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ser veldig bra ut dette. Ser ut som det er lett og finne ut siden ting er ryddig. Rask tilgang uten å måte lete rundt på siden er ihvertfall viktig for meg. Og så lite scrolling som mulig. Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Driver dere med interiør siden det står at jigge designer byrå? Neida, tenker det bare var en orddelingsfeil 8) Du kunne ikke lagt ut siden da? Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Skal få gjort det. Tar ett par dager å få kodet det ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå